Olen lyhyt 16-vuotias poika. Kasvupyrähdys kai jo tullut, mutta ei kyllä kauheasti pituutta tullut silloin (olin 14 silloin, ~10cm tuli).
Nyt viimeaikoina hirveä nälkä ja olenkin syönyt todella paljon. Paino kuitenkin pysyy samana. Lääkäri ei lupaillut enään kummosemmin lisää pituutta, mutta mistä muusta tämä voisi johtua? Pari vuotta sitten kasvuennuste noin 180, nyt reilu 10cm vähemmän sillä pituutta ei ole tullut vuodessa kuin muutamia senttejä.
Lisää pituutta?
13
215
Vastaukset
- älä itke!
lakkaa sitte
- tupalli
tupakoiko äitisi tai isäsi???
- weird1233
mitä vidduu mul o iha sama ongelma O:oo
- lläll
mun okkelma on et pelkään etten ennää kasva. oon noi 160cm tyttö 13wee. mmm
- asdfhgfd
^Vitun äpärä. Tos iäs ei tarvi alkaa valittaa viel.
- Räsp
Oon itte kans 16v poika ja oon ainoostaa 170cm pitkä :/ Ei oo mittää mahiksii et yltäisin tonne 180:n puolelle mut hyväl tuuril oon aikusen ehk joku 175-177cm pitkä..
- pituuttaaaa
Oiskohan mulla mahiksii pästä ton 180cm yläpuolelle kun tällä hetkellä on sen 180cm tunnen itseni lyhyeksi :S
- usko nyt
180cm ei ole lyhyt!!!
- pituuttaaaa
Mutta kasvankohan tästä yhtään ennään vai onko kasvu pyrähdykset ohi ikää 17v
- SataKuustkytTasan
Tyttönä voin sanoo, et jos poika on jo 165 cm pitkä niin se riittää mulle.. (:
- oko
no entäs jos on 180cm?
- potari
Vi*un pätkä. Muaki vitu*tais
- satakuuskyt
jos poetsukka ois 180 ni no.. Mikäs siin, siinäpä oisin tyypin rinnalla kirppuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938