Eikö niitä ole jotain välitysfirmoja joiden kautta saa asunnon kun maksaa heille yhden kuukauden vuokran ja arvonlisäveron välityspalkkioksi? Oletteko niitä käyttäneet, ovatko hyviä? Helsingistä pitäisi saada yksiö, ei jaksa ravata näytöillä, siellä on niin paljon muitakin, ajanhukkaa.
Asunton mahdollisimman helposti
9
177
Vastaukset
- LH
Omistamme kaksi asuntoa, jotka olemme vuokranneet välitysfirman kautta (vuokralainen maksaa palkkion). Mielestäni homma toimii todella hyvin. Tiedonkulku on nopeaa, netissä on hyvät kuvaukset ja kuvat jne. Kaikinpuolin ammattimaista toimintaa.
Ikävä kyllä en viitsi laittaa firman nimeä tähän, ettei mene mainostamiseksi. Kuvittelisin kuitenkin, että kaikki isommat toimijat ovat melko päteviä...- Neuvokaa viisaat
Eli maksaa firmalle kuukauden vuokran plus alv, saa haluamansa asunnon. Firma etsii asunnon ja itse voi valita kelpaako. Jos jostain syystä ei sopivaa löydy ei se maksa mitään?
- LH
Neuvokaa viisaat kirjoitti:
Eli maksaa firmalle kuukauden vuokran plus alv, saa haluamansa asunnon. Firma etsii asunnon ja itse voi valita kelpaako. Jos jostain syystä ei sopivaa löydy ei se maksa mitään?
Jep, juurikin näin.
Varauksena sanottakoon, että meidän toimeksiantosopimuksessa lukee "asunto vuokrataan työsuhdeasunnoksi". En ole varma, onko laillista laittaa ns. normaali vuokralainen maksamaan välityspalkkiota. - 123457678
itse olen maksanut välittäjälle kuukauden ensimmäisen vuokran asuntoon sekä vuokran verran välityspalkkiota.
- dw
Kuulostaa kaikinpuolin laittomalta toiminnalta.
- sika säkissä?
Kuulostaa oudolta, eikö se yleensä ole vuokranantaja joka maksaa välityspalkkion?? Eipä tulis mieleenkään maksaa välittäjälle siitä ilosta että saa muuttaa VUOKRA-asuntoon, jonka omistaja tekee voittoa sillä että siinä asun..
- Neuvokaa viisaat
Minä olen valmis maksamaan siitä että välittäjä etsii minulle mieleiseni asunnon eikä tarvitse ravata näytöillä. Niissähän on pahimmillaan kymmeniä samaan aikaan, ei kiitos.
- Et sillein
Minä olen valmis maksamaan siitä että välittäjä etsii minulle mieleiseni asunnon eikä tarvitse ravata näytöillä. Niissähän on pahimmillaan kymmeniä samaan aikaan, ei kiitos.
Vuokranantajalta välityspalkkio menee poikkeuksetta en tiedä muuta käytäntöä.
- kiskontaa!
kyllä minä jouduin maksamaan välittäjälle sekä vuokranantajalle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862