O: Melkein valmis teräsvene

Veneilijä

Minulta on jäänyt tarpeettomaksi 11 m pitkä ja 2,8 m leveä teräsvene.
Veneen pohja on alunperin tehty 1983.
Nyt siitä poistettiin kaikki yläpuoliset hyttirakenteet ja tehtiin kokonaan uudelleen samalla venettä jatkettiin noin 80 cm.
Moottori on tosi hyvä 4 sylinterinen Ford noin 1990 mallia. ajettu koneella ehkä
n. 1500 h. Kytkimenä on nestetoiminen suora (ei alennusta) merikytkin samanikäinen kuin konekin on.
Veneen sisäverhoilu on tehty tiikkiviilupintaisella oikealla 6-8 mm vanerilla.
Sauna on sisustettu tervaleppä paneelillila. Myös lauteet ovat tervaleppää.
Saunasta puutuu vielä kiuas mutta sekin on mahdollista asentaa paikoilleen.
Veneessä on keulahytti jossa on kiinteä alalaatikolla varustettu parivuode. Keittotilassa on liesi ja jääkaappi nestekaasukäyttöisinä ja pesuallas esim astioiden pesuun. Myös kaappitilaa löytyy niin hytistä kuin keittotilastakin.
Wc on tehty vaatimusten mukaiseti eli septitankki on. Ohjaamo/ruokailu/oleskelutila on iso. Siinä on pöydän lisäksi kulmamallinen istuin sohva. Lattiat ovat myös tiikkipintaista lattia vaneria.Takana on iso osittain katettu takatila. Myös yläohjaamoon on varauduttu mutta se on toteuttamatta.
Vene on osittain kesken. Suurimmat tekemättömät työt ja joihin ei ole myöskään hankittu varusteita on: potkurinakseli ( potkuri on ), peräsinlaitteisto, ohjauslaitteisto, kaikki sähkötyöt,istuinten verhoilut myös ruokailutilan pöytä ja kuljetajan istuin puuttuvat.
Oma tilanteeni on se että en enää tarvitse venettä ja kun itse en osaa siihen mitään tehdä niin myisin sen pois sopivaan hintaan. Työtä tarvitaan ehkä noin 200 tuntia. Vene on pohjois Pirkanmaalla. Kuljetuksen pystyn järjestämään sovittaessa. Jos sinua vene kiinnostaa ota yhteyttä sähköpostiin [email protected].
Hinta: Sopimuksen mukaan
Yhteystiedot: [email protected]

1

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veneilijä

      Hei !
      Vene on myyty. Ilmoituksen saa poistaa !

      Terv: Veneilijä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3773
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      376
      1529
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1232
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1033
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1021
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      859
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      41
      800
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      775
    10. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      768
    Aihe