Cristiano Ronaldo

Tää on munmielipide

Mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään kiinteekroppanen, Dance -musiikkia kuunteleva hispaano/latino, bile-hile geelipää! Ja tää on nyt siis mun mielipide ja jos joku haluaa vastata tähän viestiin tai kommentoida tätä, niin mä toivon, että se on joku sellanen, joka on ees mun kanssa vähän samaa mieltä, eikä sellanen "iiiiiiiiiik, C.Ronaldo on niin H-O-T!" -fani, joka tyrmää heti MUN OMAN mielipiteen tuosta kyseisestä jalkapalloilijasta. En voi kuitenkaan kieltää hänen taitojaan, mutta hänen yksityiselämänsä ei kertakaikkiaan kiinnosta.

25

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjuska

      kaikilla saa olla oma mielipide. Se on mun vastaus..=)

    • Maniche

      niinpä. eikä se ole edes kummoinen pelaaja.

      • Kiitos Maniche

        Kiitos Maniche, kerrankin joku (mun mielestä) hyvä vastaus :)


      • Baia Viktor

        muutenkaan.


    • iiik!!!!

      Kiva nukkua Ronaldon alla, eix vaan.. Crisse on mahtava, hih, hii

      • katjuska

        paljon ne pussilakanat makso?? ja mistä ostit?? pliis kerro. =)


      • Adelina
        katjuska kirjoitti:

        paljon ne pussilakanat makso?? ja mistä ostit?? pliis kerro. =)

        ne on ostettu sielt manU'n sivult kai..ja ne maksaa 35e...


    • Phenomenom

      Miten te jaksatte eihän se Ronaldo ole vielä kunnolla tehnyt läpimurtoa!Mitä ihmeen Teinixejä te ootte!

      • siis

        siis tarkotitko tolla sun jutulla sitä, että olet itse ronaldo -fani, vai?


      • Phenomenom
        siis kirjoitti:

        siis tarkotitko tolla sun jutulla sitä, että olet itse ronaldo -fani, vai?

        En ole Ronaldo-fani,en vaan jaksa kun täällä puhutaan jostain saa***** ronaldo lakanoista!


    • *lick-me*

      Mitä Se Teitä Häiritsee Et Jollain On Fanej..Jos Sulla Ois Faneja Niin Et Sä Varmaan Niit Hätistelis Pois..Ja Ensinnäki Jos Ilmoitat Asiottomasta Viestistä Tai Jotai Niin Kyl Niit Viestej Tulee Lisää !!

      • Ronaldo sucks!!!

        lick my ass, Ronaldofan! eihän se haittaakaan, että jollakin on faneja. mutta se häiritsee, ettei täällä keskustella mistään muusta kuin Ronaldosta.


      • mä vaan
        Ronaldo sucks!!! kirjoitti:

        lick my ass, Ronaldofan! eihän se haittaakaan, että jollakin on faneja. mutta se häiritsee, ettei täällä keskustella mistään muusta kuin Ronaldosta.

        Jos ronaldosta ei saa keskustella niin keskustellaaks sitte suomalaisista kusipäistä ja kaljamahasista miehistä.. miten on?


      • Ronaldo sucks!!!
        mä vaan kirjoitti:

        Jos ronaldosta ei saa keskustella niin keskustellaaks sitte suomalaisista kusipäistä ja kaljamahasista miehistä.. miten on?

        ei nyt niistäkään. täällä keskustellaan jalkapallosta. tai voitaishan me keskustella läskeistä tai anorektikoista asennevammaisista Suomen naisista!


      • mä vaan
        Ronaldo sucks!!! kirjoitti:

        ei nyt niistäkään. täällä keskustellaan jalkapallosta. tai voitaishan me keskustella läskeistä tai anorektikoista asennevammaisista Suomen naisista!

        Haista p***a v***n asennevammanen kusipäinen fägäri..........!!!!!!!!!!!!


      • Ronaldo sucks!!!
        mä vaan kirjoitti:

        Haista p***a v***n asennevammanen kusipäinen fägäri..........!!!!!!!!!!!!

        onkos Suomen nuoriso oppinut kiroilee!?! ja kukas se tässä asennevammainen on...?


