Meidät opetetaan jo lastentarhassa uskomaan ns, auktoriteetteihin eli ns. koulutettuihin ihmisiin, proffiin insseihin ja opettajiin jne. Ja homma jatkuu ala-ja yläasteella sekä kaikissa jatkokoulutuksissa.
Me emme osaa kyseen alaista mitään, emme edes tätä kuolemaa tuottavaa arvauskeskustoimintaa: Noin kaksituhatta ihmistä kuolee Suomessa hoitovirheisiin vuosittain arvauskeskuksissa ja sairaaloissa.
Meitä viedään kuin pässiä narussa teurastamolle.
Ei kirjanoppineet eli lukeneet mitään viisaita ole. Se on vaan suuri harhaluulo, joka on kansalle opetettu.
Meidän pitää vihdoinkin ryhtyä taistelemaan näitä vääräuskoisia vastaan ja ryhtyä käyttämään omaa tervettä järkeämme ja intuitiotamme.
Itseasiassa me tiedämme kaiken, kun vain kuuntelemme intuitiotamme!
Ja syömisasioissa meidän tulee kuulostella, mitä keho sanoo mistäkin ruuasta jne.
Auktoriteettiuskonnossamme olemme menettäneet kosketuksen todellisuuteen eli intuitioomme ja myös kykymme kuunnella omaa kehoamme.
Kehoitan kaikkia palaamaan takaisin omaan intuitiiviseen elämään!
Silloin vasta elämä alkaa!
SUOMALAISTEN AUKTORITEETTIUSKONTO
152
232
Vastaukset
- intuitiota peliin
"Kehoitan kaikkia palaamaan takaisin omaan intuitiiviseen elämään!"
Kun lukee näitä sinun vainoharhaisia purkauksia ja kateutta koulutettuja ihmisiä kohtaan, niin ei tuo elämäntapavalinta vaikuta kovin houkuttelevalta.
Oletko koskaan ajatellut, että yrittäisit itse hankkia jonkun ammatin?- Missä ammatissa?
Mikä elämäntapavalinta sinulla on? Missä ammatissa vaikutat?
- intuitio-
Missä ammatissa? kirjoitti:
Mikä elämäntapavalinta sinulla on? Missä ammatissa vaikutat?
Minä nyt vaan ajattelin, että jos opistotasoisen koulutuksen saanut insinöörikin herättää hörhössä kateutta ja katkeruutta, niin olisikohan elämä sujunut paremmin, jos olisit viitsinyt hankkia itsellesikin jonkun ammatin etkä vaan sählännyt intuitiosi kanssa.
- Pelissä intuitio
"Kun lukee näitä sinun vainoharhaisia purkauksia ja kateutta koulutettuja ihmisiä kohtaan, niin ei tuo elämäntapavalinta vaikuta kovin houkuttelevalta.
Oletko koskaan ajatellut, että yrittäisit itse hankkia jonkun ammatin? "
Luuletko todella, että olen kateellinen sinun inssin tutkinnosta!? En todellakaan, se on vain kirjaviisautta ja sitäkään eivät kaikki inssit osaa edes soveltaa käytäntöön!
Minulla on kolme kirjanoppineen tutkintoa, joten mistään kateudesta ei ole kysymys, vaan huomasin, että kirjanoppineisuus ei välttämättä tuo minkäänlaista viisautta millään elämän alueella, jos ei kyseinen henkilö ole viisaana syntynyt tai osaa käyttää luonnollisia intuitiivisia ominaisuuksiaan. Kirjanoppineisuus on monasti vain toisilta opittua dogmatiikkaa eli toistetaan toisten oppeja, vaikkei asiasta mitään ymmärretä, puhumattakaan, että sitä osattaisiin soveltaa käytäntöön. Paljon näitä surullisia "inssitapauksia tai maistereita" olen elämässäni nähnyt. Maisterin paprutkin saa, jos vain peppu kestää istua luennoilla ja käydä samat tentit tenttimässä pari kolme kertaa. Ei a:n papruihin niin kovin paljon tarvii tietää ja jo kolmannella kerralla pääsee melkein armosta läpi. Ei todellakaan tarvitse olla "Einstein" saadakseen inssin tai maisterin paprut!
Hyvin, hyvin, hyvin yksinkertaiset ja vähäisellä älykkyysosamäärällä olevat ihmiset ovat saaneet nämä tutkinnot suoritettua.
P.S. Sinusta nyt vain ei ole psykologiksi, vaikka kuinka sitä yrität esittää. - Apukoulukin vielä?
Pelissä intuitio kirjoitti:
"Kun lukee näitä sinun vainoharhaisia purkauksia ja kateutta koulutettuja ihmisiä kohtaan, niin ei tuo elämäntapavalinta vaikuta kovin houkuttelevalta.
Luuletko todella, että olen kateellinen sinun inssin tutkinnosta!? En todellakaan, se on vain kirjaviisautta ja sitäkään eivät kaikki inssit osaa edes soveltaa käytäntöön!
Minulla on kolme kirjanoppineen tutkintoa, joten mistään kateudesta ei ole kysymys, vaan huomasin, että kirjanoppineisuus ei välttämättä tuo minkäänlaista viisautta millään elämän alueella, jos ei kyseinen henkilö ole viisaana syntynyt tai osaa käyttää luonnollisia intuitiivisia ominaisuuksiaan. Kirjanoppineisuus on monasti vain toisilta opittua dogmatiikkaa eli toistetaan toisten oppeja, vaikkei asiasta mitään ymmärretä, puhumattakaan, että sitä osattaisiin soveltaa käytäntöön. Paljon näitä surullisia "inssitapauksia tai maistereita" olen elämässäni nähnyt. Maisterin paprutkin saa, jos vain peppu kestää istua luennoilla ja käydä samat tentit tenttimässä pari kolme kertaa. Ei a:n papruihin niin kovin paljon tarvii tietää ja jo kolmannella kerralla pääsee melkein armosta läpi. Ei todellakaan tarvitse olla "Einstein" saadakseen inssin tai maisterin paprut!
Hyvin, hyvin, hyvin yksinkertaiset ja vähäisellä älykkyysosamäärällä olevat ihmiset ovat saaneet nämä tutkinnot suoritettua.
P.S. Sinusta nyt vain ei ole psykologiksi, vaikka kuinka sitä yrität esittää."jos ei kyseinen henkilö ole viisaana syntynyt tai osaa käyttää luonnollisia intuitiivisia ominaisuuksiaan."
Kukaan ei synny viisaana, eikä useissakaan ammateissa ole mitään tekemistä intuitiolla. Minä en menisi kirurgin leikattavaksi, joka ammattitaidon sijaan luottaisi intuitioon, enkä edes sellaisen lentokapteenin kyytiin. Ei edes kaasaria säädetä intuitiolla.
Noista mielipiteistäsi päätellen sinulla voisi olla tutkinnot uimakoulusta, tanssikoulusta ja mahdollisesti se kolmas autokoulusta. Katkeruutesi ja kateutesi kaikkia vähänkin lukeneita kohtaan paistaa kuin Naantalin aurinko. - Hyvin hyvin vaihtoeh
Pelissä intuitio kirjoitti:
P.S. Sinusta nyt vain ei ole psykologiksi, vaikka kuinka sitä yrität esittää.Sen verran vielä, että "Hyvin, hyvin, hyvin yksinkertaiset ja vähäisellä älykkyysosamäärällä olevat ihmiset ovat saaneet nämä tutkinnot suoritettua."
Hyvin hyvin hyvin yksinkertaiset narahtavat vaihtoehtoisiin hoitoihin. Vähäisellä ( alle 85) ÄO:llä on vaikea saada mitään muuta "tutkintoa" kuin luontaishoitaja. - Psykologiaa
intuitio- kirjoitti:
Minä nyt vaan ajattelin, että jos opistotasoisen koulutuksen saanut insinöörikin herättää hörhössä kateutta ja katkeruutta, niin olisikohan elämä sujunut paremmin, jos olisit viitsinyt hankkia itsellesikin jonkun ammatin etkä vaan sählännyt intuitiosi kanssa.
Kun olet sen opistotasoisen koulutuksen saanut, oletko aikonut jatkaa tiedonhankintaa? Lisäopinnoiksi voisi suositella vaikkapa psykologiaa ja käyttäytymistieteitä, jotka skepoilta näyttävät puuttuvan. Voisit olla se ensimmäinen skepo, joka hallitsee myös noita korkeampiakin arvoja!
- Naantalin Aurinko
Apukoulukin vielä? kirjoitti:
"jos ei kyseinen henkilö ole viisaana syntynyt tai osaa käyttää luonnollisia intuitiivisia ominaisuuksiaan."
Kukaan ei synny viisaana, eikä useissakaan ammateissa ole mitään tekemistä intuitiolla. Minä en menisi kirurgin leikattavaksi, joka ammattitaidon sijaan luottaisi intuitioon, enkä edes sellaisen lentokapteenin kyytiin. Ei edes kaasaria säädetä intuitiolla.
Noista mielipiteistäsi päätellen sinulla voisi olla tutkinnot uimakoulusta, tanssikoulusta ja mahdollisesti se kolmas autokoulusta. Katkeruutesi ja kateutesi kaikkia vähänkin lukeneita kohtaan paistaa kuin Naantalin aurinko."
Noista mielipiteistäsi päätellen sinulla voisi olla tutkinnot uimakoulusta, tanssikoulusta ja mahdollisesti se kolmas autokoulusta. Katkeruutesi ja kateutesi kaikkia vähänkin lukeneita kohtaan paistaa kuin Naantalin aurinko."
Ei oikein haluttaisi vastata noin harhaisen yksilön kommentteihin, mutta olkoon menneeksi.
Olet oikeassa minulla on nuoruudessa suoritettu uimamaisterin tutkinto, mutta tanssia en osaa pätkääkään, joten siinä iskit kirveesi kiveen, niin että säkenöi.
No se ylioppilastutkinto on se ensimmäinen, jonka itse noteeraan tutkinnoksi, mutta sinullahan sellaista ei ole, vaan apukoulukin jäi kesken. Näitä kahta muuta tutkintoa en viitsi paljastaa, koska tulisit niin mahdottoman kateelliseksi, enkä halua aiheuttaa sinulle sellaista harmia.
Mistä arvasit, että olen asunut jo vuosikausia Naantalissa, joka on oikein kiva asuinpaikka, johon sinulla ei tietenkään ole varaa, koska olet työtön luuseri.
Kukahan tässä mahtaa olla sekatkera ja kateellinen luuseri??????????
SINÄ se olet!
On selkeästi todennäköistä, että minä olen se lukeneempi ja sinä se katkera luuseri, jolta jäi apukoulukin kesken!
Vai onko sulla se proffan tutkinto esittää????
;-) - Ota asioista selvää!
Hyvin hyvin vaihtoeh kirjoitti:
Sen verran vielä, että "Hyvin, hyvin, hyvin yksinkertaiset ja vähäisellä älykkyysosamäärällä olevat ihmiset ovat saaneet nämä tutkinnot suoritettua."
Hyvin hyvin hyvin yksinkertaiset narahtavat vaihtoehtoisiin hoitoihin. Vähäisellä ( alle 85) ÄO:llä on vaikea saada mitään muuta "tutkintoa" kuin luontaishoitaja.Monta maisteria on saanut tutkinnon vielä vähäisemmällä älykkkyysosamäärällä yliopistosta!
Maisteri = varttia vaille täys torvi!
P.S. Päätelmä: Olet siis tuo vähä-älyinen maisteri ja siksi suutuit, kun arvostelin! - geneettinen koodi
"jos ei kyseinen henkilö ole viisaana syntynyt tai osaa käyttää luonnollisia intuitiivisia ominaisuuksiaan."
Noista mielipiteistäsi päätellen sinulla voisi olla tutkinnot uimakoulusta, tanssikoulusta ja mahdollisesti se kolmas autokoulusta. Katkeruutesi ja kateutesi kaikkia vähänkin lukeneita kohtaan paistaa kuin Naantalin aurinko.Unohdit skepo ntäysin meidän geneettisen koodin!
Jos koodi sanoo, että olet tyhmä , niinkuin sinä olet, niin et voi mitään geneettiselle koodillesi!
Jos geneettinen koodi on ohjelmoitu viisaaksi, niin se on viisas, eikä suinkaan skeptikko! - Geeniperimää!?
Noista mielipiteistäsi päätellen sinulla voisi olla tutkinnot uimakoulusta, tanssikoulusta ja mahdollisesti se kolmas autokoulusta. Katkeruutesi ja kateutesi kaikkia vähänkin lukeneita kohtaan paistaa kuin Naantalin aurinko."Kukaan ei synny viisaana"
Sinä siis kiistät tämän tieteelliseksi todetun geenipemän olemassaolon, vaikka olet tieteellinen skeptikko!
Jos on hölmön geenit , niin on hölmö, kuten sinä!
Jos on viisaan geenit kuten minulla, niin on viisas! - Naantalin aurinko
Geeniperimää!? kirjoitti:
"Kukaan ei synny viisaana"
Sinä siis kiistät tämän tieteelliseksi todetun geenipemän olemassaolon, vaikka olet tieteellinen skeptikko!
Jos on hölmön geenit , niin on hölmö, kuten sinä!
Jos on viisaan geenit kuten minulla, niin on viisas!Viisaus ja älykkyys on eri asia. Viisaus perustuu sekä älykkyydelle, mutta ennen kaikkea tiedolle ja elämänkokemukselle, jota syntyessä ei ole.
Juuri tällaisista kommenteista kouluttamattomuutesi paistaa kuin Naantalin aurinko. Olisit edes googlannut. Wiki: "Viisaus on laajasti käyttökelpoista tietoa."
Tämän pitäisi olla jokaiselle aikuiselle selvää. - Naantalin aurinko
Ota asioista selvää! kirjoitti:
Monta maisteria on saanut tutkinnon vielä vähäisemmällä älykkkyysosamäärällä yliopistosta!
Maisteri = varttia vaille täys torvi!
P.S. Päätelmä: Olet siis tuo vähä-älyinen maisteri ja siksi suutuit, kun arvostelin!En ole maisteri, mutta sinä olet äärimäisen katkeroitunut koulusi keken jättänyt luuseri.
Monenko maisterin tai insinöörin älykkyysosamäärän tiedät. Kun itse on riittävän tyhmä, luulee viisaampiaan tyhmiksi. - -------------
Naantalin aurinko kirjoitti:
En ole maisteri, mutta sinä olet äärimäisen katkeroitunut koulusi keken jättänyt luuseri.
Monenko maisterin tai insinöörin älykkyysosamäärän tiedät. Kun itse on riittävän tyhmä, luulee viisaampiaan tyhmiksi.Et siis ole maisteri, vaan apukoulun käynyt työtön luuseri.
Osuin jälleen siis oikeaan!
Etkö osaa edes hakukonetta käyttää?
Tarvitsetko siihenkin kouluavustajan apua? - Eläkeläinen S
------------- kirjoitti:
Et siis ole maisteri, vaan apukoulun käynyt työtön luuseri.
Osuin jälleen siis oikeaan!
Etkö osaa edes hakukonetta käyttää?
Tarvitsetko siihenkin kouluavustajan apua?En ole maisteri, mutta ennen eläkkeelle jäämistäni koulutin muutaman vuoden myös tulevia maistereita.
Eläkeeni alkaa kolmosella, joten siitä voit päätellä ainakin jotain entisestä palkkatasosta ja koulutuksesta. Taitaa olla ainakin vähän suurempi kuin luuserin toimeentulotuki, vai mtä? Mutta eläkehän onkin ansaittua.
Siis monenko maisterin tai inssin osamäärät tiedät? Ei niitä osamääriä googlesta löydy. Pelle. - olet täys lantakasa
Eläkeläinen S kirjoitti:
En ole maisteri, mutta ennen eläkkeelle jäämistäni koulutin muutaman vuoden myös tulevia maistereita.
Eläkeeni alkaa kolmosella, joten siitä voit päätellä ainakin jotain entisestä palkkatasosta ja koulutuksesta. Taitaa olla ainakin vähän suurempi kuin luuserin toimeentulotuki, vai mtä? Mutta eläkehän onkin ansaittua.
Siis monenko maisterin tai inssin osamäärät tiedät? Ei niitä osamääriä googlesta löydy. Pelle.Luuletkos sinä luuseri, ettei muut saa kunnon eläkettä???
Häh??
Munkin eläke alkaa kolmosella eikä kyseessä ole koleme euroo vaan tonneista puhutaan. Ilmeisesti on oltu aika samoilla palkoilla!
Miks sää luulet olevas palstan parhain ja viisain ja eniten tienaava? Sulla on vikaa aivoissa ja asenteissa!
Miksi yliopisto ihmiset luulee olevansa parempia kuin muut!
Siellä yliopistossa taidetaan vaan opettaa ylimielisyyttä eikä mitään ihmisyydestä.
Mulla on kaks keskiasteen tutkintoa ja olen ollut aika käytännön läheisissä töissä.
jos et sitä arvosta, niin olet täys paskiainen!
Mulla on ollu sellaisia maistereita työkavereina, että on on ihmetelty muitten kanssa, miten ne on saanu paprut sieltä yliopistosta, käytännön hommista ei meinannu tulla yhtään mitään, pelkkiä teoreetikkoja ja filosoofeja, tietysti olivat hiton hyviä tässä filosofiassa, muttei käytännön töissä.
Pahasti epäilen, että olet luonteeltasi narsisti, koska et välitä toisista ja olet hyvin ylimielinen ja ennenkaikkea luulet olevasi parempi kuin kukaan muu. - ouyfy9tf86rt
olet täys lantakasa kirjoitti:
Luuletkos sinä luuseri, ettei muut saa kunnon eläkettä???
Häh??
Munkin eläke alkaa kolmosella eikä kyseessä ole koleme euroo vaan tonneista puhutaan. Ilmeisesti on oltu aika samoilla palkoilla!
Miks sää luulet olevas palstan parhain ja viisain ja eniten tienaava? Sulla on vikaa aivoissa ja asenteissa!
Miksi yliopisto ihmiset luulee olevansa parempia kuin muut!
Siellä yliopistossa taidetaan vaan opettaa ylimielisyyttä eikä mitään ihmisyydestä.
Mulla on kaks keskiasteen tutkintoa ja olen ollut aika käytännön läheisissä töissä.
jos et sitä arvosta, niin olet täys paskiainen!
Mulla on ollu sellaisia maistereita työkavereina, että on on ihmetelty muitten kanssa, miten ne on saanu paprut sieltä yliopistosta, käytännön hommista ei meinannu tulla yhtään mitään, pelkkiä teoreetikkoja ja filosoofeja, tietysti olivat hiton hyviä tässä filosofiassa, muttei käytännön töissä.
Pahasti epäilen, että olet luonteeltasi narsisti, koska et välitä toisista ja olet hyvin ylimielinen ja ennenkaikkea luulet olevasi parempi kuin kukaan muu.Rakennat olkiukkoja taistellaksesi niitä vastaan. Siittä vaan. meuhkaamisesi ei kiinnosta minua pätkääkään.
Luuseri. - Mee hoitoon
ouyfy9tf86rt kirjoitti:
Rakennat olkiukkoja taistellaksesi niitä vastaan. Siittä vaan. meuhkaamisesi ei kiinnosta minua pätkääkään.
Luuseri.Olet siis olkiukko eli olematon olento.
Miksi meuhkaat täällä?
Onko taas mielenhäiriöitä ja purat niitä täällä? - Geeneistä skepolle
Noista mielipiteistäsi päätellen sinulla voisi olla tutkinnot uimakoulusta, tanssikoulusta ja mahdollisesti se kolmas autokoulusta. Katkeruutesi ja kateutesi kaikkia vähänkin lukeneita kohtaan paistaa kuin Naantalin aurinko."Kukaan ei synny viisaana"
No johan skepolta tulee tietämätöntä kommenttia. Viisaus ja kyvyt määrittyy jo syntymässä tai jo hedelmöityksessä, koska geeniperimästä ne riippuvat. Ei ole skepolla edes peruskoulun sivistystasoa ja sen kyllä huomaa muissakin hänen kommenteissaan. - työllinen m
Eläkeläinen S kirjoitti:
En ole maisteri, mutta ennen eläkkeelle jäämistäni koulutin muutaman vuoden myös tulevia maistereita.
Siis monenko maisterin tai inssin osamäärät tiedät? Ei niitä osamääriä googlesta löydy. Pelle.isot p...askat sinä mitään ole koskaan kouluttanut, muutakuin omissa mielikuvitusmaailmoissasi.
luuseri olet ja pysyt - hahahahahahhaaaa
Eläkeläinen S kirjoitti:
Siis monenko maisterin tai inssin osamäärät tiedät? Ei niitä osamääriä googlesta löydy. Pelle."Eläkeeni alkaa kolmosella, joten siitä voit päätellä ainakin jotain entisestä palkkatasosta ja koulutuksesta."
se on siis 300 euroa
ei hassumpaa tuollaiselta luuserilta
- Kuvittelua
Vai että oikein kateutta herättäis! Jos sen opistotasoisen koulutuksen jälkeen kirjoittelee tuollaisia juttuja, niin ennemminkin säälilsi käy!
- Palaa luolaan
Asiantuntijat eivät siis kelpaa. Kun seuraavan kerran tietokoneesi takkuilee, koitahan korjata se intiutiivisesti. Jos autosi sammuu tielle tai alkaa pätkiä, intuitiosta on varmaan hemmetisti apua. Osaat kai myös ihan intuitiivisesti korjata kotisi sähkölaitteet ja tehdä vaikka uusia asennuksia. Varmaan lain tulkintakin onnistuu aina oikein kuhan vain vähän miettii.
Yksinkertaisissakaan asioissa ihmiset eivät pärjää omillaan. Miten sitten, kun mennään asioihin, jotka ovat valtavan paljon monimutkaisempia? Intuitio voi viedä aivan yhtä hyvin metsään. Tuolainen auktoriteettien kieltäminen ja omiin pään sisäisiin tuntemuksiin luottaminen on puhdasta taikauskoa, josta onneksi järkevät ihmiset osaavat sanoutua irti.- Voi voi
Eikö opistotasoisessa koulutuksessa vielä selviä, että on erilaisa asioita ja tarpeita? Näillä sivuilla pitäisi keskustella terveydestä ja sen hoidosta! Oletko huomannut?
Onkohan tuo suuri halusi esitellä muiden kateutta opistotasoisen koulutuksen saanutta skepoa kohtaan, ihan omien korvien välissä syntynyttä kuvitelmaa?
Jääkö vielä opistitasoisen koulutuksen jälkeenkin, jopa tällaisella palstalla käsiteltävät aiheet epäselviksi? - oufgiuytfyi9
Voi voi kirjoitti:
Eikö opistotasoisessa koulutuksessa vielä selviä, että on erilaisa asioita ja tarpeita? Näillä sivuilla pitäisi keskustella terveydestä ja sen hoidosta! Oletko huomannut?
Onkohan tuo suuri halusi esitellä muiden kateutta opistotasoisen koulutuksen saanutta skepoa kohtaan, ihan omien korvien välissä syntynyttä kuvitelmaa?
Jääkö vielä opistitasoisen koulutuksen jälkeenkin, jopa tällaisella palstalla käsiteltävät aiheet epäselviksi?Väärä puu.
Itse en ole opistotasoisesta koulutuksesta kirjoittanut mitään. Tosi se kuitenkin on, että niin tällä palstalla kuin monella muullakin koulutettuja ihmisiä ja koulutusta yleensä mollaavat luuserit, joilla on koulut jääneet kesken kenellä mistäkin syystä. Ja se tietysti on muiden vika.
Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava. - Se on niin helppoa!
oufgiuytfyi9 kirjoitti:
Väärä puu.
Itse en ole opistotasoisesta koulutuksesta kirjoittanut mitään. Tosi se kuitenkin on, että niin tällä palstalla kuin monella muullakin koulutettuja ihmisiä ja koulutusta yleensä mollaavat luuserit, joilla on koulut jääneet kesken kenellä mistäkin syystä. Ja se tietysti on muiden vika.
Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava."Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava."
Terveydenhoitohan on itseasiassa ihan yksinkertaista, kun otetaan vain käyttöön Jeesuksen opit ja tapa hoitaa se. Jeesus laittoi kädet sairaan pään päälle ja sanoi: Parane tai tule terveeksi, niin kyseinen henkilö parani välittömästi. Se on sitä skeptikkojen vihaamaa energiahoitoa, joka parantaa aina kaikki sairaudet.
Kannattaisi tutkia Jeesuksen käyttämää parannusmetodia eli energia hoitoa, eikä mollata sitä, sillä se oli yksinkertainen ja tehokas energiahoito, joka paransi kaikki sairaat. - louyguoyfuo
Se on niin helppoa! kirjoitti:
"Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava."
Terveydenhoitohan on itseasiassa ihan yksinkertaista, kun otetaan vain käyttöön Jeesuksen opit ja tapa hoitaa se. Jeesus laittoi kädet sairaan pään päälle ja sanoi: Parane tai tule terveeksi, niin kyseinen henkilö parani välittömästi. Se on sitä skeptikkojen vihaamaa energiahoitoa, joka parantaa aina kaikki sairaudet.
Kannattaisi tutkia Jeesuksen käyttämää parannusmetodia eli energia hoitoa, eikä mollata sitä, sillä se oli yksinkertainen ja tehokas energiahoito, joka paransi kaikki sairaat.Vaan kun ei Niilo Ylivainion parannuskokouksia jälkikäteen tutkittaessa yhtään ihmeparannusta löydetty. Eipä me taideta Jeesuksia olla.
"Emmekö me sinun nimessäsi parantaneet sairaita?"
"Menkää pois te vääryyden tekijät" - Parantajako?
louyguoyfuo kirjoitti:
Vaan kun ei Niilo Ylivainion parannuskokouksia jälkikäteen tutkittaessa yhtään ihmeparannusta löydetty. Eipä me taideta Jeesuksia olla.
"Emmekö me sinun nimessäsi parantaneet sairaita?"
"Menkää pois te vääryyden tekijät""Eipä me taideta Jeesuksia olla."
Hyvä, että tunnustat! Sinusta ei siis koskaan tule parantajaa.!
Jeesus sanoi: Suurempia tekoja te tulette tekemään, kuin mitä minä olen tehnyt!
Sinulta puuttuu usko Jeesukseen, koska olet skeptikko. - lufvuyfoyt
Parantajako? kirjoitti:
"Eipä me taideta Jeesuksia olla."
Hyvä, että tunnustat! Sinusta ei siis koskaan tule parantajaa.!
Jeesus sanoi: Suurempia tekoja te tulette tekemään, kuin mitä minä olen tehnyt!
Sinulta puuttuu usko Jeesukseen, koska olet skeptikko.Tieteellinen skeptisyys ei ota kantaa Jumalaan.
"Sinä päivänä moni tulee minun eteeni ja sanoo, emmekö me sinun nimeesi parantaneet sairaita, herättäneet kuolleita ja ajaneet pois riivaajia. Minä sanon heille, menkää pois te vääryyden tekijät. Minä en ole koskaan tuntenut teitä"
Minusta ei tule parantajaa, mutta minun uskoani sinä et punnitse. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? - Auktoriteetti asiall
Onko auktoriteetti tässä tapauksessa toiminut opetuksen vai intuition mukaan? Kelpaisiko tutkimukset ja tulokset sinulle?
Vei poikansa lääkäriin - isä arvioitiin kehitysvammaiseksi
Sunnuntai 1.4.2012 klo 19.44
Lappeenrantalaismies koki erikoisen yllätyksen, kun hän tilasi Etelä-Karjalan Keskussairaalasta vakuutusyhtiötä varten lausunnot lapsensa lääkärikäynnistä.
- Tutkin lääkärin lausuntoja ja huomasin siellä olevan maininta, jossa todettiin isän, eli siis minun, olevan todennäköisesti kehitysvammainen, mies kertoo Iltalehdelle.
Alunperin mies oli vienyt lapsensa lääkärille korvakipujen takia. Hän kertoi lääkärille, että heidän talossaan saattaa olla hometta ja tiedusteli voisiko tämä olla syy lapsen korvakipuihin. Mies ei saanut lääkäriltä kunnollista vastausta, joten hän kysyi asiasta vielä muutaman kerran uudelleen. Lopulta lääkäri totesi, että home ei aiheuta korvakipuja.
- Tämä lääkäri on ilmeisesti tulkinnut minun uteluni siten, että olen jotenkin vammainen, kun kyselen samasta asiasta monta kertaa, mies kummastelee.
Miehen mukaan hän vain halusi huolehtia lapsensa hyvinvoinnista. Häntä myös harmittaa, mikäli merkintä jää kummittelemaan ja tulee esiin joskus tulevaisuudessa, esimerkiksi työnhaun yhteydessä.
- En tiedä, uskaltaako sitä enää lääkärin vastaanotolle mennä vanhempana mukaan, kun tällaisia diagnooseja tulee siinä samalla, mies pohtii.
