Katsoin että Barcelonassakin sijaitsee muutama c&a liike, mutta osoitteet eivät sinänsä kerro minulle mitään. Osaisiko joku kertoa niiden sijainnista tarkemmin. Liikun ramblan ja camp nou:n liki ainakin mutta muuallekin menen, kunhan saisin jotain koordinaatteja. Aukioloajat jos vielä saisi tietää olisi se tosi ihanaa.
C&A
2
459
Vastaukset
- näinsehommaetenee
netissä on semmonen keksintö kuin google-map. sinne kun lyöt osoitteen niin kartta tupsahtaa ko. paikasta tupsahtaa esiin ja punainen tai jonkin muun värinen pallukka näyttää haetun paikan. Helpommin homma hoituu kun menee kaupan sivulle niin sieltä lävähtää kaikki kauppapaikat kartalle suoraan.
http://www.c-and-a.com/es/es/corporate/fashion/tiendas/?no_cache=1
Kartan oikealle puolelle tupsahtaa myymälöiden nimet ja kun niitä klikkaa niin aukiolojatkin selviää. jos espanjankieli on vielä hakusessa niin googlen toolbaarilla sivun tekstin saa käännettyä selevälle suomenkielelle. - Sheba
Pelayo kadulla on yksi (Ramblan päästä, meri selän takana käänny vasemmalle) Glories ostarilla on toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586