Aloin yht´äkkiä nähdä toisen silmän näkökentän alareunassa tummanpunaisia välähdyksiä ulkona kävellessä. Näyttää siltä kuin kaulassani olisi tummanpunainen kaulaliina tai takkini liepeissä vilahtelisi tummanpunainen pusero. Vaatetukseni on kuitenkin ollut kyseisinä päivinä kokomusta. Aurinkokaan ei ole paistanut. Sisällä tätä väriä ei näy.
Onko tuttua kenellekään? Kyseisessä silmässä on ollut irittii useita kertoja mutta ei nyt.
tummanpunaista näkökentässä
Jotain vikaa?
2
160
Vastaukset
- ap.
Sehän sitten selvisi: silmässä on alkava kaihi. Se on tullut kortisonin käyttämisestä ja kortisonia olen käyttänyt toistuvien iriittien vuoksi.
- Marieclaire
Mulle on yhtäkkiä ilmaantunut aivan identtisen sama ongelma, en löydä tietoa mistään. Silmälääkärilläkin kävin just, eikä löytynyt mitään. Olen vasta 25-vuotias. Ja luulisi, että lääkäri olisi huomannut alkavan kaihin jos se johtuisi siitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407