Eli miten kerron ihastukselleni et tykkään siitä? Oon tunten kyseisen pojan melkeen vuoden, ja nähnyt useemmin harrastuksen takia. Kyseisen henkilö on minua kaksivuotta nuorempi mutta ikä ei ole ongelma, ainakaan omasta mielestäni. Joka ilta kun käyn nukkumaan, ajattelen vain tuota poikaa ja ikävöin häntä. Toivon että osaisitte auttaa ja kertoa kuinka voisin kerto tunteistani hänelle hienotunteisesti ja ilman että kaverisuhde kariutuu?:)
apua kiitos
3
62
Vastaukset
- :=()
itte oon ihastunu pari vuotta vanhempaan ja just sama tilanne.
- ainki vois toimii
Kysyt eka vaikka fb:ssä tai txt tunteekse mitää sua kohtaa tai jotai sellast. Siitä poika kyllä tajuaa mitä sä ajat takaa. Ja kun se tajuu sen niin se kyl vastaa rehellisesti ja jos se sanoo et oot kiva kaverina tms nii sanot vaa että susta on vaikuttanu ihan siltä että poika tykkäis susta enemmänki :)
- enemmän kuin sisar
mulla oli sillee et mä ja se tutustuttiin partiossa ja sit kesäleirillä mä huomasin sen et mä olin ihastunu siihe se on aika saman lainenku mä, mut se seukkas sillon niin en sillon viittiny sanoa sille mitää, mut sitten ku leiri loppu nii me istuttiin bussissa vierekkäin naurettiin koko matka. myöhemmin me tekstattiin sit sovittiin tapaaminen ja kerroin sit loppu vaihees kerroin sille et tykkään siit sit se lähetti mulle viestin et seki tykkää musta, mut meillä on melkeen kahen vuojen ikä ero ja se seukkaa jo sen "neidin" kans. nykyään se on mulle tosi läheinen vähän niin ku sisar mut toivoisin enemmän. Mitä mä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349