Ei tänne tarvita aikaansaamttomia sosiaaliasiakasmiehiä enää. Niitä on omasta ja muistakin kansoista jo ihan tarpeeksi. Afrkassa ja lähi-idässä ihmisiä ei kouluteta länsimaailmaan sopeutuviksi.
Ymmärrättekö, että rahat on loppu ?
Miksi moni nainen valitsee planeetan tavallaan edistymättömimmistä porukoista miehiä itselleen ja vielä sellaisia, joiden tapakulttuurista ei pidetä täällä ?
Jos menisitte miestenne kulttuurien ja maiden pariin, niin ei kellään olisi valittamista. Miksi jäädä tänne aukomaan päätä kuviteellisesta rasismista ? Voisitte edes rikostilastoihin tutustua.
Yhdysvalloissa raiskataan mustien taholta 33 000 valkoista vuodessa ja se on rasismia jos jokin verrattuna johonkin haukkumasanaan, joita lähes jokainen saa ala-asteella vastaan oli valkoinen tai ei.
Menkää afrikkaan ja lähi-itään
1
140
Vastaukset
- mennään, mennään....
Ymmärrretään kyllä oikein hyvin, että rahat ovat länsimaista loppu. Samaa ei voi sanoa Lähi-idästä ja Aasiasta. Tiedät varmaan, että moni arabimies on saanut ihan vastaavan tasoisen korkean koulutuksen kuin länsimaisetkin miehet ja he elelevät paljon mukavampaa elämää muhkean palkkapussinsa kanssa. Aika harva näistä miehistä haluaa muutta Eurooppaan, koska se tietäisi heille taloudellisia menetyksiä. Euroopassa ei olla valmiita maksamaan tarpeeksi, että he haluaisivat harkita sinne muuttoa. Se on heille enemmänkin mukava lomailupaikka.
Niin ja jokainen varmaan valitsee puolisonsa ihan itse omien mieltymystensä mukaan. Ei varmasti ketään länsimaista naista pakoteta arabimiehen kanssa naimisiin, vaan se on heidän ihan oma valinta. Yleisellä tasolla olen huomannut, että jos arabimies haluaa muuttaa naisen perässä Eurooppaan, hän ei ole koulutettu ja hänen tulevaisuutensa kotimaassaan olisi ainaista kituuttamista. Täten hänellä on parempi tulevaisuus Euroopassa. Vastaavasti koulutetut miehet eivät Eurooppaan useinkaan halua, koska heidän tulonsa ja elintasonsa tulisi laskemaan, joten on näppärämpää, jos nainen muuttaa heidän luokseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441790- 401708
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631440- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181201Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 711113
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää21990- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898