2 onkelmaa:
1) Mulla on ollu nyt vähän aikaa toi kyseinen puhelin ja nyt son kuukaus takaperin alkanu tekee sillee et yhtäkkiä se vaa lättäsee siihen semmosen tekstin et "muistikortin poisto ei ole turvallista ellet valitse ensin poista muistikortti" tai jotain sinnepäin. Jos molen vaikka pelaamassa jotain peliä tai sitte oon netissä nii se sanoo siinä et suljetaan sovelluksia ja sit lättäsee sen tekstin siihe. Käytän muistikorttia paikoiltaan, laitan teemat yms. takas ja vähän ajan päästä taas.... Miten saisin korjattua sen sillee ettei se enää tekis nii...?
2) Nyt ihan vasta, oisko muutama päivä takaperin ko avaan osotekirjan nii seillä ei oo nimiä ollenkaan. Joudun ottaa akun irti ja käyttää SIM-korttia pois paikaltaan et ne tulis takas, mut taas vähän ajan kuluttua net on taas pois sieltä.
Tiedän, son ihan paska puhelin mutta vanhemmat sen vasta mulle osti joten en kehtaa pyytää uuttakaan...
Ongelmia Nokia c5-03:sen kanssa.
4
133
Vastaukset
- kaukalon pekka
Oot puotellu sitä ja kortit hölskyy.
1) Tarkista että muistikortti on hyvin paikallaan. Yksi keino olisi päivittää puhelimen ohjelmisto Nokia Suite ohjelmalla tietokoneella.
2) Kokeile päivitystä.- ongelmia nokia c5-03
1)mulla toi puhelin ei suostu näyttämään musiikki kirjaston lauluja vaikka kunka yrittää päivitää. tää tapahtu vaan niin kun olin siirtänyt koneelta lauluja niin kone siirsi yhtääkki' kakki laulut mun puhelimeen ja sitten rupesin vaan yksitellen poistamaan niitä ylimääräisiä lauluja kännykällä.seuraavan kerran kun kokeilin mennä musiikki kirjastoon nii se sanoo että"tiedosto viottunut.toiminta peruuntuu".mutta kuitenkinkin kaikki laulut ovat tallella kun menen katsomaan asetusten kautta soittoääntä.
siis mikä on vikana ja mitä voisin tehdä??
pliis auttakaa kun musa ois nii tärkeetä mulle puhelimessa:) - kökköpylly
Tuon kansen mulla ei oo ollu onkelmii. Onneks koska käytän puhelinta aika paljon musiikin kuuntelemiseen... Mulla on joskus kaonnu pari biisii mut net molen kyllä saanu tolla päivitä kirjasto jutulla. Iha paska puhelin............ -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708