koiran myynti

kk-koirat

olen kasvattanut vuosikymmenen verran kahta eri rotua. palveluskoiria molemmat. nyt tämä touhu alkaa näyttämään siltä että ihmiset eivät ota enää koiria tosissaan. olen nähnyt kauhean vaivan taatakseni pentueelle terveet palkitut vanhemmat,pennut käytetty terveystarkastuksessa,ja kaikki hoidettu mallikkaasti.ainoa riesa on ostajat. pentu haetaan intoa puhkuen uuteen "kotiin",ja kun se on noin 5kk,aletaan katumaan kauppoja koska pentu ei olekkaan se mitä teeveen mainoksessa näytti. minulle tuli vimposta pentueesta mitta täyteen ja lopetan kasvatushomman. se ei ole enää siinä vaiheessa kannattavaa,kun joka toinen pentu pilataan ennen puolta ikävuotta,tapakasvatus jätetty kokonaan pois tai tehty päin honkia., sitten laitetaan kiertoon. sitä ei voi kasvattaja mitenkään estää.minulle on palautunut 3 pentua kymmenestä. olen kouluttanut kaikki perusasiat uudelleen alusta isoille pennuille,ja etsinyt uudet kodit. tämä on todella huolestuttavaa. miksei ihmiset hanki tietoa edes peruskoulutuksesta? "tänne!" kuuluu ensimmäiseen oppituntiin. mutta ei,tärkeemmäksi koetaan mm.oppia antamaan tassua ja leikkimään kuollutta. koiraparat.. sitten ihmetellään miksi ei koira tottele ja laitetaan urpo piski kiertoon kun sattu näin tyhmä yksilö kohalle. itku tässä tulee. mutta harmittaa eniten se että koirat oli oikeessti hyviä,lupaavia,ja nyt jäljellä on vain loput jotka toivottavasti saisivat olla koiria ja saman ihmisen omistuksessa.ne tarvitsevat sitä. minä lopetan yritykseni tähän.tai alan kasvattamaan paperittomia hälläväli koiria.

1

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa lopettaa k

Mitkä on 'hällävälikoiria' ? Minusta ei sellaisia saa ollakkaan, kaikki koirat on eläviä tuntevia yksilöitä, jotka kiintyvät omistajiinsa. Yhdestäkään koirasta on rotu tai seka,
      ei saisi tulla kiertolaisia, tai muuten huonosti kohdeltuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2290
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      882
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe