Oulun seutu

fem.78

Missä kaikki oulun bi-/lesbonaiset, mistä teidät löytää parhaiten?

30

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsklfjlskdjflksjdfl

öö lol onko tää vitsi? becksu? huikka? lol ei tarvii ees ku vähä googlettaa.

• Inga

Mistä löytää sellaisia lesbo/bi-naisia ouluseudulta, jotka ei biletä ja kierrä suhteista toiseen?
      Becksu taitaa olla melkoinen lihatiski?

• 731

Mä olen vaan täällä omissa maailmoissani.

• fkfkkfititit

Onko mitään muuta paikkaa löytää seuraa kun baari? Missä nykyään ihmiset chattailee tai onko jotain foorumia (oulun setan keskustelupalsta ainaki on ihan kuollu..)?

• 74

Eipä oululaisia lesboja tunnu kovin helpolla mistään löytyvän. Aika kuolleita on kaikki foorumit tai sitte en vaan oo löytäny oikeeta paikkaa.

• fkfkkfititit

Mihin vanha kunnon virtuaalielämä oikein on hävinny..? :D Jokseenki turhauttava ajatus lähteä radalle ettimään seuraa.. en vaan oo sen luontonen ihminen.. Setan ryhmät ei myöskään hirveästi innosta. Eikähän siellä taida olla kun bi ryhmä ja nuorten porukka.. Ei tämmösille vanhuksille oo mitään. Eikö joku vois tulla hakemaan kotoa..? :)

• aloneinoulutuu

Anna osote ;)

• Kaikki Oulun bi-ja lesbonaiset ei taida olla samoissa paikoissa :D
      Olemmehan yksilöitä.

Harrastepaikat, jalkapallo, sähly, lentopallo? Joukkuelajeissa tuntuu liikkuvan jonkin verran lesbo/bi-naisia. Kaupungille oot melko varmasti törmännyt, muttet välttämättä ole katsonut pintaa syvemmälle :D

Silmät, olemus.. Se viba, kun katson toista naista silmiin ja tiedät hänen olevan samanlainen kuin itse olet.. Se katse, se on enemmän ja lataus on voimakas ;)

• fkfkkfititit

Kyllähän tuolla elämän vilinässä useinki bongaa meikäläisiä, ja tulee katsottua perään.. mutta paremminki se on se oma naama jota kukaan ei toista kertaa viiti kattoa. Päällepäin kyllä näkee mikä oon naisiani, se ei oo ongelma, mutta kun ympärillä pyörii niin paljon paremmankin näköisiä.. jooh, se ainainen ulkonäkökysymys..

Eikä minusta oo alottamaan juttua missään kaupan kassajonossa.. Jonku täytyy tehä se aloite, sen jälkeen kyllä multaki juttua irtoaa.

• kotihiiritar

kotona, mua ei sais kirveelläkään mihinkään julkiseen paikkaan ettimään seuraa, olen vielä kaapissa.

• aloneinoulutuu

Juu..Ei täältä oulusta oo helppoo löytää seuraa, varsinkaan jos ei ole parikymppinen bilettäjä, joka liikkuu tietyissä porukoissa.
      Eriä oli meno ennen.
      No onko teillä kokemuksia treffi-palstoista yms?
      Ite en oo testannu, että sillä vähän kyselen :)

• fkfkkfititit

Joskus 10 vuotta sitten viimeksi oon nettitreffaillu, nyt vaan tuntuu, että kaikkiin paikkoihin pitäis kirjautua.. eikö missään voi käydä ihan vaan omaksi ilokseen vähän selailemassa.. :P Ja muutenki, tuli petyttyä aika monesti.. oishan se livenä niin paljo hauskempaa.

• 9786

aloneinoulutuu

mitä sä tänään hommaat?

• aloneinoulutuu

9786: Siivoon :(

• aloneinoulutuu

9786: Niin mitä sit ois ollu tarjolla ;)

• kaksikymmentä

Tämä pieni lepakko ainakin viihtyy hyvin juurikin edellä mainituissa baareissa, mutta näkyy myös päivän valossa esimerkiksi kahvitellen Bisketissä.

• 74

Tämän lepakon bongaa aika harvoin baarista ja muutenki tulee liikaa oltua kotona.
      Alotin vasta pelaamaan salibandya joten jospa siellä olis muitakin lepakoita kun minä :)
      Kun uusia samanhenkisiä kavereita kaipaisin.

• numerot

Aivan varmasti salibandy porukoissa on lepakkoja.. Saa olla melkein ihme, jos sun porukkaan ei ole yhtään lepakkoa eksyny :)

• Nipsu

"Mistä löytää sellaisia lesbo/bi-naisia ouluseudulta, jotka ei biletä ja kierrä suhteista toiseen?" Tässäpä yks. :D

• Brahestad

Minut voi bongata Raahessa. Vaikkapa kissan kanssa lenkillä.

• Nipsu

Minkä ikäinen sinä Brahestad olet? :) Itsekin Raahesta..

• pottipotti

mitä oululaiset tekee tänää?

• fkfkkfititit

Telkkari ja kirja on lauantai-illan kaverit.. Vaikka eipä sieltä telkkaristakaan tuu enää mitään kivaa lauantaisin. Lauantai on just se tylsin telkkaripäivä, kaikkina muina päivinä kyllä riittää katottavaa. No mutta keskityn siis kirjaan :)

• Pottuvottu

No mä ainaki siivosin, tunnin päästä saunaan ja sitte vahataan telkkaria..

• pottipotti

tekis itelläki mieli saunaa, mut ei oo saunavuoroo tänää. :P
      Mitäs telkusta muute tulee tänään?

• Yksjalka

Täällä Oulussa tv:stä tulee kamalan huonoa ohjelmaa. Lähdenkin torinrantaan syöttään sorsia.

• 74

No eilenhän katottiin tietenkin naisten mm-lätkää.

• hectic

Täälläkin yksi sateenkaarekas Raahesta! Paljon koristaa myös Oulunkin huudeja :>

• kgjfjdbcjfjg

Ykasta yx bi....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe