Auttaako pallien poisto kääkälle?

Kääpiöpinseriiii

Meidän 1-vuotias kääkkä kusee sänkyihin ja sohvalle jos tilanne sallii... Mitta on jo 110% täynnä. Koira on tottelevainen ja sisäsiisti mutta tämä kuseminen on loputtava! Narttumme on leikattu ja ei ole koskaan moista edes harrastanut.. Nyt olen miettinyt että jos leikkautan uroksenkin niin loppuukihan tuo merkkaaminen?!

11

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääkkämamma :)

      Hyvin mahdollista että lopettaa kun on niin nuori eikä tapa ehkä ole juurtunut.

      • kääpiöpinseriii

        No täyypä varmaan sitten mennä ja poistaa miehuus :/ Tosin luulen että merkkaa sängyt jos kissa on siellä, joten ehkä tosiaan tuo auttaa tuo leikkaus niin ei olis niin polleena kissalle ;-D


      • Kääkkämamma :)
        kääpiöpinseriii kirjoitti:

        No täyypä varmaan sitten mennä ja poistaa miehuus :/ Tosin luulen että merkkaa sängyt jos kissa on siellä, joten ehkä tosiaan tuo auttaa tuo leikkaus niin ei olis niin polleena kissalle ;-D

        Ei kastraatiosta kannata surullinen ollaan, on pelkästään hyväksi koiralle :)
        Sitten ei enää narttujen juoksut hetkauta, kivessyövän riski häviää, eturauhasongelmien todennäköisyys on sitten minimaalinen ja virtsatieongelmien todennäköisyys vähenee myös.


    • pepe1000

      Mulla 1.4v, coton, kuseskeli aina lamppujen juurelle,ym muuhun sellasiin pari kk. sitten kastroitiin,ei ole sen jälkeen kuseksinut (koputtaa puuta). :)

    • qaxu

      Ihan sama homma oli meillä! Aloitti kuseskelun jo 5kk iässä, siis oli muuten jo sisäsiisti, mutta polleena nosti jopa jalkaa sisällä, mm. lapsen koulureppuun tai kenkiin eteisessä jos pääsi...
      Kastroitiin 9kk iässä ja meni pari kuukautta ja tää sisälle kuseskelu loppui tyystin. En voi kuin suositella. Muutenkin ego hiukan pieneni :) Silti sama riehupetteri kääkkä on edelleen, ikävät puolet vain jäi pois.

    • raakalaisten touhua

      Poistatteko pojiltanne ja miehiltännekin pallit?

      • Aivopierunko päästit?

        Harkitsisin jos alkaisivat kotona kuseskelemaan muuallekin kuin pönttöön.


    • Tollo..

      Melkein noita asioita voi vertaa toisiinsa.

    • kääkkä x 2

      Mitä mieltä ootte, onko tuossa kuseskelussa kyse johtajuusongelmasta? Merkkaaminenhan on johtajan oikeus. Varsinkin ihmisen sänkyyn merkkaaminen kuulostaa vakavalta.

      Mun narttu kuseskeli ennen joskus sisälle (ei tosin usein), mutta kun johtajuushommat laitettiin kuntoon ja koiralle kuri, loppui kuseskelu.

      Pallien leikkauttamista oon miettinyt urokseltani, koska sen ei ole tarkoitus sukua jatkaa eikä näyttelyissäkään käydä. Käytösongelmia koiralla ei ole, mutta jotkut nartut kiinnostaa liikaa ja sitä joutuu kieltämään.

    • ihuhgiug

      itselläni nyt neljän vuoden ikäinen kääpiöpinseri uros. oppi ´hyvin jo sisäsiistiksi kun alkoi merkkailemaan joka paikkaan, kotiin ja vieraiden luokse. Leikkautin pallit sen ollessa vuoden ikäinen, sen jälkeen ei ole pisaraakaan päästänyt sisälle. muulla tavalla ei ole koira muuttunut, paitsi ruokahalu kasvoi aika paljon

    • Pallit poistuu

      Joo, meillä oli toyvillakoira ja kastraatio tehtiin, ja hyvin on menny, suosittelen. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe