Mine olla afrikalainen mies

Efraim Kitityla

Kohta pitäisi saata miljonaperntö. Voisko sultta saata tuhat euro, että saan perinnön ulos. Sitten anan sule 100 tuhtia.

43

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda

Minä olen suomalainen nainen. Minulta saat vain hyvät naurut :DDD

• |

Joopa joo, ei naarata. Onneksi minulla on perna.

• head hunter

Myy se!

• Mine Mullah Pullahti, koti Ghana.
      Te nainen,uks, monta, kertoa minu oikea sana.
      Tarvia KELApaperi, halu iso kumi.
      Se mika oikea sana?
      Kumi ei olla oikein, Ahnas Maxpullah, sano ei ole.
      Sano kumi autossa.
      Ahnas minu kaveri.
      Mina voitta han, treenaa paljo puistossa ja alikulku.
      Siela nainen hyvä huutaa.

Ja muuta pashaa.....

H.

• Multa vois saata, mutta sovitaan kakssata tuhtia mulle, käykö?

• O - O

Eipä naurata vieläkään, vaikka erilaisia tällaisia avunpyyntöjä ja suuria lupauksia on liikkunut maailmalla jo niin pitkään, että luulisi ihmisten osaavan jo varoa.

Kun vuosia sitten sain itse tuon tapaisen viestin, lähetin sen samantien tiedoksi muutamien päivälehtien toimituksiin. Arvelin, että poliisilla saattoi olla jo paljon samanlaisia.

Jälkikäteen selvisi, että muutamia suomalaisia oli onnistuttu huijaamaan. "Ilmainen raha" pienillä panoksilla oli joidenkin mielestä riskin ottamisen arvoinen hanke. Kerran maksettuaan voi olla vaikea lopettaa, vaikka epäilykset heräisivät. Jos on itse ehtinyt tehdä laittomuuksia, poliisille ilmoittamisen kynnys nousee entisestään.

Muistelen, että joku suomalainen olisi kertonut huijausta käsittelevässä tv-ohjelmassa, että oli matkustanut johonkin Afrikkan maahan ja vienyt sinne mukanaan melkoisen määrän käteistä dollareina. Niillä oli tarkoitus ostaa paikalliselta lakimieheltä palveluita. - Ehkä olisi kannattanut kysyä ensin suomalaiselta Suomessa.

• "O-O"

Ehkä kuitenkin tämä aloitus ei vaatinut vakavia kannanottoja?
        Meidän ikäisemme tiedämme ja muistamme.
        Muistamme mm. U.Kekkosen kaverin joka oli Pääjohtajana Valmetilla aikoinaan.
        Fiksuksi luultu mies menetti 3 miljoonaa, Markkaakos se silloin oli.

Liity sinä nyt iloitteluun vain äläkä Briljeeraa vanhoilla tiedoilla.
        H.

• O - O

Moikka Hunztsi,
      enpä tiedä, enkä oikeastaan välitäkään. Vastasin kun tulin avanneeksi ja asia tuli mieleen. Jätän yleensä joutaviksi arvelemani ketjut vähälle huomiolle tai avaamatta, koska täällä minua ei sellainen kiinnosta. Höpöjä on hauska jutella, joskus, tuttujen kanssa.

PS: Viksuimpia omasta suusta kuulemiani lauseita kuuluu: "Minä en briljeeraa sivistyssanoilla, vaan pyrin ilmaisemaan saman selvällä suomen kielellä". ;))

Käytätkös sinä Briljantiinia?
      Aurinkoa päiviisi. Muista kutitella ja kutkutella palstan tyttöjä edelleen.

• Kiertokoulua vastapä

Sivistyssanoista muistui mieleen yksi sotajuttua kertova vääpeli. Kehui, että "Vaikka kaikki muut olivat pessimistejä, MINÄ yksin olin onanisti!"

Ja aiheen vierestä:
      Koulussa ope kysyi mikä se on se pessimisti. Kun muut eivät tiennet, pitihän sitä antaa pikku-Kallen vastata vaikka epäilyttikin.
      Kallehan kajautti, että pessimisti on sellainen, mitä tädit käyttää kun ne ei halua lapsia.
      Kun pessimisti oli näin selvitetty, piti kysyä optimistia.
      Taas vain pikku-Kalle tiesi: Optimisti on sellainen täti joka ei käytä pessimistiä!

• Kyllä Pikku-Kalle tietää. Pätee ainakin minun kohdallani: en ole koskaan käyttänyt pessimistiä. ;)

Kiitos hauskoista jutuista.

Nuorena aikuisena uneksin, että olisin saanut oman Pikku-Kallen kaltaisen pojan. Jäi toteutumattomaksi unelmaksi, mutta onneksi tytötkin osaavat.;)

• muka-muka

Mitä huvittavaa on muka-afrikkalaisen mukaprovossa?

• meeriamanda

Yhtä hyvää kuin leikkiä tyhmää! Ilkeimminkin voisin kirjoittaa, mutten viiti... antaahan jonkun leikkiä.

• muka-muka
        meeriamanda kirjoitti:

Yhtä hyvää kuin leikkiä tyhmää! Ilkeimminkin voisin kirjoittaa, mutten viiti... antaahan jonkun leikkiä.

Pellehypyiksihän palsta näkyy muuttuneen.

Suuri ero huumorilla, ja pelletolloudella. :))

• meeriamanda
        muka-muka kirjoitti:

Soon vähä niinkin kuka mitäkin humoorina pitää! Vanhemmanpään ihmisillä on toisenlkainen käsitys kuin meillä juurikin hetkisitten yli päässeillä... puhumatikaan heistä jotaka ovat vielä " alaikäisiä" :)) He pelastavat tätä palstaa suunnattomasti.

Miksi liki 70v ei voi siirtyä jo seuraavalle ikäpalstalle ettei sappeaan täälä vuodata, tulinhan minäkin tähän ikäpalstaan reilusti alle 60v.? Ja ikäni mä muistan sen...♪☺♫

• muka-muka
        meeriamanda kirjoitti:

Soon vähä niinkin kuka mitäkin humoorina pitää! Vanhemmanpään ihmisillä on toisenlkainen käsitys kuin meillä juurikin hetkisitten yli päässeillä... puhumatikaan heistä jotaka ovat vielä " alaikäisiä" :)) He pelastavat tätä palstaa suunnattomasti.

Miksi liki 70v ei voi siirtyä jo seuraavalle ikäpalstalle ettei sappeaan täälä vuodata, tulinhan minäkin tähän ikäpalstaan reilusti alle 60v.? Ja ikäni mä muistan sen...♪☺♫

Mnää vasta uskalsin tulla tänne, kun ikää sain tarpeeksi. :))
        Musta taas huumori, mustakin, on ajatonta, iätöntä.

• meeriamanda
        muka-muka kirjoitti:

Mnää vasta uskalsin tulla tänne, kun ikää sain tarpeeksi. :))
        Musta taas huumori, mustakin, on ajatonta, iätöntä.

Ollos tervetullut :)) Älä pienistä hötkyile, meitä kun on vakavia ja vähemmän vakavia.
        Hassutteluhan on joidenkin mielestä arvotonta kun jo olemme vanhoja tjs.?
        Onhan tää valintaa, jopa vakavamielisellekin... selaa vain tuota Aihealue palkkia vasemmassa reunassa ja päättelee missä saisi olla ainoastaan pessimistinen.

• hauskaa saa pitää
        meeriamanda kirjoitti:

Ollos tervetullut :)) Älä pienistä hötkyile, meitä kun on vakavia ja vähemmän vakavia.
        Hassutteluhan on joidenkin mielestä arvotonta kun jo olemme vanhoja tjs.?
        Onhan tää valintaa, jopa vakavamielisellekin... selaa vain tuota Aihealue palkkia vasemmassa reunassa ja päättelee missä saisi olla ainoastaan pessimistinen.

Oletteko huomanneet että yleensä tiukkapipot valittavat palstan tasosta, eivät huumori-ihmiset. Kertonee jostakin tuokin. Eivät kuitenkaan osaa ohittaa hupijuttuja vaan pitää ruikuttaa.

• ukkies tuhlari
        muka-muka kirjoitti:

se on nii mustis

• ei ummarra
        ukkies tuhlari kirjoitti:

se on nii mustis

Kuka?

• O - O
        hauskaa saa pitää kirjoitti:

Oletteko huomanneet että yleensä tiukkapipot valittavat palstan tasosta, eivät huumori-ihmiset. Kertonee jostakin tuokin. Eivät kuitenkaan osaa ohittaa hupijuttuja vaan pitää ruikuttaa.

Oletteko joskus lukeneet palstan tasosta ja vääränlaisita, huonoista kirjoituksista valittavan viestin, jossa kirjoittaja itse olisi parantanut tasoa?

• tason kohennus
        O - O kirjoitti:

Oletteko joskus lukeneet palstan tasosta ja vääränlaisita, huonoista kirjoituksista valittavan viestin, jossa kirjoittaja itse olisi parantanut tasoa?

Olen huomannut että yleensäkin täällä naristaan liikaa, jos ei kirjoittajista niin sitten palstan tasosta.
        Liikaa sitä ja liikaa tätä, tuota ei saisi olla ollenkaan ja tuota taas enemmän.

• *
        tason kohennus kirjoitti:

Olen huomannut että yleensäkin täällä naristaan liikaa, jos ei kirjoittajista niin sitten palstan tasosta.
        Liikaa sitä ja liikaa tätä, tuota ei saisi olla ollenkaan ja tuota taas enemmän.

Se on täysin turhaa ajankäyttöä, kun kukaan ei toistaan voi muuttaa. Oma minä on ainoa.
        Kaipa narisijoilla ei ole muuta annettavaa?

• tason kohennus kirjoitti:

"tason kohennus"

Ai kun hauskaa..hi..hi..

Tulee mieleeni kouluaikojeni teinitytöt, just tuolla lailla hekin narisivat.
        Onneksi minäkään en ole miksikään muuttunut. Edelleen ajattelen tyttöjä hellästi ja miehekkään lempeästi hymähdellen heitä, tarvittaessa ojennan. :)
        H.

• hunksz kirjoitti:

"tason kohennus"

Ai kun hauskaa..hi..hi..

Tulee mieleeni kouluaikojeni teinitytöt, just tuolla lailla hekin narisivat.
        Onneksi minäkään en ole miksikään muuttunut. Edelleen ajattelen tyttöjä hellästi ja miehekkään lempeästi hymähdellen heitä, tarvittaessa ojennan. :)
        H.

Sinä olla miekkonen joka ei muutu kai koskaan, aina vaan tyttöset ja se uksi asia mielessä.
        Minua älä ojentele tai sulle käy kalpaten.

• Anceli kirjoitti:

Sinä olla miekkonen joka ei muutu kai koskaan, aina vaan tyttöset ja se uksi asia mielessä.
        Minua älä ojentele tai sulle käy kalpaten.

"Anceli"

Mies ajattelee myös ruokaa...
        Grillillä Nakit pyrkii hän myöskin aktiivisesti unohtamaan sillee.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"Anceli"

Mies ajattelee myös ruokaa...
        Grillillä Nakit pyrkii hän myöskin aktiivisesti unohtamaan sillee.
        H.

Minä pyrkiä unohtamaan namuset ja muut imelät etten moisia enää suuhuni tunke.
        Grillillä en ole käynyt sataan vuoteen enkä nakkia syönyt kuin uksi kappale viime viikolla.

• O - O

En tiedä, enkä ota kantaa.

Ainakin minä kirjoitin kiittävän viestini vastauksena "Kiertokoulua vasta" -nimimerkille.

• Tätä mieltä
        tason kohennus kirjoitti:

Saalistettavia vapaita älykkömiehiä palstalle ENEMMÄN!!! Se antais vipinää tänne palstalle ja olis kivaa kun naiset kisailis ja tappelis miehistä! Ja varatut naiset pysykööt poissa ahdasmielisine mielipiteineen. Ottakoot kutimet käteesä vaikka ja antakoot halukkaiden kirmailla täällä rauhassa!!!!!!!!!! KAIKKI IHANAT MIEHET NYT TÄNNE!

KUNNON KISSATAPPELUJA KEHIIN!!

• täällä keskustellaan
        Tätä mieltä kirjoitti:

Saalistettavia vapaita älykkömiehiä palstalle ENEMMÄN!!! Se antais vipinää tänne palstalle ja olis kivaa kun naiset kisailis ja tappelis miehistä! Ja varatut naiset pysykööt poissa ahdasmielisine mielipiteineen. Ottakoot kutimet käteesä vaikka ja antakoot halukkaiden kirmailla täällä rauhassa!!!!!!!!!! KAIKKI IHANAT MIEHET NYT TÄNNE!

