Sattuuko kukaan täällä käviöistä tietämään jotain Lahden Kärpäsen koulusta?
Tarkoitukseni olisi tulla Kärpäsen kouluun ½ -1v opiskelemaan.
Olen aika epätietoinen siitä milaista siellä on: kiusaamista? ilmapiiri? opettajat? luokat/kurssit?
Kuinka helppoa saada uusia kavereita/ tutustua?
Kuinka helposti hyväksytään mukaan?
Vaikuttaako siihen ikä/sukupuoli ?
Tai osaisitko vastata millaista Lahden kouluissa on yleensä?
Kiitos asiallisista vastauksista....
Lahti, Koulut, Kärpänen?
19
3434
Vastaukset 19
- 12v
Kaveri on Kärpäsen koulussa ja pari opettajaa iha perseestä kuulemma. Kiusaamista ei oo paljoo ja kavereita on helppo saada ja hyväksytään mukaan niin kuin muissa kouluissa. En tiedä. Suosittelen Tiirismaata jos ylä-asteelle olet menossa.
- Kysyjä
Kiitos vastauksesta :) Kyllä, yläasteelainen tyttö olen..
Onhan tässä aikaa noihin kouluihin onneksi tutustua. - Hömm
Joo tipalan henki!mäki suosittelen tiirismaata iha vaa bc oon kuullu paljo hyvää :))
- kokemuksia...
älä tuu ihan saatanasta koko koulu!!!!!!
huonossa kunnossa kun ei oo viel korjattu, osa maikoista on sen niin sadistisia et oksettaa....
ilmapiiri on huono ja kaikkia vähänki erilaisia kiusataa tosi rankasti ja osa maikoista on kiusaamisessa mukana.
tästä on itelläki kokemuksia....
en suosittele varmaaki lahen paskin koulu!!
siel on hometta.... - tyttö97
Tiirismaata suosittelen.
Kärpänen on aika vitun perseestä :D:D:D - Soks
Kärpänen on ok. Siellä pian remontti, mutta niinhän kaikkii lahden kouluja on rempattu tai rempataan. Kiusaamista ei mun mielestä kärpäsessä ei sen enempää kuin muuallakaa...
- plopp
Aika paska koulu, huonoja muistoja riittää. Kiitos kiusaajille!
- vittu1
:(
- 8v kärpäsenkoulussa
älä helvetisssä tule ! oon just kärpäsen koulun koneella! voin sanoo ku tää on remontoitu kaikki hajottaaa tääl paikkoja tääl on huume myyntiä ja kaikkee paskaa!
- Lossutq
Tämä video kertoo Kärpäsen koulusta:
https://www.youtube.com/watch?v=8wQZJxG5Z5c - maine_meni
????
voi, miten kurjaa! - Anonyymi
Aivan ahdistava koulu ja henkilökunta.
- Anonyymi
Lol tiiän et vanha ketju mut pakko ny jotai laittaa. Itellä reippaat 200 tuntia poissaoloja. Kerran oon luokalle jääny ja 8lk käyn. Mulla on nyt viime syksyltä 2 osastojaksoo takana itsetuhoisuuden, ahdistuneisuuden ja masennuksen vuoksi. En ole hirveästi sairaana mutta jään kotiin usein ahdistuksen tai masennuksen takia... Luokanvalvoja jankuttaa poissaoloista jatkuvasti. Nyt jo tiedossa ainakin yksi hoitojakso vielä keväälle että jee
- Anonyymi
Kärpäsen koulua en suosittele kenellekään.
- Anonyymi00015
En suosittele kenellekkään. Huono ilmapiiri ja monet opettajat ovat hirveitä. Tulee heti päänsärky ja huono olo ku tänne astuu :D
- Anonyymi00016
kauhea
- Anonyymi00017
oon ollu siel 6 vuotta. kauheeta
- Anonyymi00019
sama
- Anonyymi00018
kärpänen opettaisi enemmä mulle ku kärpäsen koulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65938
- 69702
- 133636
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 68567
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33562- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19480Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k162447Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61372- 52369
- 42349
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29344Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338- 16331
En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen
Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol17330