OLLI PIRTTIMÄKI
@ILTALEHTI.FI - uigyouygoyu7g7
Auktoriteetti asiall kirjoitti:
Onko auktoriteetti tässä tapauksessa toiminut opetuksen vai intuition mukaan? Kelpaisiko tutkimukset ja tulokset sinulle?
Lappeenrantalaismies koki erikoisen yllätyksen, kun hän tilasi Etelä-Karjalan Keskussairaalasta vakuutusyhtiötä varten lausunnot lapsensa lääkärikäynnistä.
- Tutkin lääkärin lausuntoja ja huomasin siellä olevan maininta, jossa todettiin isän, eli siis minun, olevan todennäköisesti kehitysvammainen, mies kertoo Iltalehdelle.
Alunperin mies oli vienyt lapsensa lääkärille korvakipujen takia. Hän kertoi lääkärille, että heidän talossaan saattaa olla hometta ja tiedusteli voisiko tämä olla syy lapsen korvakipuihin. Mies ei saanut lääkäriltä kunnollista vastausta, joten hän kysyi asiasta vielä muutaman kerran uudelleen. Lopulta lääkäri totesi, että home ei aiheuta korvakipuja.
- Tämä lääkäri on ilmeisesti tulkinnut minun uteluni siten, että olen jotenkin vammainen, kun kyselen samasta asiasta monta kertaa, mies kummastelee.
Miehen mukaan hän vain halusi huolehtia lapsensa hyvinvoinnista. Häntä myös harmittaa, mikäli merkintä jää kummittelemaan ja tulee esiin joskus tulevaisuudessa, esimerkiksi työnhaun yhteydessä.
- En tiedä, uskaltaako sitä enää lääkärin vastaanotolle mennä vanhempana mukaan, kun tällaisia diagnooseja tulee siinä samalla, mies pohtii.
OLLI PIRTTIMÄKI
@ILTALEHTI.FIIlmeisesti intuition.
Työnhaun yhteydessä ei työnabtaja saa ihmisen sairauskertomuksia käsiinsä. Koko uutinen tuntuu iltaleden perinteiseen tyyliin liioitellulta.
Ja entä jos isä oli käyttäytynyt kuin kehitysvammainen. Se ei ole nykyään lääkärissä kovinkaan harvinaista. Ainakin tällä palstalla jotkut vaihtoehtohoitoja tukevat ihmiset käyttäytyvät kuin pahimmat kakarat. - intuitio riittää
Auktoriteetti asiall kirjoitti:
OLLI PIRTTIMÄKI
@ILTALEHTI.FIOliko tarinan kertoja näyttänyt toimittajalle kuvailemaansa paperia vai oliko toimittaja sentannut jutun ihan pelkän tarinan perusteella? Silleen intuitiolla?
- Go to hell!
lufvuyfoyt kirjoitti:
Tieteellinen skeptisyys ei ota kantaa Jumalaan.
"Sinä päivänä moni tulee minun eteeni ja sanoo, emmekö me sinun nimeesi parantaneet sairaita, herättäneet kuolleita ja ajaneet pois riivaajia. Minä sanon heille, menkää pois te vääryyden tekijät. Minä en ole koskaan tuntenut teitä"
Minusta ei tule parantajaa, mutta minun uskoani sinä et punnitse. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa?No nää oli niitä skeptikkoja , jotka jeesus tuomitsi Helvettiin!
- digitaalivaaka
lufvuyfoyt kirjoitti:
Tieteellinen skeptisyys ei ota kantaa Jumalaan.
Minusta ei tule parantajaa, mutta minun uskoani sinä et punnitse. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa?"Minusta ei tule parantajaa, mutta minun uskoani sinä et punnitse. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? "
En tuomitse!
Palvelet siis pirua ja ja olet pirulainen skeptikko! - dtiytdiy6
digitaalivaaka kirjoitti:
"Minusta ei tule parantajaa, mutta minun uskoani sinä et punnitse. Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? "
En tuomitse!
Palvelet siis pirua ja ja olet pirulainen skeptikko!Jeesus olkoon Herra.
Kukaan ei voi sanoa Jeesus olkoon Herra patsi Pyhässä Hengessä.
Olet vähällä syyllistyä Pyhän Hengen pilkkaan. Tiedätkö? oufgiuytfyi9 kirjoitti:
Väärä puu.
Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava.Itsensä ja kanssaihmisten hoitamiseen energiahoitoa apuna käyttäen ei tarvita opiskelua, tutkintoja ja sitä kautta saatua kirjaviisautta.
Olen siitä hyvä esimerkki ja myös kaikki ne lukutaidottomat ’mökin mummot’ ja kansanparantajat, jotka ovat kautta-aikain hoitaneet kanssaihmisiä energiahoidolla sisäisen viisauden ohjaamana.
Onko valtaapitävien ’viisaiden’ opetuksessa jotain pahasti vialla, kun kieltävät ihmisen kyvyn parantaa, vai onko se kenties niin suurta viisautta, ettei sitä tavantallaaja ymmärrä.
oufgiuytfyi9 kirjoitti; ” Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava. ”
Siinäpä mietittävää, miksi lääketieteen dosetit puoskaroivat ihmisten terveydellä terveydenhoidossa, vaikka ihmisestä itsestään löytyy keinot parantaa itsensä lisäksi myös kanssaihmisiä.- Minä vaan kysyn
EräsKansanparantaja kirjoitti:
Itsensä ja kanssaihmisten hoitamiseen energiahoitoa apuna käyttäen ei tarvita opiskelua, tutkintoja ja sitä kautta saatua kirjaviisautta.
Olen siitä hyvä esimerkki ja myös kaikki ne lukutaidottomat ’mökin mummot’ ja kansanparantajat, jotka ovat kautta-aikain hoitaneet kanssaihmisiä energiahoidolla sisäisen viisauden ohjaamana.
Onko valtaapitävien ’viisaiden’ opetuksessa jotain pahasti vialla, kun kieltävät ihmisen kyvyn parantaa, vai onko se kenties niin suurta viisautta, ettei sitä tavantallaaja ymmärrä.
oufgiuytfyi9 kirjoitti; ” Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava. ”
Siinäpä mietittävää, miksi lääketieteen dosetit puoskaroivat ihmisten terveydellä terveydenhoidossa, vaikka ihmisestä itsestään löytyy keinot parantaa itsensä lisäksi myös kanssaihmisiä."Siinäpä mietittävää, miksi lääketieteen dosetit puoskaroivat ihmisten terveydellä terveydenhoidossa, vaikka ihmisestä itsestään löytyy keinot parantaa itsensä lisäksi myös kanssaihmisiä. "
Pari yksinkertaista kysymystä:
Miksi niitä kykyjä ei ole ikinä löydetty, kun niitä on alettu tutkia?
Miksi ihmisten elinikä oli kymmeniä vuosia lyhyempi silloin, kun lääketiedettä ei ollut, vaan kaikki perustui kansanparannukseen?
Kun kykenet vastaamaan näihin kahteen yksinkertaiseen kysymykseen, voimme alkaa keskustelemaan asiapohjalta. - going to anywhere
Go to hell! kirjoitti:
No nää oli niitä skeptikkoja , jotka jeesus tuomitsi Helvettiin!
Mistä kohtaa raamattua löytyy maininta skeptikoista?
- Saddykeus....
Go to hell! kirjoitti:
No nää oli niitä skeptikkoja , jotka jeesus tuomitsi Helvettiin!
Jeesus ei tuominnut epäilijöitä, vaan tekopyhiä fasiseuksia, jotka asettivat itsensä toisten yläpuolelle Jumalan edessä.
Minä vaan kysyn kirjoitti:
"Siinäpä mietittävää, miksi lääketieteen dosetit puoskaroivat ihmisten terveydellä terveydenhoidossa, vaikka ihmisestä itsestään löytyy keinot parantaa itsensä lisäksi myös kanssaihmisiä. "
Pari yksinkertaista kysymystä:
Miksi niitä kykyjä ei ole ikinä löydetty, kun niitä on alettu tutkia?
Miksi ihmisten elinikä oli kymmeniä vuosia lyhyempi silloin, kun lääketiedettä ei ollut, vaan kaikki perustui kansanparannukseen?
Kun kykenet vastaamaan näihin kahteen yksinkertaiseen kysymykseen, voimme alkaa keskustelemaan asiapohjalta.Minä vaan kysyn; ” Miksi niitä kykyjä ei ole ikinä löydetty, kun niitä on alettu tutkia? ”
Sitä sopii todella ihmetellä. Onko ns. skeptikkojen hyväksymillä tutkimuksilla todella haluttu etsiä vastausta energiahoidon toimintamekanismeihin tai edes tutkia mitä vaikutuksia energiahoidolla on ihmisten terveyteen.
Luultavampaa on, ettei nykylääketiede ole tutkimuksia tehnyt ja jos olisi, olisi ihmisten terveydenhoito ja terveydentila huimasti parempi. On myös huomioitava lääketieteen käsitys ihmisestä vain fyysisten osiensa summana ja energiahoidon kaltaisen tunnustaminen sotisi tätä näkemystä vastaan.
Nykyinen terveydenhoito on ajautunut lääketeollisuuden käsiin, jota skeposesti asioihin suhtautuvat päättäjät ymmärtämättömyyttään ylläpitävät ja tiedeuskovaiset tyylilleen uskollisena tukevat. Sanonta; tyhmyys käy lankeemuksen edellä ja liika viisaus ei ole hyväksi, käy skeposissa tiivistetyssä muodossa varsin selkeästi esille.
” Miksi ihmisten elinikä oli kymmeniä vuosia lyhyempi silloin, kun lääketiedettä ei ollut, vaan kaikki perustui kansanparannukseen? ”
Olisihan se perin outoa, ettei mitään kehitystä olisi tapahtunut niillä miljardeilla, mitä lääketieteeseen on käytetty. Suurimmaksi osaksi satsaukset ovat kuitenkin menneet hukkaa ihmisten terveyttä ajatellen, kun terveys on jäänyt toissijaiseksi ja sairauksilla rahastaminen noussut pääasiaksi.
Vielä oudompaa on se, miksi skepsiksestä on tullut kehityksen jarru, ylevistä periaatteistaan poiketen. Oliko alun perin skepsiksen tarkoitus toimia kehityksen jarruna, vai ajautuiko tilanteeseen omien ennakkoasenteiden vuoksi ja nyt kasvojen menettämisen pelon vuoksi pidetään kiinni ihmisille, ihmisestä syötetyistä saduista.
Tieteellinen totuus osuu ja uppoaa tiedeuskovaisiin ilman tervettä epäilyä, kyseenalaistamista ja kyseenalaistamatta. Tätä uskonnoissa yleistä oman uskon sokeutta käyttävät nykyisin tieteen nimissä ihmisten terveydellä puoskaroivat siekailematta hyväkseen. Tämä vallankäytön välinen pelotteluineen on hyväksi havaittu ja on toiminut rahvaan kurissapitämiseksi. Eihän syyttäväsormi sovi osoittaa omaa pesää, vaan on etsittävä vikaa muista ja toisinajattelevat ovat olleet liipaisimella ammoisista ajoista alkaen.
Kyse on siis vallasta ja kenelle se kuuluu. Nykyisin rahanvalta, eli markkinavoimat on noussut Jumalista suurimmaksi, jota täytyy kumartaa ja uhrata rahvaan terveys sen alttarille, että viisaat ja oppineet rikastuisivat. Instituutioiden kehdoista sikiävä rahan ja vallan ahneus ruokkii itsekkyyttä vääristäen arvomaailman, jolloin ihmisistä on tullut markkinatavara, jota voi ostaa ja myydä niin kuin muutakin tavaraa ihmisarvosta ja inhimillisyydestä välittämättä.
Näin on aina ollut ja edelleen valtaapitävät uhraavat kansalaisiaan eripuolilla maailmaa omien etujen, eli ahneuden alttarille. Usko, uskomukset ja vallalla olevat käsitykset antavat heidän mielestään oikeutta teoille, jotka sotivat ihmisyyttä vasten ja näin myös valtaapitävien talutusnuorassa olevien tieteentekijöiden luulot ja oletukset ihmisestä ihmistä kohtaan. Ei ole soveliasta muuttaa hyväksi havaittuja käytäntöjä, jotka tuovat taloudellista vaurautta ja valtaa, auttaen tekijäänsä säilyttämään oma yhteiskunnallinen asema.- härskiä peliä
Minä vaan kysyn; ” Miksi niitä kykyjä ei ole ikinä löydetty, kun niitä on alettu tutkia? ”
Sitä sopii todella ihmetellä. Onko ns. skeptikkojen hyväksymillä tutkimuksilla todella haluttu etsiä vastausta energiahoidon toimintamekanismeihin tai edes tutkia mitä vaikutuksia energiahoidolla on ihmisten terveyteen.
Luultavampaa on, ettei nykylääketiede ole tutkimuksia tehnyt ja jos olisi, olisi ihmisten terveydenhoito ja terveydentila huimasti parempi. On myös huomioitava lääketieteen käsitys ihmisestä vain fyysisten osiensa summana ja energiahoidon kaltaisen tunnustaminen sotisi tätä näkemystä vastaan.
Nykyinen terveydenhoito on ajautunut lääketeollisuuden käsiin, jota skeposesti asioihin suhtautuvat päättäjät ymmärtämättömyyttään ylläpitävät ja tiedeuskovaiset tyylilleen uskollisena tukevat. Sanonta; tyhmyys käy lankeemuksen edellä ja liika viisaus ei ole hyväksi, käy skeposissa tiivistetyssä muodossa varsin selkeästi esille.
” Miksi ihmisten elinikä oli kymmeniä vuosia lyhyempi silloin, kun lääketiedettä ei ollut, vaan kaikki perustui kansanparannukseen? ”
Olisihan se perin outoa, ettei mitään kehitystä olisi tapahtunut niillä miljardeilla, mitä lääketieteeseen on käytetty. Suurimmaksi osaksi satsaukset ovat kuitenkin menneet hukkaa ihmisten terveyttä ajatellen, kun terveys on jäänyt toissijaiseksi ja sairauksilla rahastaminen noussut pääasiaksi.
Vielä oudompaa on se, miksi skepsiksestä on tullut kehityksen jarru, ylevistä periaatteistaan poiketen. Oliko alun perin skepsiksen tarkoitus toimia kehityksen jarruna, vai ajautuiko tilanteeseen omien ennakkoasenteiden vuoksi ja nyt kasvojen menettämisen pelon vuoksi pidetään kiinni ihmisille, ihmisestä syötetyistä saduista.
Tieteellinen totuus osuu ja uppoaa tiedeuskovaisiin ilman tervettä epäilyä, kyseenalaistamista ja kyseenalaistamatta. Tätä uskonnoissa yleistä oman uskon sokeutta käyttävät nykyisin tieteen nimissä ihmisten terveydellä puoskaroivat siekailematta hyväkseen. Tämä vallankäytön välinen pelotteluineen on hyväksi havaittu ja on toiminut rahvaan kurissapitämiseksi. Eihän syyttäväsormi sovi osoittaa omaa pesää, vaan on etsittävä vikaa muista ja toisinajattelevat ovat olleet liipaisimella ammoisista ajoista alkaen.
Kyse on siis vallasta ja kenelle se kuuluu. Nykyisin rahanvalta, eli markkinavoimat on noussut Jumalista suurimmaksi, jota täytyy kumartaa ja uhrata rahvaan terveys sen alttarille, että viisaat ja oppineet rikastuisivat. Instituutioiden kehdoista sikiävä rahan ja vallan ahneus ruokkii itsekkyyttä vääristäen arvomaailman, jolloin ihmisistä on tullut markkinatavara, jota voi ostaa ja myydä niin kuin muutakin tavaraa ihmisarvosta ja inhimillisyydestä välittämättä.
Näin on aina ollut ja edelleen valtaapitävät uhraavat kansalaisiaan eripuolilla maailmaa omien etujen, eli ahneuden alttarille. Usko, uskomukset ja vallalla olevat käsitykset antavat heidän mielestään oikeutta teoille, jotka sotivat ihmisyyttä vasten ja näin myös valtaapitävien talutusnuorassa olevien tieteentekijöiden luulot ja oletukset ihmisestä ihmistä kohtaan. Ei ole soveliasta muuttaa hyväksi havaittuja käytäntöjä, jotka tuovat taloudellista vaurautta ja valtaa, auttaen tekijäänsä säilyttämään oma yhteiskunnallinen asema.Toinen mahdollisuus on, että myymäsi tuote on tungettu markkinoille ennen kuin olet testannut sen toimivuuden.
- Skeponen
Minä vaan kysyn; ” Miksi niitä kykyjä ei ole ikinä löydetty, kun niitä on alettu tutkia? ”
Näin on aina ollut ja edelleen valtaapitävät uhraavat kansalaisiaan eripuolilla maailmaa omien etujen, eli ahneuden alttarille. Usko, uskomukset ja vallalla olevat käsitykset antavat heidän mielestään oikeutta teoille, jotka sotivat ihmisyyttä vasten ja näin myös valtaapitävien talutusnuorassa olevien tieteentekijöiden luulot ja oletukset ihmisestä ihmistä kohtaan. Ei ole soveliasta muuttaa hyväksi havaittuja käytäntöjä, jotka tuovat taloudellista vaurautta ja valtaa, auttaen tekijäänsä säilyttämään oma yhteiskunnallinen asema."Sanonta; tyhmyys käy lankeemuksen edellä ja liika viisaus ei ole hyväksi,"
Tuolaista sanontaa ei ole kuin sinun sanomanasi. Se on ylpeys, ei tyhmyys.
"Vielä oudompaa on se, miksi skepsiksestä on tullut kehityksen jarru, ylevistä periaatteistaan poiketen."
Skepsis RY:n yksityiset jäsenet ovat luvanneet rahoittaa energiahoitonäytöstä aiheutuneet kulusi. Sinulle on useita kertoja tarjottu tilaisuutta näyttää hoitosi toimivuus. Keksit aina uusia tekosyitä kieltäytyä näytöstä ja yrität kääntää oman pelkuruutesi Skepsis RY:n syyksi.
Olet pitkään keskustellut hoidostasi Skepsis RY:n palstalla sen jälkeen, kun alkuun lupasit ottaa haasteen vastaan. Tulos: "Paljon porua, vähän villoja", kuten sanonta kuuluu. Sinuun saattaisi sopia myös toinen vastaava sananlasku tyhjistä tynnyreistä.
Skeptikkojen lisäksi kai koko kansanedustuslaitos on jarruna. Sinähän lähetit esitteet kaikille kansanedustajille ... tuloksetta.
"Onko ns. skeptikkojen hyväksymillä tutkimuksilla todella haluttu etsiä vastausta energiahoidon toimintamekanismeihin tai edes tutkia mitä vaikutuksia energiahoidolla on ihmisten terveyteen."
Tieteellinen metodi ei riipu skeptikoista. Pelkkien puheiden perusteella ei hoitoa voida katsoa päteväksi ja näyttöä et ole suostunut antamaan lukuisista pyynnöistä huolimatta. Ensin pitäisi osoittaa, onko jotain toimintaa, vai onko kaikki vain vilkasta mielikuvitusta. Vasta sitten voidaan alkaa tutkia mekanismeja. Jos suoriudut näytöstä ensimäisen vaatimuksen osalta, toimintamekanismin tutkimiseen löytyy varmasti rahoitusta.
Loppu olikin sitten taas pelkkää tyhjää paatoksellista saarnaamista.
Hyvä mies tee jotain, äläkä vain saarnaa. Sovi testistä ja tule näyttämään energiahoidon toimivuus. Vai pelottaako, ettei se valvotuissa olosuhteissa toimikaan?
Jos se energiahoito on kaikkien hallittavissa, niin miksi ihmeessä 99,999 % ihmisistä ei tiedä siitä? Miksi niin mullistava keino ei ole ajat sitten murtautunut yleiseen tietoisuuteen? - Sekavaaa
Skeponen kirjoitti:
"Sanonta; tyhmyys käy lankeemuksen edellä ja liika viisaus ei ole hyväksi,"
"Vielä oudompaa on se, miksi skepsiksestä on tullut kehityksen jarru, ylevistä periaatteistaan poiketen."
Skepsis RY:n yksityiset jäsenet ovat luvanneet rahoittaa energiahoitonäytöstä aiheutuneet kulusi. Sinulle on useita kertoja tarjottu tilaisuutta näyttää hoitosi toimivuus. Keksit aina uusia tekosyitä kieltäytyä näytöstä ja yrität kääntää oman pelkuruutesi Skepsis RY:n syyksi.
Olet pitkään keskustellut hoidostasi Skepsis RY:n palstalla sen jälkeen, kun alkuun lupasit ottaa haasteen vastaan. Tulos: "Paljon porua, vähän villoja", kuten sanonta kuuluu. Sinuun saattaisi sopia myös toinen vastaava sananlasku tyhjistä tynnyreistä.
Skeptikkojen lisäksi kai koko kansanedustuslaitos on jarruna. Sinähän lähetit esitteet kaikille kansanedustajille ... tuloksetta.
"Onko ns. skeptikkojen hyväksymillä tutkimuksilla todella haluttu etsiä vastausta energiahoidon toimintamekanismeihin tai edes tutkia mitä vaikutuksia energiahoidolla on ihmisten terveyteen."
Tieteellinen metodi ei riipu skeptikoista. Pelkkien puheiden perusteella ei hoitoa voida katsoa päteväksi ja näyttöä et ole suostunut antamaan lukuisista pyynnöistä huolimatta. Ensin pitäisi osoittaa, onko jotain toimintaa, vai onko kaikki vain vilkasta mielikuvitusta. Vasta sitten voidaan alkaa tutkia mekanismeja. Jos suoriudut näytöstä ensimäisen vaatimuksen osalta, toimintamekanismin tutkimiseen löytyy varmasti rahoitusta.
Hyvä mies tee jotain, äläkä vain saarnaa. Sovi testistä ja tule näyttämään energiahoidon toimivuus. Vai pelottaako, ettei se valvotuissa olosuhteissa toimikaan?
Jos se energiahoito on kaikkien hallittavissa, niin miksi ihmeessä 99,999 % ihmisistä ei tiedä siitä? Miksi niin mullistava keino ei ole ajat sitten murtautunut yleiseen tietoisuuteen?> Tieteellinen metodi ei riipu skeptikoista......
Miksi skepot, näillä palstoilla toistelevat tieteellisiä tutkimuksia, mutta omat esitykset ovat jotain muuta? - Fariseus=skeptikko
going to anywhere kirjoitti:
Mistä kohtaa raamattua löytyy maininta skeptikoista?
Tekopyhät fariseukset olivat oman aikansa skeptikkoja.
Ai niin , mutta eiväthän ateisti-skeposet ole lukeneet raamattua, eivätkä siten myöskään ymmärrä sittä yhtään mitään. - Oletko jehovalainen?
dtiytdiy6 kirjoitti:
Jeesus olkoon Herra.
Kukaan ei voi sanoa Jeesus olkoon Herra patsi Pyhässä Hengessä.
Olet vähällä syyllistyä Pyhän Hengen pilkkaan. Tiedätkö?Tiedätkö, että sinä syyllistyt jatkuvasti palstalla toisinajattelijoiden mollaamiseen haukkumiseen ja mustamaalaukseen.
Teet siis pahoja syntejä jatkuvasti palstalla!
Sinun kannattaa pyytää anteeksi Jumalaltasi!
Ja mitä sinä tiedät muka Pyhästä Hengestä!?
Et luultavasti muuta kuin oman lahkosi tulkinnan, joka on lahkolaistulkinta ja johon ei missään nimessä voida luottaa. - EKP:lle 10++++++++++
Näin on aina ollut ja edelleen valtaapitävät uhraavat kansalaisiaan eripuolilla maailmaa omien etujen, eli ahneuden alttarille. Usko, uskomukset ja vallalla olevat käsitykset antavat heidän mielestään oikeutta teoille, jotka sotivat ihmisyyttä vasten ja näin myös valtaapitävien talutusnuorassa olevien tieteentekijöiden luulot ja oletukset ihmisestä ihmistä kohtaan. Ei ole soveliasta muuttaa hyväksi havaittuja käytäntöjä, jotka tuovat taloudellista vaurautta ja valtaa, auttaen tekijäänsä säilyttämään oma yhteiskunnallinen asema.Hyvä EKP!
Taas täyden kympin arvoinen kirjoitus! - Minä itte, ei muut
härskiä peliä kirjoitti:
Toinen mahdollisuus on, että myymäsi tuote on tungettu markkinoille ennen kuin olet testannut sen toimivuuden.
Olet siis se skepo, joka on täysi HÄRSKEYDEN HUIPPU, niin puheissa kuin teoissakin.
Et välitä muista tippaakaan! - Härskiä peliä
härskiä peliä kirjoitti:
Toinen mahdollisuus on, että myymäsi tuote on tungettu markkinoille ennen kuin olet testannut sen toimivuuden.
> tungettu markkinoille ennen kuin olet testannut sen toimivuuden.
Näinhän skepon bisneksissä toimitaan, eikä vika ole tuotteessa, vaan aivan muissa tekijöissä. - ------
härskiä peliä kirjoitti:
Tunge sää van toi vastaukses sinne omaan perseesees, minne se kuuluukin.
Skeponen kirjoitti:
"Sanonta; tyhmyys käy lankeemuksen edellä ja liika viisaus ei ole hyväksi,"
Jos se energiahoito on kaikkien hallittavissa, niin miksi ihmeessä 99,999 % ihmisistä ei tiedä siitä? Miksi niin mullistava keino ei ole ajat sitten murtautunut yleiseen tietoisuuteen?” Tuolaista sanontaa ei ole kuin sinun sanomanasi. Se on ylpeys, ei tyhmyys. ”
Kyllä tyhmempikin huomaa, mikä on skeposen ylpeyden ja lankeemuksen välissä, eli tulee ennen lankeemusta.
” Skepsis RY:n yksityiset jäsenet ovat luvanneet rahoittaa energiahoitonäytöstä aiheutuneet kulusi. Sinulle on useita kertoja tarjottu tilaisuutta näyttää hoitosi toimivuus. Keksit aina uusia tekosyitä kieltäytyä näytöstä ja yrität kääntää oman pelkuruutesi Skepsis RY:n syyksi.
Olet pitkään keskustellut hoidostasi Skepsis RY:n palstalla sen jälkeen, kun alkuun lupasit ottaa haasteen vastaan. Tulos: "Paljon porua, vähän villoja", kuten sanonta kuuluu. Sinuun saattaisi sopia myös toinen vastaava sananlasku tyhjistä tynnyreistä. ”
"Paljon porua, vähän villoja", sanoi piru kun sikaa keritsi. Näin on käynyt skepsiksen tieteen edistämiselle, eli pirunmoista manipulointia ja huuhaa uskontoa. Umpiluuhunhan ei uppoa mikään, eikä se edes kumise. Näin se on nähtävä ja nöyryyttä ei löydy edes hitusen vertaa, mutta nöyristelyä kylläkin lääketeollisuuden osingonjaon edessä.
Kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden ja voiko syntiin lankeemusta sanoa viisaudeksi, mielestäni ei ja mikä onkaan viisauden vastakohta. On tyhmää ja typerää se, että viisas menee vipuun omaa typeryyttään vaikka älykkyys riittäisi selvittämään omaehtoisesti energiahoidon terveysvaikutukset.
Onko se älykkyyttä, viisautta, tyhmyyttä, typeryyttä vai kenties ylpeyttä, ehkä kaikkea tätä lisättynä pelkuruudella myöntää omat virheensä. On surkuhupaisaa seurata skeposten venkoilua totuuden edessä ja selittelyjä selitysten perään, silti totuus ei pala tulessakaan ja skeposti toimivat alkavat olla tiensä päässä.
” Skeptikkojen lisäksi kai koko kansanedustuslaitos on jarruna. Sinähän lähetit esitteet kaikille kansanedustajille ... tuloksetta. ”
Parlamentaarinen kannanotto lakialoitteen muodossa on myös varteenotettava vaihtoehto, ellei sitä ennen tapahdu edistymistä kansalaisten valitsemien kansanedustajien ymmärryksessä. (Vaatii 50 000 äänioikeutetun Suomen kansalaisen kannatuksen.)
Skeposena on hyvä elää, mutta se tulee kalliiksi kansalaisille kansanedustajien uskoessa ns. asiantuntijoita eli lääketeollisuuden lääketieteen dosetteja (lue lääkejakelijoita). Terveydenhoidon päätöksenteko pohjautuu asiantuntijoiden lausuntoihin ja energiahoidon osalta kuullaan lääketieteen asiantuntijoita, jotka eivät ole perillä, mitä energiahoito todellisuudessa on ja mitkä vaikutuksen sillä on kansalaisten terveyteen. Sen vuoksi lähestyin jokaista kansanedustajaa laittamalla sähköpostitse materiaalia selventääkseni mitkä vaikutukset energiahoidolla on kansanterveydelle.
