kannattaako 8,4 volttiseen aseeseen ostaa 9,6v akku?

tietämätön kysyjä

minulla olisi akku ongelma.Akku hyytyy tunnin jälkeen softatessa.En tiedä kannattaako ostaa 9,6v akku vaikka ase on vain 8,4v.

48

3122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fps-mestari

      Ei, koska aseesi on 8,4V, aseestasi menee johdot pilalle sekä moottori hajoaa kun pistät 9,6V akun.
      Voit käydä kysymässä lähimmästä liikkeestä, jos he voisivat asentaa sinulle 9,6V johdot, ainakin proairsoftissa asentaa vain 10 euron hintaan.
      Kannattaa nuo johdot käydä asentamassa, koska 9,6V akut ovat kuitenkin paljon tehokkaampia eli lisäävät sarjan nopeutta ja kestävät melkein tuplasti pidempään

      • airsoft hllu

        Voiko 8,4v akku tuhotua jos sen o
        Unohtanut latautumaan 24h


      • airsoft hllu kirjoitti:

        Voiko 8,4v akku tuhotua jos sen o
        Unohtanut latautumaan 24h

        Jos on kiinalaturi, akku on tod. näk. mennyttä, jos taas automaattilaturi akun pitäisi olla OK.


      • JIHAD!
        airsoft hllu kirjoitti:

        Voiko 8,4v akku tuhotua jos sen o
        Unohtanut latautumaan 24h

        Selviää jälleen kerran kokeilemalla.


    • jo

      Tuossa voi olla myös vikana se, että 8,4V akkusi ei ole kovin laadukas, mutta kannattaa kuitenkin hommata nuo johdot niin voit käyttää sekä 9,6V akkuja sekä 8,4V akkuja. 8,4V kesto on noin 2 tuntia, 9,6V kesto jopa 7-8 tuntia

      • Ak47ostaja

        Kauanko suunnilleen kestää 7,2v akku jossa proairsoftin sivujen mukaan on 350mah


    • Huom. akun kesto ei riipu volteista, vaan MAheista. MINI 7,2V akkukin on kestänyt helposti kokopäivän. 2200MAh riittää jo päiväksi.

      • Ja kannattaa varmistaa että 9,6V mahtuu aseeseen. Esim MP5 tukkiin menee 9,6V, mutta AK tukkiin ei.


    • habla habla

      Kröhm toi pitäs olla jo itsestään selvyys ettei 8,4V mene 9,6V...
      1500-2200 MAh riittää 1 päivän softiin hyvin.
      Jos haluat parantaa aseen syöttö nopeutta osta litium akku niitä ei kyllä suomesta saa, mutta saksasta voi tilata.

    • fps-mestari

      Niin tai voit ostaa uranium-akkuja, niillä pelaa koko päivän komiasti

    • tietämätön kysyjä

      mut saako hong kongist sitä johtojen asennusta

    • jomppa1234321

      Huoh. Taas pitää tulla valaisemaan teitä.

      Kyllä se ase ennemmin tai myöhemmin hajoo sillä 8.4v:n akullakin, kun liipaisinkoneiston kytkinpinnat palaa. 9.6v:n akulla ne kuluu vaan vähän nopeemmin. Ja jos aseessa on sulake, niin se kannataa nipsasta pois, niin ei tarvitse vaihtaa sitä joka toinen päivä, jos 9.6v:n akkua käyttää. Se sulake on lähinnä, sitä varten, että, jos vahingossa laittaakin 14.8v:n LiPo-akun, niin se ei räjäytä koko asetta. Mutta 9.6v ei lyhyellä ajalla riko mitään muuta, kun sen turhan sulakkeen.

      Ja tosiaan. Akun kesto ei riipu jännitteestä, vaan siitä mAh-määrästä. Tosin 9.6v:n akuissa on yleensä vähän enemmän mAheja, koska niissä on yksi akkukenno enemmän, kuin 8.4v:n akuissa, josta johtuen eivät mahdu joka aseeseen.

      Ja laadukas 8.4v:n akku on yleensä parempi, kuin huonolaatuinen 9.6v:n akku. (Kokemusta on)

    • sukale

      Kyllä se sulake siellä kannattaa pitää, voi estää suuremman vahingon. Eipä ainakaan mulla ole sulake hajonnut, vaikka asetta olenkin pyöritellyt 9.6v akulla. Mosfet voi kyllä vaikuttaa asiaan.

    • fps-mestari

      Asenna Fetti ja ota sulake pois

    • pro.airsoftaaja

      Totatota 8,4 voltin akulla minun Tokyo Maruin Commando M733 toimii noin 6 tuntii ja uudella samanlaisella setoimii 8½ tuntii!

      • zfdgbjkookjhgf

        PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASKAAT TOMIII


    • voipahan

      Voi ihan hyvin toimia niin kauan!

    • random pesukone

      eli siis pelaako tollasella 1600 MaH akulla suurinpiirtein päivän? että kannattaako ostaa vara-akkua vai riittääkö yksi.

    • arzi12

      mulla 8,4 voltin akku kstää noin 1 h että onko se rikki vai onko se muuten vaan paska 1150mah kestää vaan 1,5h jos ei sitätkään

    • Softaaja56436456

      Saako hong kongista plutonium akkuja?

      • B0$$

        Osta mieluummin ydinreaktori, sillä ampuu komiaa sarjaa, kestääkin aika kauan


    • airsofthirmu

      Ostakaa G&P ase, koska kestää 7,4v LiPon (litium) akun ongelmitta, fetin kanssa tietysti sais semi viiveen pois. Itellä riitti Turnigyn 2100mAh 7,4v LiPo omassa G&P aseessa koko 9h skenun ajan ja sarjalla pää osin pelasin. 9,6v large sanyo:n laatu akku ei ees pyörittäny moottoria tarpeeks (sama kun pelaa vähä virtaisella akulla sarja laiska ja semi stallaa koko ajan). köh köh 9,6v mini menee helposti AK:n perään ja saa sinne myös largenkin mahtumaan. Intellectin 1600-1800mAh ei muista mikä tolta väliltä kumminkin jaksoi pyörittää omassa aseessa talvella koko softipäivän ongelmitta.

