Meidän kaverisuhde

"

Voidaan me tieysti jonkinlaisia kavereita olla jos niin tahdot. Mutta, mun tuleva rakas on kuitenkin tärkeämpi eli jos hän ei meidän kaverisuhdetta hyväksy niin sitten on pakko tehdä valinta. Rakkaus voittaa aina.

Sä itse halusit olla vain kaveri, muista tämä.

12

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyykkyviulisti

      Riippuu ketä kysyy....

    • hälpölpul

      Sinä haluat olla kaveri. Älä syyllistä muita, kun et osaa päättää omasta elämästäsi.

    • pupu tupunainen

      Älä ole katkera,vaan anna hänen olla kaverisi ja,jos tuleva puolisosi ei sitä hyväksy,niin sitten asia on niin ja ystäväsi joutuu vetäytymään.

    • ½

      Mun mielestäni tuo on ihan hyvä pointti. Kannattaa aina pitää mielessä että se uusi puoliso ei välttämättä pidä noista sinkkuaikojen vastakkaista sukupuolta olevista kavereista, ainakin jos on ollut vähän ihastusta ilmassa.

    • Tuo kaveri- tai ystävyys-heitto on vähän veteen piirretty viiva. Se voi heti alussa näyttää aika selvältäkin, mutta kun siihen tulee elämän sävyjä ja tunteiden laineita, se muuttaa muotoa tai hajoaa kokonaan.

    • :)

      Mitäs sitä kaveruutta häpeämään? :)

      Kuulostaa ihan hyvältä tuokin vaihtoehto :)

      • :)

        ps.

        Ja joskus kaveruudesta keskeytyy vielä suurempaa, kun toisen ihmisen oppii sitä kautta tuntemaan oikeasti. :)


      • yks typy
        :) kirjoitti:

        ps.

        Ja joskus kaveruudesta keskeytyy vielä suurempaa, kun toisen ihmisen oppii sitä kautta tuntemaan oikeasti. :)

        Mulle kaveri on vain kaveri ja sellaisena pysyy. Mutta, tämä on varmaan yksilöllistä.


    • säälittävää

      aloittajalla on kovat luulot itsestään

      • lisää säälittävää

        myös kommenttisi on säälittävä ja niin on tämäkin :P


    • kristus.

      Joo ,näin naurettavaa ja säälittävää tekstiä en ole lukenut pitkään aikaan.
      Luulen että ei oo sitä rakasta eikä sitä kaveriakaan ,jotain huuhata vain näillä palstoilla.

    • HuuHaaHuu

      Tuollaisellako luulet jonkun nyt rakastuvan itseesi... palstalla vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      373
      1372
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1193
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1140
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      973
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      62
      841
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      760
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      739
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      736
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      618
    Aihe