Huhtikuu

-ra

kuukauksista julmin.Näin me menemme kevättä kohden.Iitissä oli jo mansikan lehtiä,lintuja oli tullut paljon.Vesistö oli melkein kokonaan sulana.Kävin soutelemassa,mutta uimaan en uskaltanut,niin hyytävän kylmää vesi oli.Syksyllä pääsemme taas sinne Iittiin.

32

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

      Maanantaina mentävä Kättärille tutkimuksiin.Saa nähdä paljonko siellä on porukkaa.Lähetteen sain.Tuli mitä tuli on otettava vastaan.

      • Haartmaniin(ko)

        Etkö mene Haartmaniin viikoksi sisälle? Onko Haartman sama kuin Kättäri, en ole pääkaupungista.


    • -ra

      Käyn ensin Kättärillä tutlimulsissa,ja sieltä Haartmaniin.Eivät ole sama sairaala.Kättäri on synnytyssairaala ja naistentautien,Haartmanni on Meilahden vieressä oleva sairaala jossa hoidetaan kaikenlaisia sairauksia.Haartmanni on uusin vasta vähän aikaa sitten aloittanut toimintansa,

    • Myös kokeisiin

      Kiitos vastauksesta. Itsekin menen huomenna laboratoriokokeisiin, otetaan vastaan mitä tahansa tulee eteen.

    • -ra

      Jännittä aikalailla kun koskaan ei ole tarvinnut käydä tällaisissa kokeissa ja tutkimuksissa.No eipä varmasti kokeiden tulokset kovin kauaa kestä.Nyt olo on kuin tulisilla hiilillä

    • P.h.

      Onko pelkoa,että sinun syöpäsi on uusiutunut jälleen?
      Mitä kokeita nyt otetaan?

    • -ra

      Naistentautien puolelta,minulla on isohko nystyrä alapäässä.Milloinkaan ennen ei ole ollut mitään edes tulehduksia.

    • 9+14

      Kerroit viime viikolla että sinulla on jotain sydämessä ja joudut sen takia viikoksi sairaalaan,miten on?

    • -ra

      Pitää paikkansa.Ensin käyn vaan maanantaina Kättärillä kokeissa,ja sieltä suoraan Haartmaniin. Ekg:ssä löytyi jotain joka on paremmin tutkittava.Muistaakseni Qt,käyrässä häikkää.

    • 9+14

      Tutkimukset kestävät koko viikon?

    • -ra

      En vielä tiedä kuinka kauan tutkimukset kestävät kummassakaan sairaalassa.Viime kerralla jouduin olemaan viikon kun sydän reistaili.

    • 20

      Missä pikkuinen tyttäresi on kun olet poissa viikon sairaaloissa?

    • mummo vaan.

      No eiköhän noin 15v. tyttö pärjää ilman,että on koko ajan äidin helmoissa.
      Kyllä hänellä on lähellä aikuinen veli ja sisar,älä huolehdi noin kovasti toisten asioista.
      Heillä on tervettä järkeä järjestää teininsä asiat.

      Minun tyttäreni lähti toiseen kaupunkiin opiskelemaan 15.vuotiaana ja hyvin pärjäsi ja hyvin on elämässään muutenkin pärjännyt,hänellä on 3.ihanaa lasta ja hyvä aviomies sekä hyvä ammatti.

    • -ra

      Näln on.Poika asuu alle åuolen kilometrin päässä.ja sisko pasilassa jonnekka junalla pääsee alle 10 minuutissa,Yksin ei tytärtäni jättäisi.Onneksi sisaruksilla on erittäin lämpöiset suhteetMonta kertaa kuukaudessa käymme kummallakin niin pojalla kuin siskollakin.

    • -ra

      Silloin kun sairastuin syöpään kävin tuomarin luona.Teimme paperit jotta pojastani tulee nuorimmaiseni nuoltaja mikäli minulle käy huonosti,

    • Päivästä toiseen

      Siis näin tänään,mitenköhän huomenna?

    • Kättärissäkö

      Kirjoittelöetko -ra Hartmmanista kello 3 yöllä? Vai pääsitkö jo kotiin? Kerroit että olet sairaaloissa viikon päivät!Mua ärsyttää kovasti kuinka arvostelet muita mielisairaiksi,hyvin moni syöpäpotilas syö lääkkeitä masssenukseen,kun ovat saanneet tietää että heillä on syöpä,vain sinä tunnut olevan poikkkeus!Luin kylläkin muuta arkistosta?On rumaa valhehdella,vai mitä?

