moro!
aattelin kysyy että miten te muut jätkät aattelette sellasesta kun yleensä fantasioin vaan sellasista aikuisista naisista, ois upeeta päästä harrastaa seksii jonkun 20-30v naisen kans.. en tajuu miks, mut oman ikäset ei nappaa yhtään!
onks kukaan täällä päässy kokeilee sellasta? ne varmaan osaa hommansa ihan helvetin hyvin :) mistähän vois oikeen löytää sellasen mimmin joka suostuis olemaan tälläsen nuoremman kaverin kaa...
kertokaa ihmees jos kokemuksii!!
vanhemmat naiset kiinnostaa
5
129
Vastaukset
- hih.
kertokaa ihmees jos kokemuksii!!
- mee hoitoon.
Sulla on niin pahat mt ongelmat että sun pitäis todella mennä hoitoon.
- lottis20v
Moi, oon 20v tyttö ja käyn kuumana nuorempiin poikiin. ;) Vanhemmat miehet on niin itteään täynnä ja alistavat seksissä, siitä syntyy kunnon tappelut kun koittaa välillä päästä itse ratsaille!
- adsdasdasdasd
moi oon 17 mistä päin oot? :)
- mature-fantasy
no ei oo mitään kummallista että haaveilet 20-30-v. naisista, ei mee ku muutama vuosi ni oot itekki samassa ikäluokassa. Itse olen 19 v. ja miespuolinen itsekin ja tykkään semmosista 40 naisista, 50-60-vuotiaistakin löytyy vielä ihan hotteja pakkauksia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698