” Tieteellinen metodi ei riipu skeptikoista. Pelkkien puheiden perusteella ei hoitoa voida katsoa päteväksi ja näyttöä et ole suostunut antamaan lukuisista pyynnöistä huolimatta. Ensin pitäisi osoittaa, onko jotain toimintaa, vai onko kaikki vain vilkasta mielikuvitusta. Vasta sitten voidaan alkaa tutkia mekanismeja. Jos suoriudut näytöstä ensimäisen vaatimuksen osalta, toimintamekanismin tutkimiseen löytyy varmasti rahoitusta. ”
Tarvittavaa nöyryyttä elämän edessä ei skepsiksestä näytä löytyvän, tieteellisestä kyseenalaistamisesta puhumattakaan, Olen kirjoittanut skepsiksen palstalla monista varsin mielenkiintoisista asioista, mitä energiahoito saa aikaan. Lähestynyt jo vuosia sitten skepsistä lähellä olevaa henkilöä asian tiimoilta ja viimevuoden puolella paria muuta, mutta tuloksetta. Pallo on nyt heillä, enkä lähde nöyristelyn tielle, sillä se ei johda toivottuun tulokseen, eli kansalaisten terveyden paranemiseen.
” Hyvä mies tee jotain, äläkä vain saarnaa. Sovi testistä ja tule näyttämään energiahoidon toimivuus. Vai pelottaako, ettei se valvotuissa olosuhteissa toimikaan?
Jos se energiahoito on kaikkien hallittavissa, niin miksi ihmeessä 99,999 % ihmisistä ei tiedä siitä? Miksi niin mullistava keino ei ole ajat sitten murtautunut yleiseen tietoisuuteen? ”
Kiinnostuksen lisääntyessä yhä useampi tulee tietoiseksi energiahoidon vaikutuksista ja kertoo niistä myös kanssaihmisille. Tämä on yleismaailmallinen ilmiö ja hyvää kannattaa jakaa ja tulee jaetuksi lääketeollisuuden, lääketieteen ja skeposten vastustuksesta huolimatta.
Energiahoito vaatii nöyryyttä, ei hallintaa ja saattaa olla syy siihen, ettei se skeposille hevillä avaudu ja narsisteille täysin mahdoton.
Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää, vain skepo pettää ystävää.
On toki annettava tunnustus sitkeydestä oman uskonnon julistuksesta palstalla nimimerkki skeponen esiintyvälle, sillä taakka, jota kannat on raskas kantaa ja aivan turhaa touhua. Toivotan onnea skeptisismin etsinnässä ja löytäessäsi sen taakkasi kevenee ja pääset uskosi ikeen alta.- Skeponen
Fariseus=skeptikko kirjoitti:
Tekopyhät fariseukset olivat oman aikansa skeptikkoja.
Ai niin , mutta eiväthän ateisti-skeposet ole lukeneet raamattua, eivätkä siten myöskään ymmärrä sittä yhtään mitään.Itse olen lukenut raamatun kokonaan läpi pariin kertaan ja uuden testamentin ja osia vanhasta paljon useammin. Ateistiskepoista minä en tiedä.
Fariseukset eivät suinkaan olleet aikansa skeptikkoja, kuten väitit, vaan saddykeukset. Fariseukset noudattivat isien perinnäisssääntöjä pilkun tarkasti mitenkään epäilemättä niiden oikeutusta, mutta saddykeusten oppiin kuului myös epäily ja vanhojen "totuuksien" kyseenalaistaminen.
Näyttää, ettet tunne raamattuakaan, vaikka niin tunnut väittävän. - missä vaikuttavuus
EKP:lle 10++++++++++ kirjoitti:
Hyvä EKP!
Taas täyden kympin arvoinen kirjoitus!"Kiinnostuksen lisääntyessä yhä useampi tulee tietoiseksi energiahoidon vaikutuksista"
Hienoa EKP. Miksi muuten sinua itseäsi ei ole kiinnostanut koskaan testata, onko myymäsi hoitopalvelu vaikuttava johonkin?
Olet toistuvasti kertoillut, mihin kaikkeen se toimisi mutta sitten tunnustanut, että et ole koskaan edes yrittänyt käyttää sitä kehumaasi tarkoitukseen saati mitannut sen toimivuutta mihinkään muuhunkaan.
Onko tähän joku järkevä syy? - hähmitä?
Näin on aina ollut ja edelleen valtaapitävät uhraavat kansalaisiaan eripuolilla maailmaa omien etujen, eli ahneuden alttarille. Usko, uskomukset ja vallalla olevat käsitykset antavat heidän mielestään oikeutta teoille, jotka sotivat ihmisyyttä vasten ja näin myös valtaapitävien talutusnuorassa olevien tieteentekijöiden luulot ja oletukset ihmisestä ihmistä kohtaan. Ei ole soveliasta muuttaa hyväksi havaittuja käytäntöjä, jotka tuovat taloudellista vaurautta ja valtaa, auttaen tekijäänsä säilyttämään oma yhteiskunnallinen asema.Ihan muuten vaan kysyisin, että miksi ihmiset elävät nykyisin kauemmin kuin kansanparantajien aikaan?
- uygtfiyt
Oletko jehovalainen? kirjoitti:
Tiedätkö, että sinä syyllistyt jatkuvasti palstalla toisinajattelijoiden mollaamiseen haukkumiseen ja mustamaalaukseen.
Teet siis pahoja syntejä jatkuvasti palstalla!
Sinun kannattaa pyytää anteeksi Jumalaltasi!
Ja mitä sinä tiedät muka Pyhästä Hengestä!?
Et luultavasti muuta kuin oman lahkosi tulkinnan, joka on lahkolaistulkinta ja johon ei missään nimessä voida luottaa.En. Olen luterilainen.
Miksi keksit ihmisille ominaisuuksia, joita vastaan sitten hyökkäät. Ne kun tuntuvat kerta toisensa jälkeen menevän pepulleen.
"Palvelet siis pirua ja ja olet pirulainen skeptikko! "
Tämäkö sitten ei ollut mollaamista ja haukkumista? Mielestäni se oli sitä ihan siitä pahimmasta päästä. Tekopyhyytesi löyhkää. - Skeponen
” Tuolaista sanontaa ei ole kuin sinun sanomanasi. Se on ylpeys, ei tyhmyys. ”
Kyllä tyhmempikin huomaa, mikä on skeposen ylpeyden ja lankeemuksen välissä, eli tulee ennen lankeemusta.
” Skepsis RY:n yksityiset jäsenet ovat luvanneet rahoittaa energiahoitonäytöstä aiheutuneet kulusi. Sinulle on useita kertoja tarjottu tilaisuutta näyttää hoitosi toimivuus. Keksit aina uusia tekosyitä kieltäytyä näytöstä ja yrität kääntää oman pelkuruutesi Skepsis RY:n syyksi.
Olet pitkään keskustellut hoidostasi Skepsis RY:n palstalla sen jälkeen, kun alkuun lupasit ottaa haasteen vastaan. Tulos: "Paljon porua, vähän villoja", kuten sanonta kuuluu. Sinuun saattaisi sopia myös toinen vastaava sananlasku tyhjistä tynnyreistä. ”
"Paljon porua, vähän villoja", sanoi piru kun sikaa keritsi. Näin on käynyt skepsiksen tieteen edistämiselle, eli pirunmoista manipulointia ja huuhaa uskontoa. Umpiluuhunhan ei uppoa mikään, eikä se edes kumise. Näin se on nähtävä ja nöyryyttä ei löydy edes hitusen vertaa, mutta nöyristelyä kylläkin lääketeollisuuden osingonjaon edessä.
Kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden ja voiko syntiin lankeemusta sanoa viisaudeksi, mielestäni ei ja mikä onkaan viisauden vastakohta. On tyhmää ja typerää se, että viisas menee vipuun omaa typeryyttään vaikka älykkyys riittäisi selvittämään omaehtoisesti energiahoidon terveysvaikutukset.
Onko se älykkyyttä, viisautta, tyhmyyttä, typeryyttä vai kenties ylpeyttä, ehkä kaikkea tätä lisättynä pelkuruudella myöntää omat virheensä. On surkuhupaisaa seurata skeposten venkoilua totuuden edessä ja selittelyjä selitysten perään, silti totuus ei pala tulessakaan ja skeposti toimivat alkavat olla tiensä päässä.
” Skeptikkojen lisäksi kai koko kansanedustuslaitos on jarruna. Sinähän lähetit esitteet kaikille kansanedustajille ... tuloksetta. ”
Parlamentaarinen kannanotto lakialoitteen muodossa on myös varteenotettava vaihtoehto, ellei sitä ennen tapahdu edistymistä kansalaisten valitsemien kansanedustajien ymmärryksessä. (Vaatii 50 000 äänioikeutetun Suomen kansalaisen kannatuksen.)
Skeposena on hyvä elää, mutta se tulee kalliiksi kansalaisille kansanedustajien uskoessa ns. asiantuntijoita eli lääketeollisuuden lääketieteen dosetteja (lue lääkejakelijoita). Terveydenhoidon päätöksenteko pohjautuu asiantuntijoiden lausuntoihin ja energiahoidon osalta kuullaan lääketieteen asiantuntijoita, jotka eivät ole perillä, mitä energiahoito todellisuudessa on ja mitkä vaikutuksen sillä on kansalaisten terveyteen. Sen vuoksi lähestyin jokaista kansanedustajaa laittamalla sähköpostitse materiaalia selventääkseni mitkä vaikutukset energiahoidolla on kansanterveydelle.
” Tieteellinen metodi ei riipu skeptikoista. Pelkkien puheiden perusteella ei hoitoa voida katsoa päteväksi ja näyttöä et ole suostunut antamaan lukuisista pyynnöistä huolimatta. Ensin pitäisi osoittaa, onko jotain toimintaa, vai onko kaikki vain vilkasta mielikuvitusta. Vasta sitten voidaan alkaa tutkia mekanismeja. Jos suoriudut näytöstä ensimäisen vaatimuksen osalta, toimintamekanismin tutkimiseen löytyy varmasti rahoitusta. ”
Tarvittavaa nöyryyttä elämän edessä ei skepsiksestä näytä löytyvän, tieteellisestä kyseenalaistamisesta puhumattakaan, Olen kirjoittanut skepsiksen palstalla monista varsin mielenkiintoisista asioista, mitä energiahoito saa aikaan. Lähestynyt jo vuosia sitten skepsistä lähellä olevaa henkilöä asian tiimoilta ja viimevuoden puolella paria muuta, mutta tuloksetta. Pallo on nyt heillä, enkä lähde nöyristelyn tielle, sillä se ei johda toivottuun tulokseen, eli kansalaisten terveyden paranemiseen.
” Hyvä mies tee jotain, äläkä vain saarnaa. Sovi testistä ja tule näyttämään energiahoidon toimivuus. Vai pelottaako, ettei se valvotuissa olosuhteissa toimikaan?
Jos se energiahoito on kaikkien hallittavissa, niin miksi ihmeessä 99,999 % ihmisistä ei tiedä siitä? Miksi niin mullistava keino ei ole ajat sitten murtautunut yleiseen tietoisuuteen? ”
Kiinnostuksen lisääntyessä yhä useampi tulee tietoiseksi energiahoidon vaikutuksista ja kertoo niistä myös kanssaihmisille. Tämä on yleismaailmallinen ilmiö ja hyvää kannattaa jakaa ja tulee jaetuksi lääketeollisuuden, lääketieteen ja skeposten vastustuksesta huolimatta.
Energiahoito vaatii nöyryyttä, ei hallintaa ja saattaa olla syy siihen, ettei se skeposille hevillä avaudu ja narsisteille täysin mahdoton.
Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää, vain skepo pettää ystävää.
On toki annettava tunnustus sitkeydestä oman uskonnon julistuksesta palstalla nimimerkki skeponen esiintyvälle, sillä taakka, jota kannat on raskas kantaa ja aivan turhaa touhua. Toivotan onnea skeptisismin etsinnässä ja löytäessäsi sen taakkasi kevenee ja pääset uskosi ikeen alta.Skepsi RY ei vastusta energiahoidon esiintuloa. Päin vastoin.
Miksi sinä et vastaa omaan huutoosi ja tule esittämään kykyäsi? Siitä on kysymys.
Ei tuo paatoksellinen saarnasi sitä peitä, että sinä itse jarrutat kykysi esiin tuomista. Kenellekään haasteeseen vastaajalle ei ole tarjottu yhtä paljon tukea kuin sinulle, mutta yrität siitä huolimatta kääntää venkoilusi Skepsis RY:n syyksi.
Miksi?
Olen skeptikko sanan varsinaisessa merkityksessä. En tiedä millaiseksi sinä kuvittelet skeptisyyden, mutta en ole siitä liioin kovin kiinnostunut. Se tuskin vastaa yleistä käsitystä tieteellisestä skeptismistä.
Sinun väitteesi skeptismin uskonnollisuudsta on lähinnä säälittävä. Tämä palsta löytyy osiosta "Uskonnot uskomukset -> rajatieto " Siellä se on ihan UFO palsta vieressä. S-24:n skeptismi palsta taas löytyy "tiede" osiosta. Siitäkin voi vetää jotain johtopäätöstä. - kukkanen
missä vaikuttavuus kirjoitti:
"Kiinnostuksen lisääntyessä yhä useampi tulee tietoiseksi energiahoidon vaikutuksista"
Hienoa EKP. Miksi muuten sinua itseäsi ei ole kiinnostanut koskaan testata, onko myymäsi hoitopalvelu vaikuttava johonkin?
Olet toistuvasti kertoillut, mihin kaikkeen se toimisi mutta sitten tunnustanut, että et ole koskaan edes yrittänyt käyttää sitä kehumaasi tarkoitukseen saati mitannut sen toimivuutta mihinkään muuhunkaan.
Onko tähän joku järkevä syy?missä ovat ne energiahoidoilla parantuneet?
- toimintaa kaivataan
Se on niin helppoa! kirjoitti:
"Itse puutuin vain siihen, että ihmiset, jotka yksinkertaisissa hommissa turvautuvat ammattilaiseen, puoskaroivat terveydenhoidossa, joka on paljon monimutkaisempaa ja vaikeampaa kuin auton korjaus tai vastaava."
Kannattaisi tutkia Jeesuksen käyttämää parannusmetodia eli energia hoitoa, eikä mollata sitä, sillä se oli yksinkertainen ja tehokas energiahoito, joka paransi kaikki sairaat.Jos se on niin helppoa niin miksi et mene parantamaan? Sairaalat ovat sairaita täynnä ja monesta kodista löytyy lisää. Ja kun Suomesta loppuu niin muuta muualle. Miksi et toimi?
- Teesitön!
uygtfiyt kirjoitti:
En. Olen luterilainen.
Miksi keksit ihmisille ominaisuuksia, joita vastaan sitten hyökkäät. Ne kun tuntuvat kerta toisensa jälkeen menevän pepulleen.
