Meidän nimimakumme on ns. hieno, eli pidämme klassisista, ylhäisistä ja merkityksellisistä nimistä, joilla on pitkä historia. Ennestään meillä on jo poikanelikko ja yksi tytär, ja nyt saimme kuudennen lapsen, joka on pikkuinen poika.
Isommat lapset ovat nimeltään
Leonard Johannes 10v
August Benjamin 9v
Edvard Vilhelm 5v
Fredrik Julius 4v
Matilda Elisabet 1v
Pohdinnassa ovat olleet mm. seuraavat nimet:
Emil Aleksander
Johan Valdemar
Adam Konstantin
Julius Valdemar
Kaipaisimme silti enemmänkin ehdotuksia... Emme halua nimeen kirjaimia X, C, Z, Å, Ä, Ö. Alkukirjaimella ei ole väliä. Kaksi nimeä, jotka alkavat keskenään eri kirjaimilla. Nimi ei saa töksähtää, eli järjestys nimenomaan Adam Konstantin, ei Konstantin Adam jne.
Kiitos jo etukäteen
"Hienoja" nimiehdotuksia
7
220
Vastaukset
- NimiTäti
Robin William.
William Sebastian.
Amos Oliver. - NimiNimi
Alfred Waldemar.
- ei hyvä
ÖÖ, teillä on pohdinnassa Julius, vaikka teillä on jo Julius? Nyt ei kaikki täsmää. Selvä provo.
- aloittaja-----
Hei, hyvä huomio! Kiireessä ja ajatuksissaan sitä näköjään kirjoittaa mitä sattuu. Emme ole pohtineet Julius Valdemaria vauvan nimeksi (vaikka periaatteessahan olisi mahdollista antaa veljeksille sama nimi, jos se on toisena nimenä) vaan tarkoitukseni oli kirjoittaa Julian Valdemar.
- Aurelia Milne
Magnus Aurelius
Robert Aleksander
Albin Konstantin
Arthur Ferdinand
Werner Gregorius
Filip Emmanuel
Eugen Sigfrid
Hugo Konrad
Ludvig Zacharias
Theodor Kristoffer
Wilhelm Kornelius
Eli eikun vaan selailemaan ruotsinkielistä kalenteria, sieltä niitä löytyy...
Omat suosikkini näistä (siis sellaiset, joita voisin omille pojille antaa, jos sukunimi olisi vähän jotain muuta kuin tämä perus-Lehtinen) ovat:
Magnus Aurelius
Arthur Ferdinand
Werner Gregorius
Hugo Konrad - Primrose
Ensimmäiseksi nimeksi Gustaf tai Ludvig, toiseksi Emanuel, Ferdinand tai Valdemar.
- Jenskapallero
Wau, ihan mielettömiä nimiehdotuksia, vaikka ihan sattumalta palstalle kulkeuduinkin! Asun ruotsinkielisellä alueella, ja pohdin vauvalle nimeä. Sain tästä kyllä paljon hyviä nimiä listalleni. Tytöllekin vielä tarvitsen, taidanpa tehdä tästä kokonaan oman ketjunsa myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741182
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t225538- 51519
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502