Nyt kävi sellainen juttu, että Safari internet selaimen osoitekentään jää se viimeksi kirjoitettu osoite. Se näkyy kaikilla välilehdillä, eikä poistu vaikka vaihtaisin suosikeista toisen nettisivun. Se uusi nettisivu kyllä lävähtää ruudulle, mutta se vanha osoite pysyy osoite ruudussa. Kun yritän päivittää sen haluamani uuden sivun, niin se siirtyy sille osoitekentässä olevalle sivulle takaisin.
Tänään tää alkoi.
Mitä teen?
Mac ja Safari?
mäkkärinäkkäri
1
117
Vastaukset
- 1stMacFinn
odotat huomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111620Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61448Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353