      • ugh
        mä vaan kirjoitti:

        Haista p***a v***n asennevammanen kusipäinen fägäri..........!!!!!!!!!!!!

        eipäs saa suuttua suomalaisnainen. täällä on koko kisojen ajan puhuttu kuinka rumia suomalaismiehet on portugalilaisiin, italialaisiin jne. miehiin verrattuna. ottakaahan tekin kritiikkiä vastaan. suomen naiset on tylsän ja miehekkään sekä usein juuri ylipainoisen tai anorektikon näköisiä kun verrataan portugalin, italian jne. naisiin. eiköhän se ole aina niin että erilainen kiinnostaa. kyllä mulle suomalainen nainen kelpaa vaikka mieluummin näyttäydynkin jonkun muun seurassa. prkl.


      • mä vaan
        ugh kirjoitti:

        eipäs saa suuttua suomalaisnainen. täällä on koko kisojen ajan puhuttu kuinka rumia suomalaismiehet on portugalilaisiin, italialaisiin jne. miehiin verrattuna. ottakaahan tekin kritiikkiä vastaan. suomen naiset on tylsän ja miehekkään sekä usein juuri ylipainoisen tai anorektikon näköisiä kun verrataan portugalin, italian jne. naisiin. eiköhän se ole aina niin että erilainen kiinnostaa. kyllä mulle suomalainen nainen kelpaa vaikka mieluummin näyttäydynkin jonkun muun seurassa. prkl.

        No en mä suutu.. =) Mua vaan ärsyttää toi yx paskiainen.. suomalaiset miehet on mun mielestä tylsän näkösiä.. toisin ku just jotku italialaiset ja portugalilaiset. Ai sulle kelpaa suomalainen.. minkäs ikänen muuten oot???=)


      • "mä_vaan*
        mä vaan kirjoitti:

        No en mä suutu.. =) Mua vaan ärsyttää toi yx paskiainen.. suomalaiset miehet on mun mielestä tylsän näkösiä.. toisin ku just jotku italialaiset ja portugalilaiset. Ai sulle kelpaa suomalainen.. minkäs ikänen muuten oot???=)

        musta toi oli tosi sairasta sanoo että:
        "ihanaa nukkuu sellasen lakanan päällä jossa on ronaldon kuva...." vai miten se ny menikään?? no ihan sama! mutta ei tarvi haukkuu toisia jos sanoo oman mielipiteen!! se on tosi tyhmää!!


    • futisfani

      Jos ei kiinnosta, mistä tiedät että hän kuuntelee dance-musiikkia? ;)

    • MouRinho

      Jos keskustellaan jalkapallosta, eikö silloin voi keskustella maailman TOP-3 pelaajiin kuuluvasta pelaajasta?

    • .....

      Ronaldo on paras ei voi sanoa että se on paska ennen ku itte on parempi se on mun mielipide

    • jeevana

      Ronaldo on yliarrvostettu ja ylimielinen hiusgeelipelaaja

    • ota selvää

      joo sun mielipide menis muuten läpi, MUTTA tulit tuohon bile-hile kohtaan niin ei.. eieii..... ronaldo ei ku EI TIPPAAKAAN alkoholia. ei muitakaan päihteitä. ei sokeria milloinkaan. ei vaaleaa leipää. käyttää joka päivä VÄHINTÄÄN tunnin jokaisen lihasryhmän ylläpitämiseen, tekee 3000 vatsalihasliikettä joka ikinen päivä. käy jalkapallo- ja spurttiharjoituksissa. juoksee 100metriä 10,62 sekunnissa. omistaa myös neljä eri valmentajaa. jokaisen kanssa viettää vähintään tunnin viikossa. pitää huolta koko perheestä tienaamallansa rahoilla. omistaa pojan. ja kihlatun. JA SAMALLA on maailman parhain jalkapalloilija. "bilehile" -argumenttisi on hylätty.

    • homonaldo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe