Aloitteelliset miehet

tiedät kyllä

Miksi kaikki naiset haluavat aloitteellisen miehen. Nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi ja halutuksi. Näin se vaan menee. Kaikki muu aiheuttaa naiselle pahaa oloa, ei voi mitään. Kai se on luonnon laki että nainen haluaa olla suhteessa nainen.

13

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No onpahan tuota tullut törmättyä baarissa naisiin, jotka tulevat juttelemaan, jotta on sitä valoa tunnelin päässä. Ehkä seuraava sukupolvi jo osaa päästää irti näistä sukupuoli-rooleista, joita kulttuurimme on meille tunkenut lapsesta pitäen. Loppukädessä kun me kaikki kuitenkin olemme ihmisiä, ei mitään testosteroni- tai estrogeeni-eläimiä.

      • ,poromies

        Sulla on kemia hallussa.


      • Poro Marja

        Jos nainen pokaa miehen, ja siitä syntyy parisuhde, nainen tuskin koskaan tuntee itseään täysin rakastetuksi, ja suhde kaatuu siihen.

        Miehillä ensisijainen tarve on olla arvostettu, naisilla rakastettu.
        Mieti sitä kautta.


      • Poro Marja kirjoitti:

        Jos nainen pokaa miehen, ja siitä syntyy parisuhde, nainen tuskin koskaan tuntee itseään täysin rakastetuksi, ja suhde kaatuu siihen.

        Miehillä ensisijainen tarve on olla arvostettu, naisilla rakastettu.
        Mieti sitä kautta.

        No voiphan se olla noinniinkin tai sitten ei. Kyllä mieskin haluaa olla haluttu ja rakastettu. Sehän se vasta nostattaa miehistä itsetuntoa, varsinkin jos on ujo tai muuten vaan estynyt.

        Miehet etsii sitä arvostusta ihan muualta kuin parisuhteesta. Olipa se urheilu, uraputkessa eteneminen, omaisuuden haaliminen tmv... En minä ainakaan tässä vaiheessa elämää mitään arvostusta kaipaa, vaan rakkautta ja hyväksyntää sellaisena kuin olen. Rupisena ja riimisenä kaverina.


    • Mies Täältä Jostain

      Olen mies ja olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

      Ymmärrän myös naisia, jotka haluavat tehdä itse aloitteen. Eikä siinä ei ole mitään pahaa.

      Sen sijaan en ymmärrä niitä miehiä jotka "vinkuvat" etteivät naiset tee aloitetta. Tällainen "itkeminen" ei yksinkertaisesti ole miehille kunniaksi.

      • suoruus

        Se nyt on ihan sama kunpi aloitteen tekee. Itse olen tehnyt, mutta myös toisinpäin.


    • ::::::::

      Minustakaan naisten aloitteellisuudessa ei ole mitään pahaa tai arvosteltavaa sinänsä. Mutta tunnistan aloittajan tarkoittaman, että siitä voi lopulta kärsiä juuri nainen itse.

      Esimerkiksi ajatella, että miestä ei kiinnostanut oikeasti, mutta katsoohan mies mistä on kyse, kun riittävästi tarjotaan. Tai tulee jopa sellainen kuva joistain aloitekyvyttömistä miehistä, että he ottavat jokaisen kyllin tyrkyn kiinnostuksen vastaan, mutteivät uskalla tehdä aloitteita niille, joista ovat oikeasti kiinnostuneita. Tällöin mies päätyisi yhteen yhden kanssa, mutta haikailisi oikeasti toista tai muita.

      Tuossa joitain ehkä tyypillisiä taka-ajatuksia näistä kuvioista, ehkä keksitte niitä lisää.

    • kommentatori..

      Eikö mies saa tuntea itseään haluttavaksi? Mun mielestä jos nainen tekee aloitteen ja mies on mukana, on se merkki, että nainen on haluttava, kun mies vastaa aloitteeseen. Naiset voi myös ottaa siitä selvää miten haluttavana se mies kenestä nainen haaveilee, pitää häntä ja sillähän se selviää. Tapoja on monia ja tämäkin vain yksi näkökulma.

      Joskus sukset menee niin ristiin ettei.. saa kun suoraan kysymällä selvyyden.

      • ::::::::::::

        Toki nainen on jossain määrin haluttava, kun mies vastaa aloitteeseen. Mutta naiselle miellyttävämpi tilanne on sellainen, missä mies on vähän aktiivisempi ja osoittaa haluavansa juuri sen naisen. Voihan sekin tosin olla esitystä ja pelaamista ja yksi kahdestasadasta. Tiedä sitten, mikä on miehille miellyttävin tilanne. Eikö miehestä ole kiva saalistaa keitä eniten haluavat ja kokea onnistumista siinä?


    • voi ristus

      heh, huvittaa tuo nikki, noin sata lukijaa..ja se kelle tarkoitettu, tietää että se on juuri hänelle

      • en tiedä kyllä

        tuskinpa tietää... kuka tahansa voi käyttää tiedät kyllä nikkiä


    • tää ikävä palsta

      on kuvottava. Sairas temmellyskenttä.
      Aikuisten käytös alle arvostelun tai ihmisten tapa ikävöidä manipuloiva.
      YÖK poistun.

      • -#-

        manipuloinnilla ei saa ketään pitämään itsestään. yleensä se huomataan ja vaikutelma on sitä vastenmielisempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3143
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1781
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      151
      1668
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1595
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1377
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      351
      1213
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      105
      1053
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1024
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      94
      1004
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      964
    Aihe