Suullisen työharjoittelusopimuksen peruminen

1234

Olen siis tehnyt suullisen sopimuksen työharjoittelusta yrityksen kanssa ja lupauduin aloittamaan kesäkuussa. Työharjoittelu olisi palkaton ja olisi osana opiskelujani. Työnkuvaani liittyisi mm. vakinaisen työntekijän kesäloman sijaisuus.

Toinen yritys ilmoitti juuri, että voisi palkata minut kesäksi heille töihin. Rikonko siis jotain lakipykäliä, jos nyt perun tuon suullisen työharjoittelusopimuksen ja menen ennemmin palkallista työtä tarjoavan yrityksen hommiin.

5

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12312412412412

Voit perua sen suullisesti ilmoittamalla vain. Luulisin.

• palkalliseen vaan

Soitat vaan ja sanot että menet muualle. Vaikka moni sanoo et suullinen on yhtä pätevä kuin kirjallinen sopimus, niin ei se sitä kuitenkaan ole! Sehän on selvä et menet palkalliseen mieluummin, niin jokanen tekis. Sama tilanne se on työnantajallakin, koska omasta mielestään parhaamman hekin valitsevat kun sellanen kohdalle osuu vaikka ois jollekin jos suullisesti paikkaa luvattu. Koettu ja nähty on.

• joonasdre

Jos et oo allekirjoittanu mitää sopimusta vielä niin voit perua!

• tyuifgh

Jos olet tehnyt suullisen sopimuksen, se on yhtä pätevä kuin kirjallinen sopimus. Eri asia on sitten kuinka työnantaja todistaa että teidän välillä on joku sopimus.

• harjoittelija.....

Työharjoittelusopimuksen voi perua, myös kirjallisen. Ei velvoita puolin eikä toisin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2340
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1276
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      57
      582
    Aihe