    • Kysyn -ralta

      Aloittaja, miksi koet huhtikuun julmimmaksi? Mitä oikein tapahtui sinä kuukautena?

    • -ra

      Se on sellaimem sanonta tapa.Olisiko ollut kirja ?

      • IkiMuori

        Huhtikuu on kuukausista julmin,
        kasvattaa syreenejä kuolleesta maasta
        sekoittaa muiston ja halun,
        herättää kevätsateellaan tunnottomat juuret.
        Talvi piti meidät lämpiminä
        peittäen maan unohdukseen,
        ruokkien vähäistä elämää nukuksissa.

        T.S. Elliot Autiomaa


    • 10+8

      -ra kirjoitteletko Kättäristä vai Hartmannista? Miten ovat tutkimukset sujunneet?

      • -ra

        Kiitokset Ikimuorille.Sain 2 eri antibiootti kuuria ja näillä mennään.Tänään olen sairiksella.Eilen töissä olin todella kipeä.Tulehdusarvot ovat koholla.Antibiootti kuurien jälkeen katsotaan mitä tehdään.


      • IkiMuori
        -ra kirjoitti:

        Kiitokset Ikimuorille.Sain 2 eri antibiootti kuuria ja näillä mennään.Tänään olen sairiksella.Eilen töissä olin todella kipeä.Tulehdusarvot ovat koholla.Antibiootti kuurien jälkeen katsotaan mitä tehdään.

        Ole hyvä vaan -ra. Paranemisia.......................


    • Osaatko taikoa -ra

      -ra mikä sussa on vikana tällä kertaa? Sydän? Patti pepussa? En pysy mukana ollenkaan.Tulit kipeekis ennen Iitin reissua,mutta sielä olit sitten terveenä ja kun palasit kotiin aloitit sairastamisen heti uudeestaan,voi näitä sairauksia omalla tahdolla siirrellä sopivaan ajankohtaan? Kerrotko miten se käy? Mulla olisi reissu edessä,lääkärit ovat sanonneet,että en saa lähteä ja hoidot aloitetaan sillon kun on sovittu.

      • Arvaa kuinka

        Toisille se vaan käy :).


    • -ra

      Jo pääsy pois edes vähäksi ajaksi täältä kaupungin mölinästä edistää paranemista.Raikkailla metsälenkeillä,soutelemassa,ja saunomassa rantasaunasta,niin ero on valtava.Poissa liikenteen mölinästä ystävien seurassa.

    • ehkä ei..

      Korkeat tulehdusarvot: saunomaan,soutelemaan...hm..

    • -ra

      Mielummin siellä.kun maata sairaalassa,siellä kun viikonloppuna ei tapahdu mitään,eikä nukkumisesta tule mitään kun hoitajat käyvät vähän väliä mittaamassa keneltä mitäkin.Sitten jos jalat enää pidä menen sänkyyn.

    • .

      Tämä on taas tätä Pekka ja susi-satuosiota;))

    • Puna-Hilkka ja susi

      Näitä -ran vale-satu juttuja on ihan riittämiin täällä.Oisko aika aloittaa kirjan kirjoittaminen Iralla ja sinne sepitellä valheitaan.
      Jokainen terve ihminen tietää mitä on olla sairaana,ei sitä matkustella eikä saunota/soudella,siihen ei kukaan sairaana vain kykyne.
      Sairaala on paikka missä sairaat ihmiset ovat potilaina.

    • -ra

      Soutaminen ja hiljainen aaltojen liplatus on minulle parasta. samoin rauhallisessa paikassa kävekyt.Kaupungissa se on ylellisyyttä ja ei onnistu kun joskus keskiyöllä.Jokainen toipuu miten haluaa.Toiset ovat jo pikkasen kuumeessa lämpimässä sängyssä makoilemassa.

    • huoh..

      Muuta sinne "sukukartanoon", pääset pois kaupungista, eläkeläisenä sinua ei työ sido millekään tietylle paikkakunnalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      23
      3710
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      70
      3172
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2607
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      97
      2580
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      153
      2005
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      107
      1758
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      149
      1592
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1540
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      553
      1500
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe