Provinssirock + muut festarit

Green_Eyed

Hei ihmiset!
Festarikausi alkaa jo pikkuhiljaa lähestyä.
Olisiko täällä ihmisiä, joilla ei ole kesäksi festariseuraa? Minä olen muutamille festareille menossa tänä kesänä, mutta Provinssirockiin ei ole ilmeisesti ainakaan kukaan lähdössä kanssani. Sinne siis kaipaisin seuraa. Olen 20v nainen, joka on erittäin innostunut tutustumaan uusiin ihmisiin. Olen myös aikaisemmin pyörinyt festareilla täysin tuntemattomien ihmisten kanssa ja hauskaa on ollut. Ennakkoluulottomasti siis olen festarikavereita etsimässä. :)
Olen muillekin festareille menossa tänä kesänä, (mm. Ilosaarirock) joten jos haluat mukaan niin viestitä ihmeessä! Uusiin ihmisiin tutustuminen on aina mukavaa. :)
Viestit voi siis lähettää osoitteeseen [email protected]

13

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulimylly 777

      hei!

      mä olen etsimässä myös festari kamuja.
      johonkin vois lähtee.olen ollut parin kerran festareilla.
      kivaa lähtee varmaan sun kans!!!!vastaile
      [email protected]

    • musiikinystävä :)

      Itsellä myöskin sama juttu, että festariseuraa olis ihanaa löytää! =) Pidän enemmän kevyemmästä kotimaisesta musasta :) Isommille festareille en usko eksyväni mutta kaikenlaisiin musiikkitapahtumiin ois kiva lähtee, kuten IccoRockiin, Himoksen juhannukseen, Kuopion Viinijuhliin, Karjurockiin, Miljoonarockiin ja tietty DBTL:ää :)

      [email protected]

    • festariseuraa?

      Festariseura kelpaisi tännekin!

      Lähinnä nyt riihimäki rockiin olisin seuraa vailla, itsellä jo lippu ja kaverit ilmoittivatkin jättävänsä väliin, vaikka kauan sitten sovittiin. Eikä siellä ole yksin läheskään niin hauskaa kuin porukalla! Muillekin festareille on mahdollista lähteä, mikäli vain seuraa löytyy, mutta lähinnä ehkä etelä- ja länsi-suomen alueilla.

      Ja niin tosiaan 19-vuotias naisenalku olen, ja olisihan se varmaan hauskinta suurinpiirtein samanikäisten kanssa festareilla käydä :)

      [email protected]

    • Kahlan_89

      Seuraa ruisrockkiin !

      Olen 23-vuotias nainen ja menossa ruissiin lauantaina 7.7. Jos on joku ketä on menossa ja haluaisi seuraa, niin ota yhteyttä.

      [email protected]

    • miumiumm

      Onko täällä joku vielä festariseuraa vailla?
      ruissi ja ilosaari kiinnostas ? :)

      [email protected]

    • Heipä hei!

      Minäkin olen lähdössä festaroimaan ensi viikon lauantaina 7.7. Ruisrockiin ja 28.7. Kuopiorockiin. En ole löytänyt ketään kaveria seuraksi noihin, joten sellainen olisi mukava saada. Olen 23-vuotias nainen, tykkään monenlaisesta musiikista.

      Pistä viestiä tuonne, jos kiinnostaa: [email protected]

    • Erkku92

      Vieläkö täällä on joku festariseuraa vailla. Olen 20-vuotias ja todella innokas tutustumaan uusiin ihmisiin. Ota yhteyttä. [email protected]

    • seuraaaa1

      Täällä yksi 18v mies vailla telttaseuraa Provinssirockiin, seura ois kiva! Yhteyttä [email protected] niin jutellaan lisää! :)

    • tylerdee1

      Mikkeliin Jurassicrockiin tulijat saapi heitellä viestillä: [email protected] En vielä ole kavereita saanut houkuteltua matkaan, mutta kattaus sen verran hyvä La-Su että sinnehän on päästävä, vaikka yksin sitten :)

      Jonkinlaista festariseuraa mahdollisesti siis etsin, tai vaikka yhteiskyytejä tai jotain majoitusratkaisuja saa ehdotella. Ihan alustavaa jutustelua siis eri mahdollisuuksista, jos sama tilanne sulla, niin laita viestiä rohkeasti. t: 26v miekkonen

    • -91

      Oisko tänä vuonna ketään provinssiis yksin suuntaavia? :)

      • Mietinnässä pitäskö lähtee. Omasta kaveriporukasta ei seuraa tunnu saavan, mut festarille ja Provinssiin olis ihan jees lähtee varsinkin jos porukkaa löytyy :)


    • h4nde

      Lähtiskö joku kaveriksi ruisrockiin tänä vuonna? Seuraa kaipailee 25-vuotias jäbä. Ota rohkeasti yhteyttä: [email protected].

    • festari

      Itsekin voisin olla innostunut jonnekin festarille lähtemään, mikäli löytys joku hyvä kiva tyyppi.
      Kuka tarviis vielä seuraa ja minnekkä? Maksan toki omat kulut. Provinssi vois ainakin olla ihan kiva, siellä ku en oo aiemmi muutenkaa käyny.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe