Lahti, Koulut, Kärpänen?

Hmmm.....?

Sattuuko kukaan täällä käviöistä tietämään jotain Lahden Kärpäsen koulusta?
Tarkoitukseni olisi tulla Kärpäsen kouluun ½ -1v opiskelemaan.
Olen aika epätietoinen siitä milaista siellä on: kiusaamista? ilmapiiri? opettajat? luokat/kurssit?
Kuinka helppoa saada uusia kavereita/ tutustua?
Kuinka helposti hyväksytään mukaan?
Vaikuttaako siihen ikä/sukupuoli ?

Tai osaisitko vastata millaista Lahden kouluissa on yleensä?

Kiitos asiallisista vastauksista....

13

1829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v

      Kaveri on Kärpäsen koulussa ja pari opettajaa iha perseestä kuulemma. Kiusaamista ei oo paljoo ja kavereita on helppo saada ja hyväksytään mukaan niin kuin muissa kouluissa. En tiedä. Suosittelen Tiirismaata jos ylä-asteelle olet menossa.

      • Kysyjä

        Kiitos vastauksesta :) Kyllä, yläasteelainen tyttö olen..
        Onhan tässä aikaa noihin kouluihin onneksi tutustua.


      • Hömm

        Joo tipalan henki!mäki suosittelen tiirismaata iha vaa bc oon kuullu paljo hyvää :))


    • kokemuksia...

      älä tuu ihan saatanasta koko koulu!!!!!!
      huonossa kunnossa kun ei oo viel korjattu, osa maikoista on sen niin sadistisia et oksettaa....
      ilmapiiri on huono ja kaikkia vähänki erilaisia kiusataa tosi rankasti ja osa maikoista on kiusaamisessa mukana.
      tästä on itelläki kokemuksia....
      en suosittele varmaaki lahen paskin koulu!!
      siel on hometta....

    • tyttö97

      Tiirismaata suosittelen.
      Kärpänen on aika vitun perseestä :D:D:D

    • Soks

      Kärpänen on ok. Siellä pian remontti, mutta niinhän kaikkii lahden kouluja on rempattu tai rempataan. Kiusaamista ei mun mielestä kärpäsessä ei sen enempää kuin muuallakaa...

    • plopp

      Aika paska koulu, huonoja muistoja riittää. Kiitos kiusaajille!

      • vittu1

        :(


    • 8v kärpäsenkoulussa

      älä helvetisssä tule ! oon just kärpäsen koulun koneella! voin sanoo ku tää on remontoitu kaikki hajottaaa tääl paikkoja tääl on huume myyntiä ja kaikkee paskaa!

    • Lossutq
    • maine_meni

      ????
      voi, miten kurjaa!

    • Anonyymi

      Aivan ahdistava koulu ja henkilökunta.

    • Anonyymi

      Lol tiiän et vanha ketju mut pakko ny jotai laittaa. Itellä reippaat 200 tuntia poissaoloja. Kerran oon luokalle jääny ja 8lk käyn. Mulla on nyt viime syksyltä 2 osastojaksoo takana itsetuhoisuuden, ahdistuneisuuden ja masennuksen vuoksi. En ole hirveästi sairaana mutta jään kotiin usein ahdistuksen tai masennuksen takia... Luokanvalvoja jankuttaa poissaoloista jatkuvasti. Nyt jo tiedossa ainakin yksi hoitojakso vielä keväälle että jee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe