moro!
aattelin kysyy että miten te muut jätkät aattelette sellasesta kun yleensä fantasioin vaan sellasista aikuisista naisista, ois upeeta päästä harrastaa seksii jonkun 20-30v naisen kans.. en tajuu miks, mut oman ikäset ei nappaa yhtään!
onks kukaan täällä päässy kokeilee sellasta? ne varmaan osaa hommansa ihan helvetin hyvin :) mistähän vois oikeen löytää sellasen mimmin joka suostuis olemaan tälläsen nuoremman kaverin kaa...
kertokaa ihmees jos kokemuksii!!
vanhemmat naiset kiinnostaa
5
125
Vastaukset
- hih.
kertokaa ihmees jos kokemuksii!!
- mee hoitoon.
Sulla on niin pahat mt ongelmat että sun pitäis todella mennä hoitoon.
- lottis20v
Moi, oon 20v tyttö ja käyn kuumana nuorempiin poikiin. ;) Vanhemmat miehet on niin itteään täynnä ja alistavat seksissä, siitä syntyy kunnon tappelut kun koittaa välillä päästä itse ratsaille!
- adsdasdasdasd
moi oon 17 mistä päin oot? :)
- mature-fantasy
no ei oo mitään kummallista että haaveilet 20-30-v. naisista, ei mee ku muutama vuosi ni oot itekki samassa ikäluokassa. Itse olen 19 v. ja miespuolinen itsekin ja tykkään semmosista 40 naisista, 50-60-vuotiaistakin löytyy vielä ihan hotteja pakkauksia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069