Ei tämä ole mikään senssipalsta vaan keskustelua varten. Mene muualle etsimään kissatappeluita ja vapaita miehiä.

• '
        Tätä mieltä kirjoitti:

Älä kyllästy odottamiseen! Hanat on Hanoissa.

• Tätä mieltä
        täällä keskustellaan kirjoitti:

Ei tämä ole mikään senssipalsta vaan keskustelua varten. Mene muualle etsimään kissatappeluita ja vapaita miehiä.

Tästä VOI TULLA mukava flirttipalsta. Mutta pysy sää vaan siellä omassa hapanmarinaadissas äläkä sössötä!!!
        Sun kaltaises happpmet ämmät pilaa koko ilmapiirin. Mitäs täällä pitäis keskustella? Vaihda vaippas kuiviin ettei ole noin huono fiilis!

• tekstistä päätellen
        Tätä mieltä kirjoitti:

Tästä VOI TULLA mukava flirttipalsta. Mutta pysy sää vaan siellä omassa hapanmarinaadissas äläkä sössötä!!!
        Sun kaltaises happpmet ämmät pilaa koko ilmapiirin. Mitäs täällä pitäis keskustella? Vaihda vaippas kuiviin ettei ole noin huono fiilis!

Ootko jo viistoista täyttäny?

• -Jorgos-

hei !
      mina myyda pizza erikoistauteela jos sina olla naine ja osata tehda pizza mina tarjota sulle pizza työ, palkan mina anta luonto.

• saunalenkki a

Atrian lenkkimakkaran sulle annan.

• |

Joo ja minä olen auringossa, joka paistaa päin pläsiä.

• +0987654321

Haista.....

• Valkonaama...

Tämä on ns. nigerailaiskirje. Nimi siitä että nämä huijaukset tulevat tyypillisesti Nigeriasta.

• leijanna

Hauskka sulle, nauru mulle.
      Älä ana yhttä tuhatta mule.
      Ollako te Pepin pappa Pitkäpossu?

• huijareita..

Tästä on jo useita vuosia,silloin kun nämä huijauskirjeet sun muut eivät vielä olleet arkipäivää.
      Eräs tuttavamme,yli 60v mies silmät loistaen kertoi kun oli nettiin tullut tieto ja kuva nigerialaiseta tytöstä pienen kuvan kanssa.Millä sivustoilla lie mies liikkunut,koska olivat pystyneet jäljittämään hänet.
      Mies oli "auttanut "tyttöä kymmenillä tuhansilla euroilla,tytön tarina oli auton alle jääneestä isästään ja nyt hän oli iilkeän setänsä valvonnan alla.
      Rahat meni Ruotsin kautta jonnekkin,mies jäi nuolemaan näppejään,tyttö putsasi hänen taskut ja tilit tyhjäksi.
      Mies luuli löytäneensä elämänsä naisen,toisin kävi.Useimmiten se on päinvastoin.

Näkeehän näitä katukuvassa päivittäin,maha pystyssä olevia tanakoita suomalaisia naisia,käsipuolessa roikkuva pieni musta mies mukana.

Rakkauttako? Hah hah....

• "huijareita.."

"Ehkä kuitenkin tämä aloitus ei vaatinut vakavia kannanottoja?
        Meidän ikäisemme tiedämme ja muistamme"

Kirjoitin näin tuolla ylempänä.

Joten yritä sinäkin pysytellä vain vitseissä.
        Jätä vanhat ja hölmöt kommentit sikseen.
        H.

• huijareita...

Äläpäs taas ojentele ja ota niin tosissas,loikkaa yli.

Ja sinähän ymmärrät vitsejä,,,vai?

• Vitsi, vitsi!

Ei kait kukaan tosissaan tätä pyyntöä ota todesta.
      Kuhan vain huvikseen meitä täällä kiusoittelee. En usko, että edes ulkomaalainen olisi....
      Kyllä nakrattaa:DDDD

• Eetu Kittilä

Koeta nyt perussuomalainen keksiä parempi trolli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3214
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2922
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      72
      2756
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2636
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2158
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1729
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1688
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1681
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1679
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1559
    Aihe