En muista oliko edellisessä Nokia Suitessa sitä toimintoa että sen kautta voi asentaa minkä tahansa Nokia Kaupan sovelluksen kunhan vaan kirjautuu Nokia Suiteen omilla Nokia tunnuksilla.
http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-suite-beta
Eli nyt voin asentaa kätevästi vaikkapa Opera Mobile/Mini,Sport trackerin Nokia N8 kännykkään.
Nokia Suite 3.4.16 beta julkaistu
9
101
Vastaukset
- 5230,. (500)
useimmat voi asentaa suitella suoraan puhelimeen kaupasta ainakin näihin 5230,500 malleihin,käytän 3.3.89
Mutta tietääkseni tämä uusin versio tuo kaikki Nokia kaupan ilmaiset sovellukset saataville Nokia Suiteen. Ja pikaisen testauksen jälkeen tämä beta toimii vakaasti.
- 5230,. (500)
Ok,juuri sitä olen kaipaillukin että kaikki on saatavilla,täytyypi kai ladata se koneelle,poistiko se vanhan suiten vai mitenkä se meni?
Itse asensin sen puhtaalta pöydältä eli poistin edellisen Suiten ja kaikki sen jättämät kansiot Windowsista. Mutta helpoin ja nopein tapa on asentaa se nykyisen päälle. ( Jonka pitäisi onnistua).
- 5230,. (500)
joo näinhän se on
- Klong och Kläng
Ei saatana, nassikka ehdottaa asentamaan beta-version ennestäänkin arveluttavasta nokia suitesta :D, nyt menee urpous jo nuoruuden edelle, heh
- <-------------------
"Klong och Kläng"
a) Avauksessa ainoastaan tiedotetaan beta-version saatavuudesta.
b) Jokainen tietää mitä beta-versio merkitsee ja jos ei tiedä, niin on aika se itselleen selvittää.
c) Henkilöihin asiattomasti käymiset asiakeskustelun sijaan osoittavat vain henkistä kypsymättömyyttä.
Piste.
Hyvin on ainakin minulla Nokia Suite beta toiminut. Ei ole vielä kertaakaan kaatunut tai hidastellut.
- Nokia C7
Just asensin koneelle, testaillaan. Ilmoitti muuten, että Nokia kartat 2.0 olis ladattavissa, beettavaihe ilmeisesti ohitettu, toimi sekin nimittäin hyvin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271