Onko teillä muilla kokemuksia tästä kopista? Että onko niin hyvä kuin mainostetaan. Voisiko kanin siis laittaa esim. parvekkeelle talvellakin jos on tämä koppa ja siellä lämpölamppu ja olkia?? Olisin pikaisesti avun tarpeessa.
http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/kopit/talviasuttavat/talvivarustetut/226102
Ulkokoppi??
3
135
Vastaukset
- susaka
Meillä on kotona kani, joka saa olla talvetkin ulkokopissa. Kunhan muistaa, että kanilla pitää olla paljon heinää ja lämmin pesäkoppi! Minusta kanit voi hyvin pitää ulkona talvetkin:D mutta talvisin, jos kani on ulkona/parvekkeella niin sille pitää antaa himan enemmän ruokaa niin silloin se kyllä pärjää. Tällästa tietoo mä ainaki oon löytäny:D
- Herkku
Onko kanin rodulla väliä? Kanini on hermeliini ja olen kuullut jotain, että pienet kanit eivät siedä kylmää.
Olisikohan myös mahdollista rakentaa tuommoinen koppi itse vuorauksella?
Onko kanilla silloon tarpeeksi lämmin, jos laittaa vielä olkia kuivikkeeksi, antaa paljon heinää ja laittaa vielä esim. lämpölampun koppaan? - pupu<3
Minulakin on ollut kanit talvet ulkona, mutta toinen kuoli niin laitoin sen talvihoitoon tutun luokse kun arvelin että se ei pärjää yksin kylmässä. Hyvin ne on pärjänny :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711