Täällä p-pohjanmaalla tuo ukkokani tarvis puolisoa. Ei pentua!
Onko saatavilla-ostettavissa-naaraskani?
4
50
Vastaukset
- Eiiii!
Leikkaa se ! Ja naaras kaniahan tai mitään kania ei osteta uroksen halusta ja että sinä haluaisit pupu-ukollesi pentuja ja pentuja ylipäätään ! Uuteen kaniin pitää sitoutua ja huolehtia sen hyvin voinnista ! Sinä omistajana olet pomo kani ukollesi et kuiyenkaan voi vain pentujen takii ostaa naarasta ja en usko että taitosi siihen riittäisivät . Älä suutu mutta näin se vain on . Pennut heräävät yö 3 Raapustamaan häkissä ja odottamaan että emo ruolkii vaikka olisi vieroitettu .Ukko leikattavaksi tai annat vain sen olla ihan päätöntä edes harkita .Viimeinen fakta on se ettei kukaan myy naarastaan en minä varsinkaan .
- kanikani
Täällä etsiskelee yks naaraskani kotia, joka on vuoden ikäinen.. Kyyti onnistuu mahdolliesti sinneppäin aina välillä :).!
Etelä-pohjanmaalla asustellaan soittele jos innostuit kuulemaan lisää 0408734432, mutta ehtona on se ettei kanilla mielellään teetettäisi poikasia...- Hyvä Kanikani
KaniKani hyvä että asetat rajoja ;-) Ei kannata luottaa oon varma että teettää koki loppuelämän sille poikasii ja rääkkää kanias harkitte tarkkaan . Voi että itte voisin ottaa olis kani seuraa mutta meillä kotona nyt heppa projekti menossa
- Ei vitsi!
Hyvä Kanikani kirjoitti:
KaniKani hyvä että asetat rajoja ;-) Ei kannata luottaa oon varma että teettää koki loppuelämän sille poikasii ja rääkkää kanias harkitte tarkkaan . Voi että itte voisin ottaa olis kani seuraa mutta meillä kotona nyt heppa projekti menossa
HUOM! Kodittomien pupujen määrä kasvaa huimasti ja jos ymmärrät hitusenkaan se on HYVIN surullista!!!Oletko löytänyt jo kodit vai aattelitko pitää ittelläs? Minkä ikänen oikein oot? Ei oöe tarkotus stressata sua mutta niitä voi tulla jopa 8! En usko että aikasi riittää niille . Ja mitä tulevaisuudessa?Vauvojahan tulee loputtomasti jos et leikkaa ukkoasi tai unohda koko naarasta!Olen itse vain 10 ja omistan kaksi kania ollut jo poikaset ja ymmärrän enemmän kun sinä . Outoa todellakin ! Kanikani älä suostu kanisi voi kuolla vaikka joyen etsi parempi koti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827