JCB- kaivinkoneilla löyhän maine

Aloiytte

Onko huhussa perää, ja Onko Huyndain ja Doosanin kestävyydessä ja ominaisuuksissa eroja? Kumpi parempi yleiskäytössä, 2.5, vai 3-metrin kaivuvarsi?

8

8565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6630

Mitäs ne huhut kertoo? Käsittääkseni kestävyydessä ovat ihan samalla viivalla. Polttoaineen kulutus molemmissa isommasta päästä. Hyundai jonkun verran janoisempi. 2,5 metrin kaivuvarsi on kait turvallisempi valinta ainakin lyhytperäiseen koneeseen. Kolmimetrinen varsi ja päähän tukevasti painoa, kuten tiltti, on omiaan tekemään koneest kiikkulaudan. Sitä tosin voi auttaa etulevyllä, mutta siitäkin on oma haittansa...

• Pitkällä pärjää aina

Mitä se yleiskäyttö sitten tarkoittaakin???? Mutta ojankaivuussa pitkä helev....in hyvä!!!!

• JCB:llä on tosiaanki vähän sellanen maine... Itsellä kokemusta vain kaivurikuormaajasta JCB:nä, mutta olihan se täys lelu verraten näihin pohjoismaisiin. Hyundai ja Doosani on kyä niin lähellä toisiaan että sanat hommat molemmilla tekee. Jokainen ostaja katsoo sitte kumman merkin myyjältä saa mielestään paremman kaupan ja sopivimman version omaan tarpeeseen. Tuo yleiskäyttö kans aika mielenkiintoinen juttu, mutta sanotaan siihen vaikka näin. Ilman tilttiä pitkäperäseen ehdottomasti se 3 metrinen, mutta jompikumpi tai molemmat ominaisuudet siis tiltti tai lyhytperä kone niin kannattaa sitä lyhyempää ainakin vakavasti harkita. Vasara käytössä lyhyt varsi aika ehdoton.

• JCB telakone

Mulla on ollut jo vuosia useampi JCB 1.7 - 20 tonnia ja lisäksi muita pyöräkoneita. Olen mieltynyt merkkiin ja ei ole aikomusta heivata. Huollot teemme pääasiassa omisa tiloissa,varaosia ostan monesta paikkaa myös ulkomailta. JCB :n ja meidän yhteistyö on jo 90 luvulta lähtien toiminut ja jatkuu.Lähes kaikkia merkkejä on meilläkin ollut ja on nytkin mutta päämerkki on JCB, johtuneeko tunnesyistä tai jostain muusta näin vain on

• Jugi2

Miltä sivuilta tilaat jcb:n varaosat ulkomailta?

• Varmaa kuokintaa

Jos on halu säästää rahaa ja pöllö-öliyä niin jcb hankkimaan hetimiten!

• volovo140

2,5m varsi ehdottomasti, 3m varrella ei ole voimaa yhtään ja ottaa aina sähkölankoihin kiinni ja lastaus korkeus huono.

• jospajotain

tämähän on kaivurifoorumi..mutta merkki on sama,nimittäin olen hankkimassa jcb 436 pyöräkuormaajaa,,vm 2002,onkos kokemuksia?? minulla kokemusta vain valtamerkistä...kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe