Täysosuma!

Oli miten oli

Tuli lähdettyä Katri Helenan Valon maa konserttiin - eikä ollut huono valinta -!!! Totesin heti aluksi,että hänen äänensä on ällistyttävän hyvässä kunnossa,kun ottaa huomioon sen,että hän on laulanut kohta 50:ntä vuotta.
Myöskin taustabändi oli hyvässä vedossa. Lauluja kuultiin laidasta laitaan eri vuosikymmeniltä. Viihdyttävä kaksituntinen kertakaikkiaan. Suosittelen lämpimästi kaikille Katrin ystäville,ja hänen lauluistaan pitäville.

7

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katri-fani

      Niinpä... Hehkuttelin täällä joku aika sitten, miten minulla on konserttihuuma vielä edessäpäin... Vaan eipä tullut sitä iloa ollekaan sairauden vuoksi. Ihan itkuksi pisti,kun en päässytkään lähtemään ja jouduin lipun myymään,jonka olin ostanut jo 5.12. Mutta tälläistä tämä elämä joskus on, ei voi mitään... Onneksi levyjä voi kuunnella kipeänäkin!!

      • erkki-j

        finlandia-talon upea kaksituntinen konsertti takana. katria parhaimmillaan, upeaa kypsää tulkintaa, laulun ja sanoman välittämisen iloa, mikä se sitten kenellekin on...

        itkeä sai, nauraa sai. ihailtava, täydellisesti instrumenttinsa -laulun - osaava kypsä taiteilija otti yleisönsä leikiten johtaen sitä läpi tunnemyrskyn tyyneen oivallukseen:
        Tulet aina olemaan.

        kiitos laulun lähettiläälle, kaikkensa yleisölleen antavalle aidolle taiteijalle!


    • penttipalleroinen

      puhut asiaa ,kertakaikkiaan upea .paikat lähes loppuunmyydyt .kiitos katri ja bändi.

    • mennentullenpalatess

      Mikä siinä niin itketti ?

    • erkki-j

      hienot laulut itketti - itselläni alkoi silmät kostua laulussa Äänesi mä kuulen, sitten koskettavassa Elämän retki, jossa aina ajattelen äiti-Katrin hyvästelemässä poikaansa...

      eihän Katri näillä itkettää tarkoita, hän esittää ne varmasti - lämmöllä ja tyynesti - mutta kauniit sanat ja koskettava tulkinta avaa kuulijassa padot. terapiaa parhaimmillaan ovat aina Katrin konsertit, kyllä tulee myös naurua ja hymyä..

      oli muuten jännä huomata miten paljon vahvemmin esitti Katri näitä uuden Valon maa -albuminsa levyjä livenä. volyymiä löytyi ja ylä-äänet täysin hallinnassa, revitteli ihan kunnolla. albumihan oli oli hyvin hillitty, kypsää tunnelmointia, jossa Katri oli ikään kuin yksi instrumenteista, ei halunnut nostaa lauluaan aivan keskiöön koska studiomuusikot olivat niin taitavia ja Katri halusi olla vain yksi elementti hienosta kokonaisuudesta.

      nyt lavalla nähtiin taas tilansa ottava artisti, kirkas Tähti

      malttamattomana odotan jo ensi vuotta, jolloin varmaankin Katrin 50- vuotis taiteilijakiertue. ensilevystä Poikien kuvat on siis ensi vuonna kulunut viisikymmentä vuotta!

    • miukumauku

      mulle on käynyt tässä vuosien varrella silleen, että olen tykännyt valtavasti Katri-Helenasta ja hänen lauluistaan, mutta nyt se on jotenkin tullut tiensä päähän.voi kai näinkin tapahtua.Katrin laulut ja ääni ovat muuttuneet siitä mihin aikoinaan ihastuin hänessä, että en tunne enään sellaista innostusta häntä kuunnellessa.En tiedä mikä tässä mättää.Katrin ei ole enään se heleästi soiva huilu kuin silloin nuorena, mutta se kai on ajan patinaa.myöskin tämä Valon maa oli minulle pettymys.Voisikohan ajatella, että seuraava levy, jos sitä tulee, olisi entisaikojen tyylinen jos se nyt on mahdollista.Voisi kai sitä edes yrittää.Sellaista tyypillistä Katri-Helenaa.

      • JAAHANS

        Kuule, turhaan sinä tuollaisia mietit. Ihmiset muuttuvat ajan saatossa, sinäkin:-) jos ajattelet tarkemmin, on varmasti muitakin asioita, jotka eivät tunnu enää samalta kuin vuosia sitten!! Elämässä on niin paljon TÄRKEÄMPIÄKIN asioita, kuin jostain laulajasta tykkääminen... Sellaisia, jotka vaikuttavat jokapäiväiseen elämään! Hyvää kevättä Sinulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe