On kauhea kaaos, autoja sikin sokin ja ihmisiä ryteikössä turvallaan!!
Lintutornista oli lähetetty viesti jossa kerrotaan siellä kuuneltavan Talitiaista
joka visertelee Pepe Willbergin: Rööperiin mä tahdon niin... ja välillä
Huuhkajien kannustuslaulua...Satunnaisesti on havaittavissa: Den glider in...
Ollaanko siellä maalla vielä ihan Titi tyy...?
H.
Meilläpäin, Viikin pelloilla
25
106
Vastaukset
- just ,,,
Joooo,,, APRILLIÄ aprillä, syö sillä !!!!!!
"just ,,,"
noooooh... älä heti kiusaa, mukana on myöskin asiaa, eli jokainen kevät lintutieteilijät ovat huolissaan siitä että Stadin tipuset eivät osaa enää viserrellä "oikein".
Kaduilla aloittavat: kakssataa, puolituntia..
Sulkasatoiset viiskymppiä...
Mutta Oksilla olevat joutuvat taistelemaan liikenteen melun kanssa ja huutavat vain se tyyyyy!!! koska aloituksen hento titi hukkuu meluun, satunnaisesti alkuliitteellä Täy!!!
H.
Eipä olla maalla enää titityy-sävelmissä, aamulla mustarastaat soittivat pienillä haitareillaan Säkkijärven polkkaa ja pikkulinnut tanssivat innoissaan hangella. Meillä on vielä lunta, toisin kuin stadissa, siellä oli vain pölyä.
Joutsenet vetivät komeasti lammella ainakin lauluja Jos vielä Karjalassa olla vois ja Kesäillan valssia.
Aika hurjaa menoa näin viileällä, paitsi ettei kukaan ollut turvallaan missään, en edes minä.- meeriamanda
Meilläpä onkin kaksi varista, ihankin selevästi pitkäaikainen pariskunta. Ai mistälö tiedän? Kun sillä toisella on suupielet alaspäin ja senaikaista motkotusta pitää ukkoraasulleen. :D Juttelin niille tuossa savutellessani et josko rouva varis antaisi minulle neuvoja pitkän liittonsa salaisuudesta, kun palstallamma on monia jotka eivät usko onnelliseen pitkään liittoon. :))
meeriamanda kirjoitti:
Meilläpä onkin kaksi varista, ihankin selevästi pitkäaikainen pariskunta. Ai mistälö tiedän? Kun sillä toisella on suupielet alaspäin ja senaikaista motkotusta pitää ukkoraasulleen. :D Juttelin niille tuossa savutellessani et josko rouva varis antaisi minulle neuvoja pitkän liittonsa salaisuudesta, kun palstallamma on monia jotka eivät usko onnelliseen pitkään liittoon. :))
Meilläpä on ainakin kymmenen varista ja ne vasta meluaakin.
Parisuhteista varmaan keskustellaan ja työnjaosta, kuka puistelee pesän matot.
Juu, rouva vois pitää sulle sellaisia terapia-luentoja, toisit vinkit sitten tänne kaikkien tietoon.
Jotkut nyt eivät usko joulupukkiinkaan, sitä mie ihmettelen. :)
- Oh, my Romeo!
Meillä undulaatit harjoittelevat häkissään kärrynpyöriä.
Poikapuolinen niistä aikoo opetella jouluun mennessä Shakespearen sonettien lausumista.Luulisin että saan vihertikan oppimaan pari Tommy Tabermannin rakkausrunoa kevätjuhlaan mennessä. Keikkaa pukkaa, rahantuloa ei voi estää..... :))
- Oh, my Romeo!
Anceli kirjoitti:
Luulisin että saan vihertikan oppimaan pari Tommy Tabermannin rakkausrunoa kevätjuhlaan mennessä. Keikkaa pukkaa, rahantuloa ei voi estää..... :))
Näin on.Tähtään Kolmosen kevennykseksi.
Oh, my Romeo! kirjoitti:
Näin on.Tähtään Kolmosen kevennykseksi.
Se täytyy ehdottomasti tallentaa kovalevylle, voihan meillä vihertikan kanssa olla saumoja vaikka seuraavaan Talent-ohjelmaan.
- Oh, my Romeo!
Anceli kirjoitti:
Se täytyy ehdottomasti tallentaa kovalevylle, voihan meillä vihertikan kanssa olla saumoja vaikka seuraavaan Talent-ohjelmaan.
Tipujen lentelystä muistuikin, että pitää kaivaa lentoluuta naftaliinista, ja kiiloittaa se, jotta pääsen pääsiäislennolle.
Sukia myös killinpoika kiiltäväksi kanssalentäjäksi.
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=5&pv=3139986&path=83534 Oh, my Romeo! kirjoitti:
Tipujen lentelystä muistuikin, että pitää kaivaa lentoluuta naftaliinista, ja kiiloittaa se, jotta pääsen pääsiäislennolle.
Sukia myös killinpoika kiiltäväksi kanssalentäjäksi.
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=5&pv=3139986&path=83534Olipa ihana pätkä, kiitos kaunis.
Mullakin on luuta valmiina, meeri kutsui syömään. Kissaa ei ole, josko naapuri lainaisi pääsiäsilennon ajaksi.
Noista kukista tuli mieleen, milloinkahan pikkutomaatin siemenet laitetaan itämään.- Oh, my Romeo!
Anceli kirjoitti:
Olipa ihana pätkä, kiitos kaunis.
Mullakin on luuta valmiina, meeri kutsui syömään. Kissaa ei ole, josko naapuri lainaisi pääsiäsilennon ajaksi.
Noista kukista tuli mieleen, milloinkahan pikkutomaatin siemenet laitetaan itämään.Tunnustan puutteellisen hortonomiani. Aikoinaan itse kasvatin tomaatteja valmiista taimista kasvihuoneessa. Ne olivat tosi ihania.
Nyt on ostettu kaupasta kirsikkatomaatteja, jotka ovat myös hyviä.
Nälkä kurnii suolissa, kun tuo kaverinikin alkoi kesken päivää katsella unosia.
Taidan rykäistä suureen ääneen, josko kuorsaukseltaan heräisi. Oh, my Romeo! kirjoitti:
Tunnustan puutteellisen hortonomiani. Aikoinaan itse kasvatin tomaatteja valmiista taimista kasvihuoneessa. Ne olivat tosi ihania.
Nyt on ostettu kaupasta kirsikkatomaatteja, jotka ovat myös hyviä.
Nälkä kurnii suolissa, kun tuo kaverinikin alkoi kesken päivää katsella unosia.
Taidan rykäistä suureen ääneen, josko kuorsaukseltaan heräisi.Sain postitse tomaatinsiemeniä ystävältäni, kysäisen häneltä tarkempia ohjeita.
Minun kaverini painaa pitkää päivää töissä, ei ole juuri näkynyt, eikä hän malta päivällä nukkua.
Tääkin kuorsaa aika lujaa, mutta vain öisin.
Mulla olis puolukkarahkaa, et sie sitä huolisi. :)- Oh, my Romeo!
Anceli kirjoitti:
Sain postitse tomaatinsiemeniä ystävältäni, kysäisen häneltä tarkempia ohjeita.
Minun kaverini painaa pitkää päivää töissä, ei ole juuri näkynyt, eikä hän malta päivällä nukkua.
Tääkin kuorsaa aika lujaa, mutta vain öisin.
Mulla olis puolukkarahkaa, et sie sitä huolisi. :)Kuola valuu, puolukkarahka on mieliherkkuani. Tuo kuorsaaja ei tykkää, kun on muka liian muikeaa.
Kerran kasvatin tosi komean kahvipensaan. Siemenet jakoi muistaakseni joku lehti.
Avokadostakin sain kasvamaan hienon viherkasvin. Oh, my Romeo! kirjoitti:
Kuola valuu, puolukkarahka on mieliherkkuani. Tuo kuorsaaja ei tykkää, kun on muka liian muikeaa.
Kerran kasvatin tosi komean kahvipensaan. Siemenet jakoi muistaakseni joku lehti.
Avokadostakin sain kasvamaan hienon viherkasvin.Sinähän olet parempi hortonomi kuin minä, mutta jatkan harjoittelua. Kyllä joku vielä joskus onnistuu ja kaktus nyt ainakin kukkii tosi komeasti.
Ja aloituksen aiheessa pysyäkseni, lintulajeja tunnen hurjan paljon, titityyyyyy, laulaa täällä maalla tintitkin.
- ulkoilupäivää
Juuri tulin metsälenkiltä
Sää ja auringonpaiste mitä ihanin, metsään polun varteen on ilmestynyt jo isoja lumesta paljastuneita alueita.
Koivikoissa ja pajukoissa mahtava viserrys, en kyllä tunnistanut mitä lintuja olivat.
Varpusia, keltiäisiä vai urpilaisia.
Mutta kauniilta kyllä kuulosti --- tuli oikein hyvä mieli."ulkoilupäivää"
Kuulostaa kauniilta että joku nauttii luonnosta, muukin kuin minä.
Teillä päin saattaa olla kyllä jokunen harvinaisuus.
Meilläpäin Urpilainen visertää vasta Vapun aikoihin, meillä on sitä varten varattu ihan tori, Hagiksen tori. Tornia meillä ei ole, koska Urpilainen röyhistää aina rintansa ylemmäksi laulaessaan.
Visertelevä Keltiäinen on tosi harvinaisuus, tuo Kusiaisena tunnettu elukka on ainakin ennen ollut parempi puremaan kun laulamaan.
Muistaakseni se ei ole koskaan kussutkaan.
Ehkä se on nyt alkanut todistamaan vanhaa väitettä:
Kovan paikan edessä uroskin päästää puostaan.
H.
- henrjii
Kun kuulet kullin äänen, älä mene järvenjäälle. Täälä joutsenet näyttää kurjilta.
- Babegoya
Papukaija joka lauloi...?
Varastettiin, mutta omistaja ei ollut huolissaan, sanoi että babegoya tekee uuden omistajan hulluksi
Häntäkö tarkoitat ?
Vai aiotko varastaa talitintin ?"Babegoya"
Minä luin kyllä tuon uutisen, mutta se ei sopinut aloitukseeni, koska en halunut kirjoittaa hulluista ihmisitä, jotka kotonaan rääkkäävät eläimiä.
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"Babegoya"
Minä luin kyllä tuon uutisen, mutta se ei sopinut aloitukseeni, koska en halunut kirjoittaa hulluista ihmisitä, jotka kotonaan rääkkäävät eläimiä.
H.Nyt kyllä Hunksutin mä ärsyynnyn, ihankin todella.:// Sinua ei ole koskaan kukaan hoivannut vanhempiesi jälkeen yhtä hellästi kuin em. minä kattistani.
Annahan olla nimittelemätä meitä eläinrakkaita ihmisiä...:(
Nyt voisin sinua hiukan rääkätäkin...
http://www.youtube.com/watch?v=kYy-Hl6zqIE meeriamanda kirjoitti:
Nyt kyllä Hunksutin mä ärsyynnyn, ihankin todella.:// Sinua ei ole koskaan kukaan hoivannut vanhempiesi jälkeen yhtä hellästi kuin em. minä kattistani.
Annahan olla nimittelemätä meitä eläinrakkaita ihmisiä...:(
Nyt voisin sinua hiukan rääkätäkin...
http://www.youtube.com/watch?v=kYy-Hl6zqIE"meeriameeba"
Tjaah...ymmärtääkseni teillä on käyty kylässä, lieko pehmoja olivat hekin?
Yleensä eläimen tarkoitus on syntyä luonnon helmassa.
Luonnon helma kyllä tarkoittaa myös ihmisen helmoissa, vaan se ei ehkä ole se pointti kuitenkaan.
Mitä sinä kiukuttelet? Kumpikin meistä haluaa kuristaa toisensa, molemmat seksuaalisesti, vaikka vaan kaupan muovikassilla.
Harvoissa tapauksissa löytyy kassista kissanpentujakin.
Miehet ovat myöskin eläimellisen rakkaita.
Kts. kommenttini Tiinalle Dobermanneista.
http://www.youtube.com/watch?v=FJsQSb9RFo0
Love
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meeriameeba"
Tjaah...ymmärtääkseni teillä on käyty kylässä, lieko pehmoja olivat hekin?
Yleensä eläimen tarkoitus on syntyä luonnon helmassa.
Luonnon helma kyllä tarkoittaa myös ihmisen helmoissa, vaan se ei ehkä ole se pointti kuitenkaan.
Mitä sinä kiukuttelet? Kumpikin meistä haluaa kuristaa toisensa, molemmat seksuaalisesti, vaikka vaan kaupan muovikassilla.
Harvoissa tapauksissa löytyy kassista kissanpentujakin.
Miehet ovat myöskin eläimellisen rakkaita.
Kts. kommenttini Tiinalle Dobermanneista.
http://www.youtube.com/watch?v=FJsQSb9RFo0
Love
H.On..on.. kylässä on käyty :))) Voisin kyllä väliin käyttää vaikka jätesäkkiä---
Enkä mä kiukuttele, ärsyynnyin kuten kirjoitinkin. Lyön isonkin veikan siitä etteikö Neito Kattinen ole parhaimmassa hoidossa juurikin minun kodissani ja rakkauden saaneena. Ei se mikään maatiaiskisu olekaan. Hieno friidu jos mikä :))
Luin kyllä dobermanista huomiosi, olinkin et täh!? - Babegoya
hunksz kirjoitti:
"Babegoya"
H.Babegoyatkin kaipaavat tekemistä.Jollei muuta, niin laulua ja viheltelyä, kiroiluakin.
Kukapa tietää, jospa se olikin babegoyan kosto isännälleen, lauleskella.Aina ja aina vaan.
Voisi kysyä, kumpi siinä toistaan rääkäisi.
Tintti on rinnallaan , toistaitoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127