"Palvelet siis pirua ja ja olet pirulainen skeptikko! "
Tämäkö sitten ei ollut mollaamista ja haukkumista? Mielestäni se oli sitä ihan siitä pahimmasta päästä. Tekopyhyytesi löyhkää.Älä luterikko tule naulaamaan noita teesejäsi tälle palstalle!
Emme todellakaan kaipaa sinun luterilaisia teesejäsi. - iuhiouhöohöo
toimintaa kaivataan kirjoitti:
Jos se on niin helppoa niin miksi et mene parantamaan? Sairaalat ovat sairaita täynnä ja monesta kodista löytyy lisää. Ja kun Suomesta loppuu niin muuta muualle. Miksi et toimi?
Toimin koko ajan, mutta sinä et näe mitään , koska olet skeponen!
- oughfyio
Teesitön! kirjoitti:
Älä luterikko tule naulaamaan noita teesejäsi tälle palstalle!
Emme todellakaan kaipaa sinun luterilaisia teesejäsi.Oletko ihan pimeä? Eivät luterilaiset nykyään mitään teesejä naulaile.
- öahöohoihohiäoih
oughfyio kirjoitti:
Oletko ihan pimeä? Eivät luterilaiset nykyään mitään teesejä naulaile.
Sinä näytät naulailevan niitä tälle palstalle.
Olet olkiukko! - katsele
kukkanen kirjoitti:
missä ovat ne energiahoidoilla parantuneet?
katsele ympärillesi, niin näet monia
- 888888888888888888
iuhiouhöohöo kirjoitti:
muutkin näkee sairaita ympärillään, ei näytä sairaat häviävän - teho taitaa puuttua käsistäsi.
- tyrd7re7
öahöohoihohiäoih kirjoitti:
Sinä näytät naulailevan niitä tälle palstalle.
Olet olkiukko!Katso googlesta, mitä tarkoitetaan termillä "olkiukko". Se ei keskustelussa viittaa ikinä henkilöön.
Aina teitä hömelöitä joutuu opettamaan ihan yksinkertaisissakin asioissa. - Skeponen
iuhiouhöohöo kirjoitti:
Minä olen Skeponen. Tuo oli joku ihan muu.
- Muutoin pää kiinni!
tyrd7re7 kirjoitti:
Katso googlesta, mitä tarkoitetaan termillä "olkiukko". Se ei keskustelussa viittaa ikinä henkilöön.
Aina teitä hömelöitä joutuu opettamaan ihan yksinkertaisissakin asioissa.Jos minä sanon, että sinä olet olkiukko, niin silloin sinä olet se olkiukko.
- Mies ja ääni
Muutoin pää kiinni! kirjoitti:
Jos minä sanon, että sinä olet olkiukko, niin silloin sinä olet se olkiukko.
Jos minä sanon, että sinä olet kus...sipää, niin sinä olet kus...ipää.
Näin se demokratiassa menee. - yöks
katsele kirjoitti:
katsele ympärillesi, niin näet monia
vattu mitä tuubaa
- Ureapäät kaverit
Mies ja ääni kirjoitti:
Jos minä sanon, että sinä olet kus...sipää, niin sinä olet kus...ipää.
Näin se demokratiassa menee.Sinä olet ureapää!
Sittehän meitä on kaksi samanlaista tälläkin palstalla. Taidat olla peräti sukulainen, sillä meidän suvussa sitä harvinaista ureapäisyyttä on ilmennyt, joten kuulut sukuun ureapääsi kanssa.
Jutellaan seuraavassa sukukokouksessa, eiköstä! - sköy
yöks kirjoitti:
vattu mitä tuubaa
Soitat siis tuubaa?
Harvinainen soitin ja harva sitä viitsii soittaa, koska kokemukset ovat osoittaneet, että tuubansoitosta suupielet tulevat ihan ruskeiksi. Ei ihan alussa, mutta jos jatkaa pidempään, niin kuulemma suupielet ruskistuu aivan täysin.
Jokos sinulla on suupielten väri vaihtunut ruskeaksi? - 1000-vuotias
hähmitä? kirjoitti:
Ihan muuten vaan kysyisin, että miksi ihmiset elävät nykyisin kauemmin kuin kansanparantajien aikaan?
Lyöhän todisteet pöytään, muuten ei uskota!
Metusalemin aikana ihmiset eli keskimäärin tuhat vuotiaiksi, siihen nähen meidän elinikä on lyhentyny noin yhteen neljästoista osaan eli aikaisemmin elimme noin neljätoista kertaa kauemmin.
Kiitos skepoisen tieteen niin elämme nyt tosi lyhytikäisiksi! - puygoufy
Ureapäät kaverit kirjoitti:
Sinä olet ureapää!
Sittehän meitä on kaksi samanlaista tälläkin palstalla. Taidat olla peräti sukulainen, sillä meidän suvussa sitä harvinaista ureapäisyyttä on ilmennyt, joten kuulut sukuun ureapääsi kanssa.
Jutellaan seuraavassa sukukokouksessa, eiköstä!Sehän sopii. Jutellaan notta päät hölskyy.
- ljhfiygfiy
1000-vuotias kirjoitti:
Lyöhän todisteet pöytään, muuten ei uskota!
Metusalemin aikana ihmiset eli keskimäärin tuhat vuotiaiksi, siihen nähen meidän elinikä on lyhentyny noin yhteen neljästoista osaan eli aikaisemmin elimme noin neljätoista kertaa kauemmin.
Kiitos skepoisen tieteen niin elämme nyt tosi lyhytikäisiksi!Koskaan hyvin dokumentoidun historian aikana ihmisten elinikä ei ole ollut lähelläkään nykyistä. Mytologiat ovat mytologioita.
Vaikka raamattu pitäisikin tuossa kirjaimellisesti paikkaansa, niin taas sinä mokasit. Metusalem oli vanhin ihminen raamatun mukaan, eikä hänkään elänyt tuhatta vuotta. Miten ihmeessä ihmisten keski-ikä olisi voinut olla tuhat vuotta kun kaikkein vanhinkaan ei päässyt siihen?
Oletko vähän yksinkertainen?
1950 luvulla odotettavissa oleva elinikä oli 20 vuotta alle nykyisen. Keskiajalla paljon ennen skepoisten tiedettä se oli vielä paljon alempi. Reilusti alle 40 vuotta. - Skepon olkiukko
tyrd7re7 kirjoitti:
Katso googlesta, mitä tarkoitetaan termillä "olkiukko". Se ei keskustelussa viittaa ikinä henkilöön.
Aina teitä hömelöitä joutuu opettamaan ihan yksinkertaisissakin asioissa.Siinä seisoo se skepon olkiukko, jota toistelee jatkuvasti!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke - parantajat töihin
Skeponen kirjoitti:
Minä olen Skeponen. Tuo oli joku ihan muu.
Parantajat näyttävät kaikkoavan, kun onkin tosi kyseessä. Ei se näkökyvystä ole kiinni. Voisivat lopettaa uhoamisensa ja tulla tekemään töitä siellä missä niitä on, eikä piilotella sohvien takana.
- kofwblo
parantajat töihin kirjoitti:
Parantajat näyttävät kaikkoavan, kun onkin tosi kyseessä. Ei se näkökyvystä ole kiinni. Voisivat lopettaa uhoamisensa ja tulla tekemään töitä siellä missä niitä on, eikä piilotella sohvien takana.
Joo, oletteko muuten miettineet, miksi katastrofialueille ei lähetetä parantajia, homeopaatteja ym. vaihtoehtoilijoita? Ovatko kalliimpia kuin lääkärit?
- ............
kofwblo kirjoitti:
Joo, oletteko muuten miettineet, miksi katastrofialueille ei lähetetä parantajia, homeopaatteja ym. vaihtoehtoilijoita? Ovatko kalliimpia kuin lääkärit?
Kerroppa se kusipää!
- päivänkakkara
kukkanen kirjoitti:
missä ovat ne energiahoidoilla parantuneet?
Energiahoidolla parantuneet ovat terveenä töissä, toisin kuin pilleristit.
- hhehehehehhhh
puygoufy kirjoitti:
Sehän sopii. Jutellaan notta päät hölskyy.
Koskas hölskytellään???
- Tieto on valtaa
Sinun olisi sitten syytä liittyä yhdistykseen nimeltä Skepsis. Se kehottaa nimenomaan epäilemään eteen kannettuja asioita ja etsimään mahdollisimman luotettavaa tietoa.
- onko näin?
Jostain syystä skeptisyys on pelottavaa? Pelottaako, että asiat, joihin on "uskonut", eivät olekaan totta - vai miksi?
- Epäile vaan
onko näin? kirjoitti:
Jostain syystä skeptisyys on pelottavaa? Pelottaako, että asiat, joihin on "uskonut", eivät olekaan totta - vai miksi?
Onko parempi muuttaa käsityksiään uuden tiedon mukaan, vai elää turvallisen tuntuista, mutta valheellista elämää?
- Pelottaa
onko näin? kirjoitti:
Jos skepon esitykset on totta ja uutta terveydenhoitoa, niin kyllä pelottaa. Mieluummin voisin palata vaikka Hippokrateen aikoihin!
- kljfowfn
Pelottaa kirjoitti:
Jos skepon esitykset on totta ja uutta terveydenhoitoa, niin kyllä pelottaa. Mieluummin voisin palata vaikka Hippokrateen aikoihin!
Jos lonkkasi murtuu, menetkö kirurgille vai kansanparantajalle? Vai takaisin Galenoksen aikaan?
- Paracelsus...
kljfowfn kirjoitti:
Jos lonkkasi murtuu, menetkö kirurgille vai kansanparantajalle? Vai takaisin Galenoksen aikaan?
Jos lyöt kirveellä jalkaasi, Galenoksen aikaisen opin perusteella on sama, levitätkö haavavoidetta haavaan vai siihen kirveen terään, joka jalkaasi haavoitti.
Siihen aikaan haavavoiteen levittäminen kirveen terään taisi olla turavllisempi vaihtoehto. - Turvallisempi vaihto
Paracelsus... kirjoitti:
Jos lyöt kirveellä jalkaasi, Galenoksen aikaisen opin perusteella on sama, levitätkö haavavoidetta haavaan vai siihen kirveen terään, joka jalkaasi haavoitti.
Siihen aikaan haavavoiteen levittäminen kirveen terään taisi olla turavllisempi vaihtoehto.Näin taitaa olla useissa tapauksissa vieläkin. On turvallisempaa levittää ne skepon mönjät kirveen terään, kuin hankkia niillä vielä lisää haittoja.
- fapwfihw
Turvallisempi vaihto kirjoitti:
Näin taitaa olla useissa tapauksissa vieläkin. On turvallisempaa levittää ne skepon mönjät kirveen terään, kuin hankkia niillä vielä lisää haittoja.
siis mitä sille lonkkamurtumalle tehdään?????
- Eräs vaihtoehto
fapwfihw kirjoitti:
siis mitä sille lonkkamurtumalle tehdään?????
Vaikea on tietää mitä lonkkamurtumalle tehdään, kun tekijöitä on kovin paljon, ja tekemisetkin vaihtelee tekijän mukaan.
Kuitenkin yleinen tapa on kun POTILAS mene valittamaan kipujaan, nähtävästi on kipeäkin, niin kirjoitetaan resepti jolla saat hakea apteekista kipupillerit. Sanotaan, että jos ei auta tule uudestaan. Kipuvoidettakin voidaan joskus määrätä. Sitten kerrotaan, että seurataan. Jos ei auta, tule uudestaan! - kiinnostaa
Eräs vaihtoehto kirjoitti:
Vaikea on tietää mitä lonkkamurtumalle tehdään, kun tekijöitä on kovin paljon, ja tekemisetkin vaihtelee tekijän mukaan.
Kuitenkin yleinen tapa on kun POTILAS mene valittamaan kipujaan, nähtävästi on kipeäkin, niin kirjoitetaan resepti jolla saat hakea apteekista kipupillerit. Sanotaan, että jos ei auta tule uudestaan. Kipuvoidettakin voidaan joskus määrätä. Sitten kerrotaan, että seurataan. Jos ei auta, tule uudestaan!no mitä vaihtoehtohoitaja tekee lonkkamurtumalle? vai onko siihenkin useita vaihtoehtoja vaihtoehtohoitajasta riippuen?
- Vieläkö kiinnostaa?
kiinnostaa kirjoitti:
no mitä vaihtoehtohoitaja tekee lonkkamurtumalle? vai onko siihenkin useita vaihtoehtoja vaihtoehtohoitajasta riippuen?
Paras vaihtoehto on sairauksien ennakolta ehkäiseminen, mikä skepon bisneksille ei sovi lainkaan. Niin on myös lonkkamurtumasi kohdalla. Ennakolta ehkäiseminen on paras ja halvin ratkaisu tuohonkin ongelmaan.
Aiheesta enemmän tuossa:
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=93 - tollonen
Vieläkö kiinnostaa? kirjoitti:
Paras vaihtoehto on sairauksien ennakolta ehkäiseminen, mikä skepon bisneksille ei sovi lainkaan. Niin on myös lonkkamurtumasi kohdalla. Ennakolta ehkäiseminen on paras ja halvin ratkaisu tuohonkin ongelmaan.
Aiheesta enemmän tuossa:
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=93Toloslaisuudessa ratkaisu kaikkeen on pilleri, jonka myyntipaketissa on Tolosen kuva.
- kiinnostaa vieläkin
Vieläkö kiinnostaa? kirjoitti:
Aiheesta enemmän tuossa:
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=93eipä se ennaltaehkäisy auta, kun murtuma on jo tullut. eli miten vaihtoehtohoitaja sen hoitaa - vai eikö tähän ole vastausta olemassakaan?
- Yksinkertaista
kljfowfn kirjoitti:
Pannaan kädet lonkan päälle ja sanotaan : Parane lonkka entiselleen ja se paranee heti.
- apuaaaaa
Yksinkertaista kirjoitti:
Pannaan kädet lonkan päälle ja sanotaan : Parane lonkka entiselleen ja se paranee heti.
kokeilin, mutta ei toiminut.
- Vihitty
apuaaaaa kirjoitti:
kokeilin, mutta ei toiminut.
Selkeä syy: Et ole saanut Jeesuksen vihkimystä!
niin et osaa parantaa
mene Jeesus-kouluun - apuaaaa
Vihitty kirjoitti:
Selkeä syy: Et ole saanut Jeesuksen vihkimystä!
niin et osaa parantaa
mene Jeesus-kouluunMenkää te jeesus-koulun käyneet pian jonossa terveyskeskusten vastaanotoille ja kirurgisille osastoille katkenneita ja murtuneita luita korjaamaan. Saadaan kaikki kirurgit työttömiksi. Hopi hopi.
