Kannattaako sellanen hankkia? onko se kiva piriste vai ihan turha juttu jossa ei ole muuta kuin vikoja? haluaisin että tätä kommentoi sellaiset ihmiset joilla on n-gage ollut, eikä sellaset kateelliset ihmiset joilla ei ole varaa n-gageen ja sanoo sen takia että se on ihan paska.
Olen harkinnut vakavissani sellaisen ostamista ja mutta en halua pettyä ostettuani sen! kiitos jo etukäteen kommenteista!
N-GAGE QD
5
475
Vastaukset
- Nanttu
No N-gage QD:stä en tiiä mut mulla itellä on pelkkä N-gage.. Kannattaa ostaa mielummin se ei QD koska siinä on mp3 soitin, radio, "aidot soittoäänet" yms. joita QD:ssä ei oo! ja pelkkä n-gage maksaa vaan 90€ ja QD n. 200€ Mutta siihen (n-gage QD)puhutaan normaalisti ja muistikortin vaihto on paljo helpompaa. En ite oo kyllä löytäny mittään muuta huonoa puolta siitä n-gagesta ku et se ei kunnolla mahu housun taskuun xD joten osta ihmeessä =)
- haba
mistä saa n-gagen 90 egellä???
- haba
niin mistä???
- ape
minust n-gageqd ei kannata hankkia koska siinä on erinäisiä vikoja.n.gage on parempi ja se kannatta ostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390