Onko laitonta/rangaistavaa?

rampenator

Olen alalla, jossa vapaita työpaikkoja on pilvin pimein. Jos vaihdan työpaikkaa aina ulosmittausilmoituksen tullessa, niin syyllistynkö rikokseen?

7

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ionabafa

Et. Noinhan se menee kunnes vouti ymmärtää yskän ja suostuu sopivaan summaan jonka maksat vapaaehtoisesti joka kuukausi. Tai jos sua ei huvita maksaa mitään jatkat pomppimista. Tosin silloin tulee aina välillä pikku ylläri kun vouti löytää.

• rampenator

Tavoitteena olisi juurikin päästä lyhentämään velkaa inhimillisen kokoisella kuukausittaisella tasasummalla. Tähän asti vouti on kieltäytynyt kaikista sopimusehdotuksista, saa nähdä kauanko menee ennen kuin ääni kellossa muuttuu.

• kdkkdkddk
        rampenator kirjoitti:

Tavoitteena olisi juurikin päästä lyhentämään velkaa inhimillisen kokoisella kuukausittaisella tasasummalla. Tähän asti vouti on kieltäytynyt kaikista sopimusehdotuksista, saa nähdä kauanko menee ennen kuin ääni kellossa muuttuu.

Senkus pompit. Velkojien kanssa tehdään sopimuksia, ei voudin kanssa,

• 4uriba
        kdkkdkddk kirjoitti:

Senkus pompit. Velkojien kanssa tehdään sopimuksia, ei voudin kanssa,

Noinko kuvittelet? Kyllä niitä voi tehdä molempien kanssa

• Velkavartija

Arvaa piruuttasi, kumpi loppuu ensin, ulosottomiehen pinna vai sinulta työpaikat. Joka ainoa kuukausi, kun olet saanut palkan, viedään tililtä suojaosuus x 1,5 ylittävä osuus ja laitetaan maksukielto työpaikkaan. Sinä tietenkin otat loparti ja siirryt seuraavaan.
      Kun tätä on vaikka puoli vuotta tai vuosi jatkunut, niin aika hankalaa sun on saada töitä.
      Kerrankin kun jätät työpaikan ilmoittamatta, niin mitään sopimusta ei tulla tekemään.

• velkavanki

Totuus kirpaiseee mutta kerronpa sulle silti. Olen aloittajan kanssa samassa tilanteessa. Nopeimmillaan vouti löysi uuden työpaikkani kahdeksassa kuukaudessa. Yleensä menee reilu vuosi, pisin aika oli yli 2.5 vuotta

• pompotus

Hmm. Minulla on ollut määräaikaisia työpaikkoja, ei siis omaa syytäni ja joten siis olen vaihtanut työpaikkoja suhteellisen tiuhaan. En voi sillä mitään, että minua ei valita mihinkaan vakituiseen työhön, aina vain pompotellaan määräaikaisuuksilla.

Tästä huolimatta määräaikaisuuksia löytyy ja vouti ei hirveesti ole kysellyt työpaikkojen perään eikä edes vienyt palkastani yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe