oon 12 -.- .... vuotias tyttö ja oon ihastunu mun veljen kaveriin. (15) en oo mitenkää kovin suosittu ja tällee mut en todellakaa mikää ujo ! :D ongelmana täs ny on se, et en tiiä uskaltaisinko mä pyytää tota kaveriks fbs .. koska jos mä oikeesti vaa nolaisin itteni jne. sillo ku viimeks näin sen nii meiän katseet kohtas ja se oli niiii täydellistä:)
heeeeelp !
11
87
Vastaukset
- ProBMX98
Pyydä kaveriks vaan fb:ssä, mut en kyl toommosest jutust tierä ku tommone ikäero.
- uliuliu u u
Joo o tyyppi sanoo ettei oo ujo mut et silti uskalla pyytää frendiks faces mis tyypit kutsuu suunillee tuiku tuntemattomia... :DD joo sanoisin sua kyl ujoks et... ja mitä pahaa siinä on etse tykkää toisen tytön kuvast ku itekki olin suhtees nii tykkäilin silti :DD ja puhuin kavereille kui hyvänäköne toi o vaik ei ollu oma muija :D
- ProBMX98
Tos on hyvä pointti!
- alottaja..:):)
oon ujo tutustuu uusiin ihmisiin mut sitte ku tunnen nii oon ujosta aaaika kaukana ! :D niiiimpä, just toi ikäero mua ny vähä vituttaaki -.- ku jos pyytäisin sitä kaveriks nii voisin sanoo jos se ihmettelee et niiku vaikka ku olin kännykäl nii vahingos painoin tms ;D
- pildemies
Kyllä se haluu ihan varmana polkasta sua ainaki pari kertaa. Et ei huolta et se kieltäytyis!
:D:D mees ny pildemies :D
- pildemies
Ku olin 18 ni meille tuli viikonlopuks sellanen 11-12v muija kyläilee ja se oli tosi kuuma pakkaus ku se oli nii kiusoitteleva. Sun pitää vaa olla sellanen tuhma ja kiusotteleva ni kyl se poika tykkää. Hymyile sille tuhmasti ja koita mennä se syliin ja vähä dissaile sitä poikaa. Syötin sille tytölle jugurttii lusikalla ja sotkin sil jugurtil sen huulii ja haaveilin et siin ois jotai muuta. Mut en uskaltanu yritää mitää ja laitontaha se ois olluki.
- bimberomies
pildemieshän ei mene minnekkään!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD voi vittu sä oot hämärä XD
- pildemies
Hei jos tykkäät siitä ni mitä noloo siin on. Pyydä sitä fb-kaveriks ja sit tykkää sen iha kaikista kuvista ni se tajuu pointin. Jos joku alkaa sua siitä kiusaa et sä tykkäät siitä ni se on vaa sellast hyväntahtost herjaa sano vaa et "voi vittu älä jaksa, mä nyt vaa ihastuin siihe". Ehkä se poika naureskelee siit sen kaverien kaa mut so what, oikeesti se on otettu et siitä tykätää. Ja sen kaverit vaa kateellisii ja runkaa himas ja haaveilee susta. Ja ei se varmaa sun kaa oo ku oot vast 12, ellei se oo joku pedari, mut kerro tuntees ni sulle tulee parempi olo ku ei tartte pitää kaikkee sisäl. Ilkeeltähä se tuntuu jos siit tulee jotai vittuiluu mut siinäpähä oppii kesätä ja sit älä anna sen haitata liikaa ja naureskele vaa mukan ja sit sano et fuck you.
ahaaa selvä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938