Hintojen laskun myötä olen ajatellut hankkivani N9 puhelimen. Olisinkin kysellyt käyttäjien kokemuksia miten kyseinen puhelin toimii.
Ensinnäkin kiinnostaa miten hyvin puhelin osaa synkronoida itsensä useamman eri sähköpostitilin kanssa?
Onko kalenterin ja yhteystietojen synkronointi esim. Outlookin ja Google kalenterin kanssa toimivaa?
Hidasteleeko puhelin tai kuluttaako esim IPhoneen verrattuna paljon akkua edellämainittujen toimintojen ollessa päällä.
Entäs wlan ja muut datayhteydet? Toimiiko vai pätkiikö?
Edelliset Nokia mallini (C7, E52) kaatuilevat jatkuvasti, kuluttavat akkua, eivät päivitä sähköposteja yms. yms. Työkäytössä oleva IPhone sen sijaan toimii moitteettomasti. Omaksi puhelimeksi en IPhonea kuitenkaan halua..
Kysymys kuuluukin tarjoaako N9 vastinetta rahoilleni vai joutuisinko sen hankittuani samanlaiseesn päivitys/huolto he&¤#&n kuin aiempien Nokia puhelimieni kanssa?
Nokia N9 kokemuksia?
4
412
Vastaukset
Pysyykö puhelimella estämään ei toivotun numeron?
- Anonyymi
Ei todellakaan tarjoa vastinetta rahoille. Suoraan SER kamaa on!
- Anonyymi
Joo en ostais en. paljon paremman saat TUOHON HINTAAN 😃
- Anonyymi
iPhonessa on alkeellinen käyttöjärjestelmä älä sitä osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata842479Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981590- 1091495
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411401Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611113- 56929
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72926- 61785
- 43785
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771