- niinpä niin
apuaaaa kirjoitti:
Menkää te jeesus-koulun käyneet pian jonossa terveyskeskusten vastaanotoille ja kirurgisille osastoille katkenneita ja murtuneita luita korjaamaan. Saadaan kaikki kirurgit työttömiksi. Hopi hopi.
Miksi nämä parantajat eivät työskentele osastoilla korjailemassa luita?
- Matka--Leena
niinpä niin kirjoitti:
Miksi nämä parantajat eivät työskentele osastoilla korjailemassa luita?
Koska skepot menettäisivät hyvät tienestinsä
- ??????????
Matka--Leena kirjoitti:
ja tuoko on ainoa syy?
- Tollooo
tollonen kirjoitti:
Toloslaisuudessa ratkaisu kaikkeen on pilleri, jonka myyntipaketissa on Tolosen kuva.
Tollo ei tajua kunhan vain kyselee! Olisi pitänyt ottaa oppia, ja hoitaa tietävien ja osaavien ohjeiden mukaan ennenkö ongelmat yllättää! Mutta eihän se vannoutuneelle skepolle tietenkään sovi!
- Luvat
?????????? kirjoitti:
ja tuoko on ainoa syy?
Nehän ovat kaikkein tärkeimmät tässä toiminnassa. Eivät ole saaneet lupaa tehdä korjauksia. Rahat menisivät vääriin osoitteisiin. Siinäpä se!
- fi99o76r
Luvat kirjoitti:
Nehän ovat kaikkein tärkeimmät tässä toiminnassa. Eivät ole saaneet lupaa tehdä korjauksia. Rahat menisivät vääriin osoitteisiin. Siinäpä se!
Uskotko tuota enää itsekään?
- hyvä idea
Matka--Leena kirjoitti:
Miksi muuten ei koskaan lehdissä lue mitään näistä jeesusparantajista? Lääkäripulasta kärsiville velkaisille pikkupaikkakunnille voisivat mennä katkenneita ja murtuneita luita sekä aivoverenvuotoja paikkailemaan.
- hähmitä
Tollooo kirjoitti:
Tollo ei tajua kunhan vain kyselee! Olisi pitänyt ottaa oppia, ja hoitaa tietävien ja osaavien ohjeiden mukaan ennenkö ongelmat yllättää! Mutta eihän se vannoutuneelle skepolle tietenkään sovi!
Miten ihmeessä pillerinsyönti voisi vaikuttaa esim. kolarissa syntyviin fyysisiin traumoihin?
- hehhehhehehh
Luvat kirjoitti:
Jeesushan nosti tunnetusti aika kovaa kuukausipalkkaa. Hänellä oli myös toimiluvat Valviralta.
- Skeponen
hähmitä kirjoitti:
Miten ihmeessä pillerinsyönti voisi vaikuttaa esim. kolarissa syntyviin fyysisiin traumoihin?
Itse asiassa syömättömyys voi hyvinkin vaikuttaa. Vähän liikuntaa, vähän kalsiumia ravinnossa ja luukato seurauksena. Helpommin murtuu ikäihmisellä ja vielä helpommin vanhalla sohvaperunalla, jonka ruokavaliokin on ollut sitä ja tätä. Juomavaliosta puhumattakaan.
Mutta jos se on murtuakseen, niin murtuuhan se. Silloin tarvitaan ihan oikeaa lääketiedettä ja alkuun ihan oikeaa kivuntappajaa.
Mulla on tullut hiihdossa tonni täyteen tälle talvelle männä viikolla. Vielä 2006 näytti siltä, että käveleminenkin kohta loppuu. Kuopion neurokirralla tehtiin saman vuoden aikana kaksi suhteellisen isoa leikkausta ja nyt pappa menee mutkasta latua näkymättömiin (melkein) ennen kuin kissaa ehtii sanoa.
Kiitos vielä kerran Kuopion neurokirurgisen osaston ammattilaisille.
Kyllä terveillä elämäntavoilla, monipuolisella ravinnolla ja omalla aktiiviteetilla (itsehoidolla, kuten EKP sanoisi) on paljonkin arvoa. Jos se nyt on sitä, johon vaihtoehtoilijat tähtäävät? Mutta sitten kun paha tilanne tulee, kuten minulla tuli, niin radiologin sanontaa lainatakseni : "Ei tässä enää kotikonstit auta"
Kuten Mauri Sariola kirjansa nimessä totesi: "Ei loitsu eikä rukous.
Menköön yliampumiseni melko harvoin nauttimani punaviinin piikkiin. Huomenna en hiihdä. - et silleen
Skeponen kirjoitti:
Itse asiassa syömättömyys voi hyvinkin vaikuttaa. Vähän liikuntaa, vähän kalsiumia ravinnossa ja luukato seurauksena. Helpommin murtuu ikäihmisellä ja vielä helpommin vanhalla sohvaperunalla, jonka ruokavaliokin on ollut sitä ja tätä. Juomavaliosta puhumattakaan.
Mutta jos se on murtuakseen, niin murtuuhan se. Silloin tarvitaan ihan oikeaa lääketiedettä ja alkuun ihan oikeaa kivuntappajaa.
Mulla on tullut hiihdossa tonni täyteen tälle talvelle männä viikolla. Vielä 2006 näytti siltä, että käveleminenkin kohta loppuu. Kuopion neurokirralla tehtiin saman vuoden aikana kaksi suhteellisen isoa leikkausta ja nyt pappa menee mutkasta latua näkymättömiin (melkein) ennen kuin kissaa ehtii sanoa.
Kiitos vielä kerran Kuopion neurokirurgisen osaston ammattilaisille.
Kyllä terveillä elämäntavoilla, monipuolisella ravinnolla ja omalla aktiiviteetilla (itsehoidolla, kuten EKP sanoisi) on paljonkin arvoa. Jos se nyt on sitä, johon vaihtoehtoilijat tähtäävät? Mutta sitten kun paha tilanne tulee, kuten minulla tuli, niin radiologin sanontaa lainatakseni : "Ei tässä enää kotikonstit auta"
Kuten Mauri Sariola kirjansa nimessä totesi: "Ei loitsu eikä rukous.
Menköön yliampumiseni melko harvoin nauttimani punaviinin piikkiin. Huomenna en hiihdä.Kokeile luistelua!
- Skeponen
et silleen kirjoitti:
Kokeile luistelua!
Joo.
Kaukaloon en viitsi mennä, koska massan ominaisuus on hitaus ja laita tulee liian äkkiä vastaan. Järviluistelua olen kyllä harrastanut, kun jäätilanne vain sallii.
Kiitos kuitenkin vinkistä.
Ps. Itse asiassa kajakkimelonta on minun lempilajini. Näillä keleillä se vaan ei onnistu. Ei riitää kajakin jäämaksuluokka. - Jäänmurtajakippari
Skeponen kirjoitti:
Joo.
Kaukaloon en viitsi mennä, koska massan ominaisuus on hitaus ja laita tulee liian äkkiä vastaan. Järviluistelua olen kyllä harrastanut, kun jäätilanne vain sallii.
Kiitos kuitenkin vinkistä.
Ps. Itse asiassa kajakkimelonta on minun lempilajini. Näillä keleillä se vaan ei onnistu. Ei riitää kajakin jäämaksuluokka.Maksa jäänmurtajille heidän vaatimansa summa , niin pääset kajakillasi melomaan.
- Materialisoija
hehhehhehehh kirjoitti:
Jeesushan nosti tunnetusti aika kovaa kuukausipalkkaa. Hänellä oli myös toimiluvat Valviralta.
Et ole lukenut raamattua, koska olet ateisti!
Jeesus oli "köyhä" mies, koska ei halunnut materiaalista omaisuutta, koska tiesi, että pystyy materialisoimaan kaiken sen mitä tarvitsee.
Valviran keksivät skepot, etteivät tulot vähenisi skepoilijoilta! - Skeponen
Jäänmurtajakippari kirjoitti:
Maksa jäänmurtajille heidän vaatimansa summa , niin pääset kajakillasi melomaan.
Aikansa kutakin.
Aika on sodalla ja aika on rauhalla.
Aika on hiihdolla ja aika on melonnalla.
Vai miten se viisas Salomo taas sanoikaan?
Täällä keskeisessä Suomessa on vielä upeat hiihtokelit. Tänäkin aamuna olin jo ennen puolta kymmentä järven rannalla laavulla toistakymmentä kilsaa hiihtoa takana kahvimuki kourassa. Aurinko paistoi järven yli pilvettömältä taivaalta. Kyllä oli niin skeponen olo, että melkein syrämestä otti.
Kuukauden päästä on ehkä jo satakunta kilsaa melontaa mittarissa ihan ilman jäänmurtajaakin. Eihän sitä murtajalla järvelle? Joku roti nyt toiveissakin pitää olla. - milla makia
Materialisoija kirjoitti:
Et ole lukenut raamattua, koska olet ateisti!
Jeesus oli "köyhä" mies, koska ei halunnut materiaalista omaisuutta, koska tiesi, että pystyy materialisoimaan kaiken sen mitä tarvitsee.
Valviran keksivät skepot, etteivät tulot vähenisi skepoilijoilta!Olet kyllä oikeasti ihan outo mut ei se mitään, jos sulla on siten hauskempaa :) jatka samaa rataa.
- Outo Lintu
milla makia kirjoitti:
Olet kyllä oikeasti ihan outo mut ei se mitään, jos sulla on siten hauskempaa :) jatka samaa rataa.
Kiitos kehuista, jatketaan täydellä teholla!
Olipa kivaa, kun aloit fanikseni!
Voisitkos myös perustaa nimelleni faniklubin?
Siis, "OUTO LINTU" faniklubi perustettaneen ja kannattajina ovat skeposet. - Lintu vai kala?
Outo Lintu kirjoitti:
Kiitos kehuista, jatketaan täydellä teholla!
Olipa kivaa, kun aloit fanikseni!
Voisitkos myös perustaa nimelleni faniklubin?
Siis, "OUTO LINTU" faniklubi perustettaneen ja kannattajina ovat skeposet.Skepostelun lisäksi olen luontoihminen ja lintubongari. Liityn heti oudon linnun fanittajiin.
- mikä otus
Lintu vai kala? kirjoitti:
Skepostelun lisäksi olen luontoihminen ja lintubongari. Liityn heti oudon linnun fanittajiin.
nostokurki vai viskisieppo ellei peräti kaukana (kukkuu)
- Cuculus Aimilus
mikä otus kirjoitti:
nostokurki vai viskisieppo ellei peräti kaukana (kukkuu)
Bongarit eivät ole lajisidonnaisia. Onhan toki exstraa, jos bongaa Suomessa harvinaisen lajin, mutta se on vain lisämauste.
Lajina Äimän käki "Cuculus Aimilus" on mielestäni hyvin kiinnostava. Sitä löytyy Suomesta kahta eri populaatiota lounaisrannikoltamme. Lajit erottaa toisistaan lähinnä ääntelystä. Muuten lajille tyypillinen käyttäytyminen on molemmilla populaatioilla lähes yhteneväinen. Ääntely koostuu kahdesta lyhyestä äänteestä, joiden jälkeen lintu jää pitkähköksi ajaksi nokka apposen auki, kieli vähän ulkona ja pää hieman vinossa ikään kuin kuuntelemaan. Turun seudulla ääntely on "täh? täh?" ja Porin seudulla pesivässä populaatiossa " gui ? gui?" - Taolainen
tollonen kirjoitti:
Toloslaisuudessa ratkaisu kaikkeen on pilleri, jonka myyntipaketissa on Tolosen kuva.
"Toloslaisuudessa ratkaisu kaikkeen on pilleri, jonka myyntipaketissa on Tolosen kuva. "
Tarkoitat varmaan Taolaisuutta! Se on vanha itämainen meditoiva uskonto. Aiotko kääntyä taolaisuuteen? Siihen ei muuten kuulu pillerit ollenkaan, vaan meditaatio eri muodoissaan.
Mutta jos olet täysin pilleriuskovainen, niin kyllä sinullekkin löytyy ainakin kaksi tai koleme vaihtoehtoa!
Ainakin nämä kaksi pilleriuskovaisuude haaraa tiedän olevan:
- Orionin pilleriuskovaiset ry.
- Leiraksen levottomat pilleristit ry.
Valitseppa siitä tai kuukleta lisää! - Kalasääski?
Lintu vai kala? kirjoitti:
Skepostelun lisäksi olen luontoihminen ja lintubongari. Liityn heti oudon linnun fanittajiin.
Olisikohan kyseessä eräs kalalintu?
- Realismia
hyvä idea kirjoitti:
Miksi muuten ei koskaan lehdissä lue mitään näistä jeesusparantajista? Lääkäripulasta kärsiville velkaisille pikkupaikkakunnille voisivat mennä katkenneita ja murtuneita luita sekä aivoverenvuotoja paikkailemaan.
Heitä on niin vähän, että tuupertuisivat työtaakan alle. Katso tätä Jumalattomuutta, mikä vallitsee maailmassa.
Ei ole enää terveitä parantajiakaan! - Se hömelöinen
Skeponen kirjoitti:
Aikansa kutakin.
Aika on sodalla ja aika on rauhalla.
Aika on hiihdolla ja aika on melonnalla.
Vai miten se viisas Salomo taas sanoikaan?
Täällä keskeisessä Suomessa on vielä upeat hiihtokelit. Tänäkin aamuna olin jo ennen puolta kymmentä järven rannalla laavulla toistakymmentä kilsaa hiihtoa takana kahvimuki kourassa. Aurinko paistoi järven yli pilvettömältä taivaalta. Kyllä oli niin skeponen olo, että melkein syrämestä otti.
Kuukauden päästä on ehkä jo satakunta kilsaa melontaa mittarissa ihan ilman jäänmurtajaakin. Eihän sitä murtajalla järvelle? Joku roti nyt toiveissakin pitää olla.Täällä Rukalla, Kuusamossa on oikein kauniit maisemat ja hyvät ladut, joita pitkin on kiva hiihdella aurigon paistaessa näin Pääsiäisenä. Minulla oli muuten mämmiä eväänä hiihtoretkellä, sitä oli oikein mukava nauttia laavulla nuotion lämmössä ja sitten jatkaa hiihtoretkeä.
Olen aina tavannut viettää Pääsiäisen täällä Kuusamon korvessa. Täällä on niin rauhausaa ja mukavaa, että olen ihan unohtanut teidät skeposetkin! - Skeppana
Se hömelöinen kirjoitti:
Täällä Rukalla, Kuusamossa on oikein kauniit maisemat ja hyvät ladut, joita pitkin on kiva hiihdella aurigon paistaessa näin Pääsiäisenä. Minulla oli muuten mämmiä eväänä hiihtoretkellä, sitä oli oikein mukava nauttia laavulla nuotion lämmössä ja sitten jatkaa hiihtoretkeä.
Olen aina tavannut viettää Pääsiäisen täällä Kuusamon korvessa. Täällä on niin rauhausaa ja mukavaa, että olen ihan unohtanut teidät skeposetkin!Nauti siitä. Hyvät on hiihtokelit Keski-Suomessakin.
- en apua pyydä
Realismia kirjoitti:
Heitä on niin vähän, että tuupertuisivat työtaakan alle. Katso tätä Jumalattomuutta, mikä vallitsee maailmassa.
Ei ole enää terveitä parantajiakaan!vakuuttava parantaja, kun ei itseäänkään pidettyä kunnossa...
- Kunnioitan Galenosta
kljfowfn kirjoitti:
Galenos kuoli ajat sitten! Miksi yrität hänet vetää tähän jupakkaan?
Mm. Hollannissa harrastetaan meitä enemmän erilaisia vaihtoehtohoitoja. Miksiköhän? Siellä käsitetään, että näillä vähennetään kansan sairausmenoja hiukan.
Meillä taas uskovaisena itseään pitävä papparainen puoliksi päätoimenaan torbetoi kaikkea omahoitamiseen liittyvää kohtaan täällä s-24 palstoilla.- Naapurisi vv.
Älä torbetoi palstaa!
- torbetoi
Älä torbetoi palstaa!
- Mee muualle
Mitäs täällä meuhkaat olkiukko??
- Kvak, kvak
Niinkö tehdään?
"Because of the growing popularity of alternative medicine, the number of deaths caused by alternologists of all types is on the rise, and there have been a number of high-profile deaths, such as popular actress Sylvia Millecam, in the Netherlands during the past few years. De Volkskrant, a leading Dutch newspaper, reports that Minister of Public Health Ab Klink now wants to address this problem.
Quacks of all types used to get a simple fine of up to 3,700 euros or up to three months of jail time when they were caught endangering the health of their customers, but this will now change. Such behaviour will no longer be considered a simple contravention, but a criminal offense with a fine of up to 74,000 euros or up to nine years of imprisonment."
Read more: http://digitaljournal.com/article/267891#ixzz1rBF3ENlc - Uutisankka!
Kvak, kvak kirjoitti:
Niinkö tehdään?
"Because of the growing popularity of alternative medicine, the number of deaths caused by alternologists of all types is on the rise, and there have been a number of high-profile deaths, such as popular actress Sylvia Millecam, in the Netherlands during the past few years. De Volkskrant, a leading Dutch newspaper, reports that Minister of Public Health Ab Klink now wants to address this problem.
Quacks of all types used to get a simple fine of up to 3,700 euros or up to three months of jail time when they were caught endangering the health of their customers, but this will now change. Such behaviour will no longer be considered a simple contravention, but a criminal offense with a fine of up to 74,000 euros or up to nine years of imprisonment."
Read more: http://digitaljournal.com/article/267891#ixzz1rBF3ENlcOletkos ankka, kun ääntelet kvak, kvak?
Koska kd-puolue sallii kannajiensa sabotoida asioita joita pidän ihmisten hyvinvoinnin kannalta tarpeellisina, nimitän ainakin tiettyä kd-kannattajaa kd-fasistiksi.
- Kd-jäsen
Älä hauku meitä kd-kannattajia tai joudut oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Vielä kerta ja kunnianloukkaussyyte tulee seuraavalla kerralla!
Olkiukot ja puskisuskisjäniksetkö uskaltaisivat ylittää kynnystä tehdä rikosilmoitusta. Tarkoitan tässä tätä vv väpelöä.
Sehän on maalannut jo itsensä nurkkaan kaikin tuomariäänin. Ajatelkaa hemmoa, joka on kirjoittanut yli 100.000 provoviestiä nettiin - puskista.
En ole typeryksille silti suinkaan äkäinen...aivopesun uhreille ei kenenkään pitäisi olla.
Toivo Lång
Inkeroinen- Tiedät kuka!
Arvoisa ja kunnioitettu capt.cöpenick, pyytäisin teitä liittymään Suomen parhaimpaan puolueeseen, joka on KD.
Liity ja elä parhaat päiväsi KD:ssä. - Todisteet on!
"Ajatelkaa hemmoa, joka on kirjoittanut yli 100.000 provoviestiä nettiin - puskista."
Joko katsoit peiliin?
capt.cöpenick alias Toivo Lång on todellakin kirjoittanut yli 100.000 provoviestiä nettiin.
Olet todella hankala tapaus tälläkin nettipalstalla!
vaihtelet jatkuvasti nimimerkkiä ja kiusaat muita palstalaisia jatkuvasti eri nimimerkkien suojassa ja eri kirjoitutyyleillä.
Sinut pitäis bannata heti!
Kun lähtee kohkaamaan netissä, on hyvä tietää edes peruskoululaisen verran internetin ominaisuuksista.
Viesti, kirjoitus on jäljitettävä dokumentti IP-numeron 'ansiosta'. Viranomainen, nettipoliisi luvallaan voi katsoa kuka kirjoittaja on.
Lähdit 7.1 2011 helppona nakkina provosoimaan - naurettavaa kyllä estämään Rei-Kiharjoitusteni suorittamista.
Sinun pitää jo alkaa epäilemään,vv, että nyky-yhteiskunnassa eivät enää päde keskiaikaiset hallitsemis&painostustoimet.
Jokaiseen kotiin jaettiin jo M.Ahtisaaren hallintokautena maamme peruslakimme keskeisimmistä osioista.
Sieltä ne löydät ja googlettamallakin Finlex haulla. Suomessa vapaa kansalainen voi kuulua tai olla kuulumatta mm. uskonnollisiin tai aatteellisiin yhteisöihin.
Sama myös laillisesti hyväksyttävien harrastusten kaa. Rei-KI meditaation harrastaminen kuuluu myös näihin.
Terve menoa vaan vv tekemään rikosilmoitus harrastusteni tai kirjoitusteni tiimoilta jo heti ti.10.4 Kouvolan poliisitalolle. Pöksyni eivät tutise takiasi.
Terveisin
Toivo Lång
Siirtolantie 5
Inkeroinen- Nettilekuri
Vainoatko todella naapuriasi?
Vai oletko itseasiassa vainoharhainen? - v.v.
Selvitin juuri ip-numerosi, se oli lasten leikkiä netistä löytyvän ohjelman avulla.
Haluatko, että kerron sen täällä palstalla, että kaikki tietävät? - v.v.
Nyt on jo kevät ja kohta pääsee pelaamaan pesäpalloa. Ostin juuri uuden tuliterän mailankin peliä varten. Voinhan tulla luoksesi pelaamaan pesäpalloa?
Niin minulla on se uusi mailakin joka pitäisi koekäyttää.
Kerron miten vv lähti ristiretkelle puhtaalta pöydältä omasta tahdostaan, ilman että meillä oli minkäänlaista kärhämää tms. Jopa tervehdin sitä.
Sitten hoosiannat joulut, loppiaiset veisattuaan lähti ristiretkelle meikää, ex satamajätkää vastaan, koska en kuulu kirkkoon.
Meni kauan ennenkuin hokasin, että tuonhan täytyy olla vv. *vrt*. viestien päivityksiä. Tajusin, että tuo selkäänpuukottaja oli myös Yle-alueradiolööpin takana.
Sitä rummutettiin ehkä viikon tai parin aikana ohjelmien välissä.
Olin ahdistunut siitä, koska se oli kohdistunut persoonaani kohtaan. Kantelu vähäistä persoonaani kohtaan tehtiin presidentti M Ahtisaaren maakuntakierroksella.
Päälle päin vv esitti koko ajan ystävällistä naapuria. Kun se sitten 'kärähti' ja lakkasin sitä tervehtimästä, se kirjoitti: "ei pitäisi hullua härnätä".
Sanonpa vaan vesa valtteri viitanen: tätä skabaa sinulla ei ole mahdollisuuksia voittaa, koska kyyristelet vaan pelokkaasti puskakirjoittajana.Tässä vv:n attacin aloitusviesti. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581837#comment-47578131
- Harhamaa!!!!!
capt.cöpenick kirjoitti:
Tässä vv:n attacin aloitusviesti. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581837#comment-47578131
Miksi mollaat naapuriasi jatkuvasti tällä palstalla?
En minä ainakaan ole nähnyt tämän Vesa Viitasen kirjoituksia tällä palstalla!
Sinun kannattaisi lopettaa mollaus ja mennä keskustelemaan hänen kanssaan. Tämä ei ole oikea foorumi ratkoa naapurusten välisiä kiistoja, joita teillä ilmeisesti on.
Vai onko sittenkin niin, että olet lievästi vainoharhainen? - Kaapo
"Sitten hoosiannat joulut, loppiaiset veisattuaan lähti ristiretkelle meikää, ex satamajätkää vastaan, koska en kuulu kirkkoon."
Oletkin siis vain satamajätkä, etkä mikään kapteeni!
Miksi esiinnyt kapteenina? Onko se mielestäsi jotenkin hienompaa palstalla esiintyä olemattoma kapteenina? - v.v.v.
capt.cöpenick kirjoitti:
Tässä vv:n attacin aloitusviesti. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581837#comment-47578131
Jos et lakkaa rienaamasta minua c.c., niin saat kärsiä sen kyllä nahoissasi ja toisekseen pysy poissa mun tontilta ja mun puoleiselta katuosuudelta.
Sulla ei oo mitään asiaa mun puoleiselle katuosuudelle, ettäs tiedät, senki jumalaton luuseri.
Ei mene läpi vv. Olet tuhonnut minun kunniotuksesi hattusi alla elelevään tyyppiin ehkä lopullisesti. Epäilenkin että sinulta puuttuu eräs ominaisuus kokonaan.
Sitä sanotaan psykologiassa yliminäksi. Ne eivät näe peilikuvassaan mitään väärää, aina ovat vain peilaamassa ympäristönsä ihmisten vikoja.
Epäilen myös, että roima annos sado-masokismia piilee aivokurkiaisesi etumaastossa. Muuten en käsitä miksi sallit vedeltävän itseäsi kölin alta ees taas ja taas taas.
Olet vaihtoehtoistenhoitojen päätorbetoija, koska uskot, että se on 'herrallesi' otollinen teko. Ollos halveksittu vv.
Koska muutenkin provokaarnaveneesi näyttää olevan matkalla päin kivikkoa, jätän tämän ketjun 'kananparantajamatkallesi' seilataksesi päin kiviä.- Muut palstalaiset
"Olet vaihtoehtoistenhoitojen päätorbetoija, koska uskot, että se on 'herrallesi' otollinen teko. Ollos halveksittu vv."
capt.cöpenick onko tämä varmasti totta?
Ja pystytkö sen todistamaan kiistattomasti?
Jos sinulla on kiistattomat todisteet, että naapurisi v.v. on tämän palstan päähäirikkö, niin tuo ne esiin ja varmasti saamme hänet palstalta pois.
Jäämme odottamaan todisteita palstan päähäirikön poistamiseksi. - muut palstalaiset
capt.cöpenick!
Koska, et vastannut, niin Sinulla ei siis ole niitä vedenpitäviä todisteita, joita tarvittaisiin tämän palstan häirikön poistamiseksi!?
Tämä provopajaa tälläkin palstalla pitävä 70v ukko on anonut "kunnioittavasti" päästä 'valvojaksi' voidakseen "siistiä" palstan elämää.
Valvoja voi poistaa omia aloituksiaan näemmä vaikka nämä eivät oli ns. rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitettuja,
Virallinen valvoja 'sheriffi' saa 'seriffin' tähtensä. Tämä ei kirjoita koskaan omalla nimellään.
Kun se ihan puhtaalta lähti suunniteltuun hyökkäykseen henkilöäni kohtaan, se paljastui. Väittää, että olen keksinyt kaikki vastareaktioni omasta päästäni.
Säälittävintä vv tyypistä on, että se yrittää joka näkemässä esittää hyvää naapuria, uskovaista lähipiiristään huolehtivaa.
Juuri tuo tyyppi on mm. EKP:n kimpussa provoviesteillään. Onkohan hyypiöllä itsellään finassipuolella häkänderii, kun se siitä syystä sotii palstalaisia vastaan, että vaihtoehtoilijat vievät rahat hoidettaviltaan.
Uskon, että sen minäkuva on saanut korjautumattomia vaurioita, kun pystyy kirkkain puskakirjoituksin väittämään, ettei ole kirjoittanut mitään toista vahingoittavaa.
Sellaisia sanotaan ihmisiksi ilman omaatuntoa, psykologian termein, yliminää.
Olen murtanut sen 'feikkikilven'. Kovaa woimaa vasten se on uhostaan huolimatta täysin puolustuskyvytön.
Minulla ei ole halua eikä aikaa kinata sen kanssa. En usko, että kukaan teistä saisi sitä pois palstan provouraltaan.
Se kirjoitti, että minun pitäisi mennä sopimaan sen kotiin erimielisyyteni - tuohan on tekstiä 1300 luvulta. Lautamieskäytännön mukaan riitaa haastanut pyytää anteeksi ja lopettaa paitsi Suomen lain, myös nettisääntöjen vastaisen toimintansa.
Palaan tänne viikon päästä ehkä tänne vilkaisemaan. Katson itseni ulkopuoliseksi palstan tervehdyttämiseen elämäntilanteeni takia.
Toivo Lång
Siirtolantie 5
Inkeroinen- aivan uskomatonta
Suomalaisten auktoriteettiusko on aivan käsittämätöntä. Lääkäriäkin pidetään melkein jumalan korvikkeena.
- se on huono juttu
len samaa mieltyä, että skeposiin uskotaan aivan liikaa.
- Ske p s is
Epäilemään opettaa
-filosofia
-Kuningaskuluttaja
-A-studio
-Ajankohtainen kakkonen
-Skepsis ry
-media
Vastustatteko epäilyn opettamista ja auktoriteettien kyseenalaistamista ? - Ske p s is
Ske p s is kirjoitti:
Epäilemään opettaa
-filosofia
-Kuningaskuluttaja
-A-studio
-Ajankohtainen kakkonen
-Skepsis ry
-media
Vastustatteko epäilyn opettamista ja auktoriteettien kyseenalaistamista ?Unohtu vielä muutama epäilyn opettaja ja auktoriteettien kyseenalaistaja listasta:
-pilapiirtäjät
-Vapaa-ajattelijat ry
-Niiin et näin ja Kanava-lehdet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu791817- 591738
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3501549Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691433Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671300Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1091285Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä631163- 601109
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001067Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141005