Nyt kertokaa älypuhelimia

NeedSmartPhone

Nonii, siis älypuhelinta oisin ostamassa ja en oikee tiiä mikä ois paras ja mikä kannattas ostaa? Budjettia ei ole, että saa olla kalliskin. Mietin vaan että onko noista neliydinprosessoreista loppupeleissä hyötyä muussakun asiakkaan näkökulmasta ostaessa, että hyötyykö siitä vai näyttääkö se vaan paperilla hyvältä? Arvosteluja sun muita voitte mielellään lähetellä, kiitos. Mieluiten Nokiaa ku luottoo löytyy ja suomalainen firma kuitenkin, saa olla muukin tietysti.

21

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse harkitsen Samsung Galaxy S3 ostoa sitten kun se tulee. Neliydinsuoritin kännykkä on huomattavasti tehokkaampi kuin muut. Tämän huomaa esimerkiksi pelien pelailussa ja nettisurffailussa. ( Raskaita flash nettisivujen liikuttelu on sujuvaa). Haittapuolena voisi pitää suurempaa virrankulutusta eli akku ei kestä niin pitkään kuin hitaimmilla puhelimilla. Ja melkeimpä 4" tuuman näyttö on se minimi kännykässä jos sillä selaa nettiä ja pelaa pelejä.

Itse suosittelisin sinulle tuota SGS3 mallia tai sitten Nokia N9,Lumia 800, Lumia 900 ( Tulee piakkoin myyntiin), Nokia 701´.

• tunnel bana

Tuskin pelejä on koodattu käyttämään neljää ydintä joten se siitä. Muutenkin vähän liikaa puutaheinää koko juttus, virrankulutusta myöden.

• NeedSmartPhone

Juu itekkin kattelin jotain mut ku nykyinen puhelin Nokia C6-01 selaa nettii nii onnistuu se ihan hyvin. onhan se toki pieni mut yli 4'' näytölliset puhelimet rupee olee epäkäytännöllisii kädessä ja taskussa pidettäviks. SGS3 on huhujen mukaa 4.8'' näyttö?

• 4.8" tuumanen näyttö menee vielä ainakin minun mielestäni mutta 5" tuuman näyttö on jo liian suuri. Onko puhelimen käyttiksellä väliä? Symbian 3, Android, WP7, IOS, Baba, Meego?

• ei ikinä sybiania!
        vapunen kirjoitti:

4.8" tuumanen näyttö menee vielä ainakin minun mielestäni mutta 5" tuuman näyttö on jo liian suuri. Onko puhelimen käyttiksellä väliä? Symbian 3, Android, WP7, IOS, Baba, Meego?

älä vitussa osta ainakaan sybmian ihan perseestä

• ruben 3000+
        ei ikinä sybiania! kirjoitti:

älä vitussa osta ainakaan sybmian ihan perseestä

just näin laadukasta suomalaista käyttistä ei toista ole!
        olisi melkein jopa epäisänmaallista, olla käyttämättä tätä käyttistä.

• lol
        ruben 3000+ kirjoitti:

just näin laadukasta suomalaista käyttistä ei toista ole!
        olisi melkein jopa epäisänmaallista, olla käyttämättä tätä käyttistä.

oot aika vittumainen läskiperse homo

• gdfgdgdfgfd

Ei ole mitään hyötyä,androidit ovat tehosyöppöjä ja ne tarttee toimiakseen moitteetta 2-4 ydin prossun,nokian 1,3ghz prossu jaksaa pyörittää vaikka 41mp kamerapuhelinta sulavasti,tähän ei androidit pysty,suosittelen lumia puhelimia 710,800,900,niiden 1.4ghz prossut pyörittää niitä kivasti

• NeedSmartPhone

Näyttö max 4,3''. Meego ois kiva mut ei oo paljoo Appsei. WP7/8 kunhan kasi vaan tulee. muuten ihan sama

• hfghgddfgh

Android puhelimilla voi tehdä melkein mitä haluaa kun ne on linux pohjaisia. Nokian puhelimet on rajoitettuja windows puhelimia.

Kannattaa ostaa android puhelin jos haluaa kikkailla erilaisilla näytöillä ja ohjelmilla joilla puhelinta voi ohjailla.

• jamatg

nokia belle
        windows phone

• Tai yksi vaihtoehto olisi odottaa WP8 ilmestymistä. Joidenkin mukaan se ei tule nykyisille Lumia malleille..

• Jinkes

Saksan Cebit-messuilla Microsoftin edustajat kumosivat sen huhun kuukausi sitten, joka perustui vain jonku naisen blogiin ja kertoivat, että esimerkiksi nykyiset Lumia-puhelimet ja muut uudet Windows Phone -puhelimet tulevat päivittymään WP8:aan.

• Jinkes kirjoitti:

Saksan Cebit-messuilla Microsoftin edustajat kumosivat sen huhun kuukausi sitten, joka perustui vain jonku naisen blogiin ja kertoivat, että esimerkiksi nykyiset Lumia-puhelimet ja muut uudet Windows Phone -puhelimet tulevat päivittymään WP8:aan.

Aijaa. Jos asia on kerran näin niin kysyjän kannattaa harkita myös Lumia malleja.

• tietäjä.

oikeasti, et tarvitse älypuhelinta....haaskaat vaan rahojasi.

• NeedSmartPhone

Juu, mutta jos ostaisin android puhelimen onko HTC hyvä merkki vai onko se jotain roskaa? Itse mieluiten ostaisin Nokian, mutta WP8 saisi tulla äkkiä. Jos siinä Nokia olisi saanut kädenjälkeä jo enemmän

• HTC on ihan hyvä merkki. Tosin itse en tykkää HTC omasta Androidin päällä olevasta käyttiksestä.

• Htchemmo

Itellä on ollu 4 eri htcn mallia kuus vuotta, Voin kokeneena kertoa että ei mitään vikaa kyseises merkis.
      Suosittelisin Htc Sensationia tai sen jälkeläisiä.
      Htc ei tarvi reissata huollossa toisinkuin nokian, mutta jos joku ei toimi niin takuu toimii, sen olen itse huomannut. Jos HTC ei kiiinnosta niin osta Samsung, ihan kelpo luureja nekin. Itse olen täysin tyytyväinen ja seuraava puhelinkin tulee olemaan HTC.

• zace

Riippuu vähän siitä mitä haluat tehdä kännykällä. Kaikki ominaisuudet ei ole missään puhelimessa hyviä, joku on toista parempi aina jossain jne. Ja älä vaan jää oottelemaan sillä koko ajan tulee parempaa mallia ja vanhojen hinnat tulevat alas.

N9 ehkä paras hintalaatusuhde. Androideista samsung nexus, htc one x ja sony xperia s olisi hyviä. Iphone on perusvarma johon et taatusti tule pettymään. Wp:t jotka on aika lailla samanlaisii, on hyviä perussioihin kuten facebookkiin, netin selailuun ja viestittelyyn. Nokian symppareista E7:ssa on erittäin hyvä qwerty ja N8 hyvä kamera.

• Vara puhelimena

i Phonessa on yksi harmittava vika, myyntimiehenä olen puhelimessa 12 tuntia päivässä. Firmaan ostettiin 4s ja jo kahden päivän jälkeen tuskastuin rutinoihin ja katkeaviin puheluihin.
        I phone ei toimi puhelimena, eteenkin autossa ja huonossa kentässä joita i phonella on paljon...
        Puhein eneemmänkin tarkoitettu surffailuun ja leikkikaluksi.
        Puhelimessa ei kuulemma ole vikaa se on ominaisuus, sitä paitsi muotoilu pitkiin puheluihin ei ole onnistunut, käsi sormet harottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe