Olen lyhyt 16-vuotias poika. Kasvupyrähdys kai jo tullut, mutta ei kyllä kauheasti pituutta tullut silloin (olin 14 silloin, ~10cm tuli).
Nyt viimeaikoina hirveä nälkä ja olenkin syönyt todella paljon. Paino kuitenkin pysyy samana. Lääkäri ei lupaillut enään kummosemmin lisää pituutta, mutta mistä muusta tämä voisi johtua? Pari vuotta sitten kasvuennuste noin 180, nyt reilu 10cm vähemmän sillä pituutta ei ole tullut vuodessa kuin muutamia senttejä.
Lisää pituutta?
13
218
Vastaukset
- älä itke!
lakkaa sitte
- tupalli
tupakoiko äitisi tai isäsi???
- weird1233
mitä vidduu mul o iha sama ongelma O:oo
- lläll
mun okkelma on et pelkään etten ennää kasva. oon noi 160cm tyttö 13wee. mmm
- asdfhgfd
^Vitun äpärä. Tos iäs ei tarvi alkaa valittaa viel.
- Räsp
Oon itte kans 16v poika ja oon ainoostaa 170cm pitkä :/ Ei oo mittää mahiksii et yltäisin tonne 180:n puolelle mut hyväl tuuril oon aikusen ehk joku 175-177cm pitkä..
- pituuttaaaa
Oiskohan mulla mahiksii pästä ton 180cm yläpuolelle kun tällä hetkellä on sen 180cm tunnen itseni lyhyeksi :S
- usko nyt
180cm ei ole lyhyt!!!
- pituuttaaaa
Mutta kasvankohan tästä yhtään ennään vai onko kasvu pyrähdykset ohi ikää 17v
- SataKuustkytTasan
Tyttönä voin sanoo, et jos poika on jo 165 cm pitkä niin se riittää mulle.. (:
- oko
no entäs jos on 180cm?
- potari
Vi*un pätkä. Muaki vitu*tais
- satakuuskyt
jos poetsukka ois 180 ni no.. Mikäs siin, siinäpä oisin tyypin rinnalla kirppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052