Kiloklubi

Laihuttaja00

Kuka käyttää?
Ite alotin tänään ku haluan vähän laihduttaa.
Se on kiva kun siellä on ruoka/liikunta päiväkirjat, ja niihin sitten merkitään päivän aikaiset kulutukset.
Juu mut haluan laihuttaa siks ku mun mitat on 143cm/40.9kg
Painoindeksin mukaan normaali, mutta peilikuvan mielestä ei.
Haluaisin siis 30-35 kiloseks et kyl siinä saattaa joo kestää.

7

77

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sosiaalisuutta

taas yksi anorektikko nuori

• Laihuttaja00

En oo anorektikko!
      Haluan vaan, että oon samoissa mitoissa luokkalaisteni kanssa!
      Sillä he ovat laihoja. No joo mut oon nyt 40.6 eli laihtunu 300gr.
      Jes!

• niimpp

onnea sulle laihuttamaa. jos saan sanoo rehellisesti, nii oot kyl aika paksu... sori jos loukkasin. ite oon 40kg ja 159cm, ja mielestäni oon aika plösö :/

• Laihuttaja00

Kiitti!
      Kannustustahan mä taviin.
      Mut joo oon syöny tänää 840kcal ja kuluttanut 746kcal.
      Aijon kyl tänään vielä liikkua että menee yli 1000kcal mutta en tiiä vielä miten.

• Unohda

Ja ikää oli enintään 12? Unohda se laihdutus.

• kyligfkujdhgdzfs

Et saa laihduttaa nuorena rajusti, koska kasvusi vaaraantuu. Ota nyt sit ihmeessä kuva itestäs, niin voit sit laihana 30 kg anorektikkona katella ku sulla oli sillon vielä ne ihanat hiukset ja hampaat ja lihaksetkin olivat vielä tallessa. Ja tiedoks, se 300 gr mitä olet "laihtunut" on pelkkää nestettä jota poisuu elimistöstäsi. Sitä paitsi, oot niin laiha et sun paino ei puota muuta kun että lihakset häviää. lol :D

• eytjuhrgwsfa

Niin jos oot tyttö niin KUKAAN poika ei edes katso suhun päin jos oot joku 30 kg 140 cm koska et oo kasvanu sen takii ku jätät syömättä. Hyi pelkkä ajatuskin. Mun mielestä tytön pitää painaa se 45kg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe