Mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään kiinteekroppanen, Dance -musiikkia kuunteleva hispaano/latino, bile-hile geelipää! Ja tää on nyt siis mun mielipide ja jos joku haluaa vastata tähän viestiin tai kommentoida tätä, niin mä toivon, että se on joku sellanen, joka on ees mun kanssa vähän samaa mieltä, eikä sellanen "iiiiiiiiiik, C.Ronaldo on niin H-O-T!" -fani, joka tyrmää heti MUN OMAN mielipiteen tuosta kyseisestä jalkapalloilijasta. En voi kuitenkaan kieltää hänen taitojaan, mutta hänen yksityiselämänsä ei kertakaikkiaan kiinnosta.
Cristiano Ronaldo
25
1539
Vastaukset
- katjuska
kaikilla saa olla oma mielipide. Se on mun vastaus..=)
- Maniche
niinpä. eikä se ole edes kummoinen pelaaja.
- Kiitos Maniche
Kiitos Maniche, kerrankin joku (mun mielestä) hyvä vastaus :)
- Baia Viktor
muutenkaan.
- iiik!!!!
Kiva nukkua Ronaldon alla, eix vaan.. Crisse on mahtava, hih, hii
- katjuska
paljon ne pussilakanat makso?? ja mistä ostit?? pliis kerro. =)
- Adelina
katjuska kirjoitti:
paljon ne pussilakanat makso?? ja mistä ostit?? pliis kerro. =)
ne on ostettu sielt manU'n sivult kai..ja ne maksaa 35e...
- Phenomenom
Miten te jaksatte eihän se Ronaldo ole vielä kunnolla tehnyt läpimurtoa!Mitä ihmeen Teinixejä te ootte!
- siis
siis tarkotitko tolla sun jutulla sitä, että olet itse ronaldo -fani, vai?
- Phenomenom
siis kirjoitti:
siis tarkotitko tolla sun jutulla sitä, että olet itse ronaldo -fani, vai?
En ole Ronaldo-fani,en vaan jaksa kun täällä puhutaan jostain saa***** ronaldo lakanoista!
- *lick-me*
Mitä Se Teitä Häiritsee Et Jollain On Fanej..Jos Sulla Ois Faneja Niin Et Sä Varmaan Niit Hätistelis Pois..Ja Ensinnäki Jos Ilmoitat Asiottomasta Viestistä Tai Jotai Niin Kyl Niit Viestej Tulee Lisää !!
- Ronaldo sucks!!!
lick my ass, Ronaldofan! eihän se haittaakaan, että jollakin on faneja. mutta se häiritsee, ettei täällä keskustella mistään muusta kuin Ronaldosta.
- mä vaan
Ronaldo sucks!!! kirjoitti:
lick my ass, Ronaldofan! eihän se haittaakaan, että jollakin on faneja. mutta se häiritsee, ettei täällä keskustella mistään muusta kuin Ronaldosta.
Jos ronaldosta ei saa keskustella niin keskustellaaks sitte suomalaisista kusipäistä ja kaljamahasista miehistä.. miten on?
- Ronaldo sucks!!!
mä vaan kirjoitti:
Jos ronaldosta ei saa keskustella niin keskustellaaks sitte suomalaisista kusipäistä ja kaljamahasista miehistä.. miten on?
ei nyt niistäkään. täällä keskustellaan jalkapallosta. tai voitaishan me keskustella läskeistä tai anorektikoista asennevammaisista Suomen naisista!
- mä vaan
Ronaldo sucks!!! kirjoitti:
ei nyt niistäkään. täällä keskustellaan jalkapallosta. tai voitaishan me keskustella läskeistä tai anorektikoista asennevammaisista Suomen naisista!
Haista p***a v***n asennevammanen kusipäinen fägäri..........!!!!!!!!!!!!
- Ronaldo sucks!!!
mä vaan kirjoitti:
onkos Suomen nuoriso oppinut kiroilee!?! ja kukas se tässä asennevammainen on...?
- ugh
mä vaan kirjoitti:
eipäs saa suuttua suomalaisnainen. täällä on koko kisojen ajan puhuttu kuinka rumia suomalaismiehet on portugalilaisiin, italialaisiin jne. miehiin verrattuna. ottakaahan tekin kritiikkiä vastaan. suomen naiset on tylsän ja miehekkään sekä usein juuri ylipainoisen tai anorektikon näköisiä kun verrataan portugalin, italian jne. naisiin. eiköhän se ole aina niin että erilainen kiinnostaa. kyllä mulle suomalainen nainen kelpaa vaikka mieluummin näyttäydynkin jonkun muun seurassa. prkl.
- mä vaan
ugh kirjoitti:
eipäs saa suuttua suomalaisnainen. täällä on koko kisojen ajan puhuttu kuinka rumia suomalaismiehet on portugalilaisiin, italialaisiin jne. miehiin verrattuna. ottakaahan tekin kritiikkiä vastaan. suomen naiset on tylsän ja miehekkään sekä usein juuri ylipainoisen tai anorektikon näköisiä kun verrataan portugalin, italian jne. naisiin. eiköhän se ole aina niin että erilainen kiinnostaa. kyllä mulle suomalainen nainen kelpaa vaikka mieluummin näyttäydynkin jonkun muun seurassa. prkl.
No en mä suutu.. =) Mua vaan ärsyttää toi yx paskiainen.. suomalaiset miehet on mun mielestä tylsän näkösiä.. toisin ku just jotku italialaiset ja portugalilaiset. Ai sulle kelpaa suomalainen.. minkäs ikänen muuten oot???=)
- "mä_vaan*
mä vaan kirjoitti:
No en mä suutu.. =) Mua vaan ärsyttää toi yx paskiainen.. suomalaiset miehet on mun mielestä tylsän näkösiä.. toisin ku just jotku italialaiset ja portugalilaiset. Ai sulle kelpaa suomalainen.. minkäs ikänen muuten oot???=)
musta toi oli tosi sairasta sanoo että:
"ihanaa nukkuu sellasen lakanan päällä jossa on ronaldon kuva...." vai miten se ny menikään?? no ihan sama! mutta ei tarvi haukkuu toisia jos sanoo oman mielipiteen!! se on tosi tyhmää!!
- futisfani
Jos ei kiinnosta, mistä tiedät että hän kuuntelee dance-musiikkia? ;)
- MouRinho
Jos keskustellaan jalkapallosta, eikö silloin voi keskustella maailman TOP-3 pelaajiin kuuluvasta pelaajasta?
- .....
Ronaldo on paras ei voi sanoa että se on paska ennen ku itte on parempi se on mun mielipide
- jeevana
Ronaldo on yliarrvostettu ja ylimielinen hiusgeelipelaaja
- ota selvää
joo sun mielipide menis muuten läpi, MUTTA tulit tuohon bile-hile kohtaan niin ei.. eieii..... ronaldo ei ku EI TIPPAAKAAN alkoholia. ei muitakaan päihteitä. ei sokeria milloinkaan. ei vaaleaa leipää. käyttää joka päivä VÄHINTÄÄN tunnin jokaisen lihasryhmän ylläpitämiseen, tekee 3000 vatsalihasliikettä joka ikinen päivä. käy jalkapallo- ja spurttiharjoituksissa. juoksee 100metriä 10,62 sekunnissa. omistaa myös neljä eri valmentajaa. jokaisen kanssa viettää vähintään tunnin viikossa. pitää huolta koko perheestä tienaamallansa rahoilla. omistaa pojan. ja kihlatun. JA SAMALLA on maailman parhain jalkapalloilija. "bilehile" -argumenttisi on hylätty.
- homonaldo
Toivottavasti pepe joskus juhlii homonaldon maalia tolla tavalla!!!
http://puoliaika.com/video-jos-juhlit-ystavasi-maalia-ala-tee-sita-nain/#.U0kbD_l_tqU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828