Hei!
Apua kaipailisin jos jollakulla on tällaisesta kokemusta... Olen jo kauan, siis vuosia, ihmetellyt sitä, että vasemman silmän näkö välillä sumenee, niinkuin silmässä olisi joku sumentava kalvo. Kalvo häipyy pikkuhiljaa silmiä räpyttelemällä, kuin siirtyen kauemmas. Nyt tajusin katsoa peilillä, miltä silmä näyttää kun näkö sumenee. Pupillin kohdalla tosiaan näkyi jokin kalvo, läpinäkyvä ja tasainen, reunoja en siitä erottanut. Se oli kuin jokin pieni kaistale, joka liikkui silmiä räpyttämällä. Mikä ihme tuo voisi olla, ja onko mahdollisesti vaarallista? :(
Kävin n. kuukausi sitten silmälääkärillä tarkastuksessa, koska näköni on heikentynyt. Laseja ei ole, enkä vielä kuulemma tarvitse. Lääkäri sanoi silmien olevan terveet, mutta tuosta sumentumisesta en muistanut mainita. Uudestaan en viitsisi lääkäriin mennä, kun tuo tarkastuskaan ei ihan halpa ollut. Paitsi jos minulla on mahdollisesti joku pahempi sairaus?
Kiitos tuhannesti jos joku osaa neuvoa!
Toinen silmä sumentuu oudosti??
Eevi
1
190
Vastaukset
- Olisko?
Voisiko silmässä sumentumisen hetkellä olla pehmeä roska? Minulla on silmäluomireunojen krooninen tulehdus. Vaikka hoidan tulehdusta säännöllisesti, silmiin ajautuu aika ajoin - miksi sitä nyt kutsuisinkaan - "huonontunutta öljyä" luomireunoista. No, tuo ei ole ammattimainen termi, mutta tarkoitan sitä kosteutta, jota luomireunat erittyvät. Sitä voi olla silmän pinnalla jopa pikkusormenkynnen kokoisina paloina. Kún sellainen ajautuu näkökenttään, näkö sumenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862