Meillä kävi niin että vaimo ilmoitti haluavansa muuttaa pois yhteisestä kodista ja viedä lapset mukanaan, no menköön vain, hommaan sitten taikun tilalle kunhan tästä jaloilleni pääsen mutta ongelma onkin siinä kun vaimo haluaa laittaa talon myyntiin ja itse mieluummin jäisin tähän asumaan. En halua enempää hyvittää hinnasta kuin puolet siitä mitä markkinahinta olisi ja nyt se varmaan on semmoiset 50 000 vähemmän kuin mitä itse maksetttiin pari vuotta sitten mutta vaimohan ei sitä usko kun itsekin olen hehkuttanut sille palstan mukaisia nousuprosentteja ja nyt se luulee että jos pannaan myyntiin saataisiin se 50000 enemmän ja minä jos haluan tämän lunastaa niin se lunastushintakin olisi puolet siitä mitä se kuvittelee tästä saatavan. Mitä muut varakkaat omistusasujat tekisitte, myöntäisittekö olleenne väärässä vai maksaisitteko vaimolle enemmän kuin kuuluukaan? Myyntiin tätä ei laiteta, en lähde täältä kuin jalat edellä, on se niin mukava istuseklla tuolla takaterassilla ja laittaa XO:ta huiviin ja sisäfilettä weberiin.
Miten määrittää sopiva hinta?
4
163
Vastaukset
- Valintanne mukaan
Sinähän kirjoitat kuin tuhero.
OK-porvaristolla on selkärankaa, joten noissa asioissa ei vilppiin sorruta.
Tietysti hinnat ovat nousseet mutta ei kovin paljon ja joko arvioitte rehellisesti todennäköisen toteutuvan kauppahinnan ja siitä sitten laskette jyvitykset. Toinen mahdollisuus on tietysti myydä oikeasti ja jakaa rahat ja ostat sitten itsellesi uuden talon. - Hyyryyperi
On teillä murheet, meikäläiseltä kun lähti muija tästä vuokraläävästä kuukausi sitten niin jakoon menivät vain vuokrakuitit ja jääkaapista jaettiin keskikaljat kristillisesti tasan.
Itselläni huolenani on lähinnä sukupuolitaudit jonka ex-nauta minuun tartutti, ovat parantumatonta sorttia, no toisaalta lähibaarissa kierto on sen verran tehokasta että eiköhän seuraavalla jokinorsullakin ole sama repertuaari joten ei tarvitse turhia selitellä. - Luki.
Sellaista se on ja voi tapahtua kenelle tahansa ikivelkamuulille.Et olisi hehkuttanut niitä nousuja se käy aina omaan nilkaan.
Sun on vaan otettava puheeksi totuus,eli asuntojen myynnisseissä on nyt vaikeuksia ja asuntokauppa ei oikein käy se nimittäin on pysähtynyt ok-talojen kohdalla verrattuna vuoden takaiseen.
Teet näin arvio kahdella mielummin kolmella välittäjällä se on ilmaista,laske keski arvo tai pienin arvio ja paa summa puoliksi.
Nythän joutuisit maksamaan puolet tuosta arviosta,halpaa jokseenkin koska hinnathan ei nouse,jos erosi tapahtuisi ensivuoden puolella niin sähän tekisit tiliä.
Nyt sulle kuitenkin pasahtaa lain mukaan elatusmaksut ja noista jos yrität nykyään laistaa niin et saa edes lainaa pankista.Laki muuttu tänään.
Et ole ainut tapaus ,tuttavalleni kävi toissa uutenavuotena samoin muuli mamma lähti kahden lapsen kanssa,muulipappa oli saanut vanhempien asunnon todella halvalla ja nyt se perintö menee,arvioitu markkinahinnalla ,välittäjä myy ja myynyt jo toista vuotta ja aivan kaupungin keskustassa uimaaltaineen päivineen,ei käy kauppa.
Muulipappa ennen eroa kehua retosteli puhelimessa kuinka huoneistosta saisi jos möisi 320000e,totuus eski nopeesti muuli mamman lähdettyä hinta on 230000e ja myymättä toista vuotta.
Joten älä maksa paljoa kun ei kukaan osta nyt varsinkaan siihen hintaa mihin muuli nyt uskoo kerralla hinnasta 30-40% pois.
Silloinkin voi olla että myynti pitkittyy .
Mitä tästä opitte muulit ? no sen että talojen ja huoneistojen hinnat laskee nyt joka päivä ei nouse kyse on kymmenistä prosenteista jos meinaa myydä.
300000e kodista saa hyvä jos sen 200000e ja kädet ristissä. - Luki.
Harvinaisen suora muuliksi,jopa poikeus,epäilyttää että olet tuhnu.Koska muulit on läpimätiä koko ikänsä.
Etsaa myötätuntoa mistään näiltä palstoilta,ensinnäkin muulit pitävät sinua Luseri maisena,ja tuhnut tyhmänä.
Miksi ostit,eikä ollut avio ehtoa tai mitäs hehkutit hinnoilla tai miksi kittasit xo-kaksin käsin kun akkakin lähti.
omakotiparempiihmine sillä oli thaikku ja oli aromaterapiayritys taisi kaatua yritys ,akka nimittäin on puhdistanut kaiken kyseiseltä muulilta sehän se on vakio ja siitä lähtee thaimaalainen että ukko putsataan rutiköyhäksi,tiedän useita esimerkkejä.
Itse en ilkeäisi palstalla sanoa moisesta asiasta koska jokainen tajuaa että muulista tuli ruti köyhä.
Se on varmaa että terapiaan joutuu kun tuolaisen kohtelun saan.
Todennäköisesti omakotiparempiihmisellä karahti karille laiva.
Myös muita xo miehiä on palstalla ollut ja lopettanut perhesyihin vedoten.
Jos sulla on hyvä talo niin kuin muulit aina kehuvat niin mitä se haittaa vaikka maksaisit kahteen kertaan kun kerran olet mieltynyt terassiin ja xo-juomiin ja grillaukseen.
Hyvästä kannattaa maksaa tupla hinta,vaikka mydessä ei saa kun roposia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163