Lisää pituutta?

16vBoy

Olen lyhyt 16-vuotias poika. Kasvupyrähdys kai jo tullut, mutta ei kyllä kauheasti pituutta tullut silloin (olin 14 silloin, ~10cm tuli).

Nyt viimeaikoina hirveä nälkä ja olenkin syönyt todella paljon. Paino kuitenkin pysyy samana. Lääkäri ei lupaillut enään kummosemmin lisää pituutta, mutta mistä muusta tämä voisi johtua? Pari vuotta sitten kasvuennuste noin 180, nyt reilu 10cm vähemmän sillä pituutta ei ole tullut vuodessa kuin muutamia senttejä.

13

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä itke!

lakkaa sitte

• tupalli

tupakoiko äitisi tai isäsi???

• weird1233

mitä vidduu mul o iha sama ongelma O:oo

• lläll

mun okkelma on et pelkään etten ennää kasva. oon noi 160cm tyttö 13wee. mmm

• asdfhgfd

^Vitun äpärä. Tos iäs ei tarvi alkaa valittaa viel.

• Räsp

Oon itte kans 16v poika ja oon ainoostaa 170cm pitkä :/ Ei oo mittää mahiksii et yltäisin tonne 180:n puolelle mut hyväl tuuril oon aikusen ehk joku 175-177cm pitkä..

• pituuttaaaa

Oiskohan mulla mahiksii pästä ton 180cm yläpuolelle kun tällä hetkellä on sen 180cm tunnen itseni lyhyeksi :S

• usko nyt

180cm ei ole lyhyt!!!

• pituuttaaaa

Mutta kasvankohan tästä yhtään ennään vai onko kasvu pyrähdykset ohi ikää 17v

• SataKuustkytTasan

Tyttönä voin sanoo, et jos poika on jo 165 cm pitkä niin se riittää mulle.. (:

• oko

no entäs jos on 180cm?

• potari

Vi*un pätkä. Muaki vitu*tais

• satakuuskyt

jos poetsukka ois 180 ni no.. Mikäs siin, siinäpä oisin tyypin rinnalla kirppuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe