Jos kova levy on rikki, niin miten ja mistä tietää sitten hommata uuden? :/
Kovalevy rikki
2
389
Vastaukset
- aa990012
Varmista ensin että kovalevy oikeasti on rikki (eikä esim. joku toinen komponentti). Mistä päättelit että juuri kovalevy on hajonnut?
Sitten kun yo. asia on selvitetty, kerrot hieman että mikä kone on kyseessä, läppäri vai pöytäkone ja kuinka uusi laite? Merkki ja mallikin auttaa selvittämään.
Koneeseesi löytyy sopiva kovalevy joka tapauksessa mistä tahansa hyvin varustellusta myymälästä (Verkkokauppa.com, Jimms yms) jos ei hyllystä niin ainakin tilaamalla.
Merkkikoneille pitäisi vieläpä löytyä ohjeet kovalevyn vaihtoon ohjekirjasta, mutta jos ei homma taivu niin voit neuvotella myymälän kanssa josko he vaihtaisivat kovon puolestasi. Jos on hyvä merkkikone niin sille pitäisi löytyä asianmukaisilta tukisivuilta myös tarkemmat tiedot mitkä kovalevyt (koko, liitäntä) koneesesi käy. - näinsemeneee..,.
Ota se kovalevy irti, laita se pusakan taskuun ja mene tietsikka kauppaan tai markettiin. Anna rikkimennyt levy myyjälle ja sano " Saisinko samanlaisen kiintolevyn kun tämä on". Jos rikki mennyt levy on vaikka 100-300 giganen, voit suurentaa sitä samalla kertaa jonkinverran, esim 500 gigaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586