      • Kaikki aseet jotka kestää 9.6V akun kestää 7.4V lipoa... 7.4V lipo sijoittuu yleensä 8.4V-9.6V tai 9.6V-10.8V tienoille. Kyllä jotkut aseet voi kestää vakiona 11.1V lipoa mutta se ei ole järkevää ilman perushuoltoa ja mosfettia.


    • Ei ehkä

      Riippuu kuinkas tehokas tämä sinun moottorisi on.. Jos se ei tykkää 9,6v akusta sinun aseesi palaa sisältä sitten ...

    • jokku1

      jos ostaa kuula purkist ak74u aseen ni kannattaako ostaa vara akku vai kestääkö sen akku koko päivän

    • Miten on?

      Mulla on 8fieldsin 9.6v nimh akku ja ase tukee alunperin tuota 8.4v akkua, joten voiko sitä 9.6v akkua käyttää sillä tavalla ettei kytkinpinnat mene pilalle? Ase on cm.057 eli cyma svd.

    • 232324

      Voi käyttää 8 fieldsin akut kyllä on turhia ja huonoja.

      • einiinturhia

        Mulla on toiminut 8fields 8,4V akku ihan hyvin. yksi 1600mAh akku riittänyt koko päiväksi.


    • Miten on?

      8Fieldsit on just hyviä. Kokemusta niistä on aikaisemmin ja siksi sellainen tuli hankittua aikaisemmin. Mutta miten on @finsoft, hajoaako ase nopeasti jos käyttää vaikka yhdessä pelissä 9.6v:tä

      • Ei. Voi kestää jopa vuosia hajoamatta.


      • random pesukone
        finsoft kirjoitti:

        Ei. Voi kestää jopa vuosia hajoamatta.

        Mulla on uudessa (tällä hetkellä vielä vakio) G&P:ssä palanut 9.6 volttisella 5000 mAh akulla jo kaksi 30A sulaketta! Voiko aseeseen laittaa naurettavan kestävän sulakkeen jos laittaa fetin? Naurettavan kestävällä tarkoitan 35-40A sulaketta tai sitten jättää sulakkeen kokonaan pois.


      • random pesukone
        random pesukone kirjoitti:

        Mulla on uudessa (tällä hetkellä vielä vakio) G&P:ssä palanut 9.6 volttisella 5000 mAh akulla jo kaksi 30A sulaketta! Voiko aseeseen laittaa naurettavan kestävän sulakkeen jos laittaa fetin? Naurettavan kestävällä tarkoitan 35-40A sulaketta tai sitten jättää sulakkeen kokonaan pois.

        Tai no... Parempihan se olisi saada tuo hullu virran tarve aseesta pois, että voisi käyttää normaalia sulaketta. Mistä voisi johtua että akku antaa/ase tarvitsee niin paljon virtaa? Onko akku sökö, että antaa välillä yli 30A piikkejä, vai voiko johtua moottorin korkeudesta/kontaktista rattaiden kanssa? Jos on motti liian tiukasti kiinni rattaissa että tarvitsee hirveästi tehoa repiä ne liikkeelle? Ase kuitenkin ampui joku 3-4 lippaallista ennen kuin toka sulake paloi. Koska 30A sulakekkin on jo aika kestävä mutta estää pahimmat tilanteet kuten akun tai tukin sulamisen. Onko ideoita missä voisi olla vika?


    • Kopsa1928

      Kannattaako Cyman CM.045:ssa käyttää 8.4 voltin vai 9.6 voltin akkua?

    • wfwef3

      9.6v vaikka ei ketään enään käytä kuin lipoja.

      • Hitman

        Nonni entä jos o vakio ak47 ja 8Fields 8.4V 1600mAh akku nii meneekö johdot yms ja kestääkö akku kui pitkää?


      • Hitman
        Hitman kirjoitti:

        Nonni entä jos o vakio ak47 ja 8Fields 8.4V 1600mAh akku nii meneekö johdot yms ja kestääkö akku kui pitkää?

        Tällähetkellä mulla o 8.4V 1100mAh akku ja kestää ~2-3h ja akku o iha tehoton


    • 12+8=19

      Akun mAh määrä kertoo kuinka kauan akku kestää (noin 1mAh = 1 ammuttu kuula) ja johdot kestää helposti, jos siirryt 11.1v lipoihin (vastaa 13.2V nimh akkua) niin johdot olisi aika päivittää.

      • Hitman

        Tiiättekö kaua kestää 8.4V 1600mAh akku


    • 17+19=35

      1600 kuulaa? Opettele lukemaan saatanan nulikka, jos kerran kerroin jo etkä vaivaudu edes viestiäni lukemaan? Saatanan pelle mee pois.

      • Hitman

        Sanot sä


      • Hitman
        Hitman kirjoitti:

        Sanot sä

        Ja mitäs aseita ja akkuja sulla o


      • Hitman
        Hitman kirjoitti:

        Ja mitäs aseita ja akkuja sulla o

        Ja muutenki kysyin aikana enkä monta kuulaa pystyy ampuu


    • 18+3=20

      No se kestää sen pari vuotta ennenkuin akku purkaa varauksensa. Ja lipoja käyttelen, oon niin maan paljon parempia...

      • Hitman

        No emmäny iha vakio aksee meinaa lipoo pistää


    • Mä en vaa tiiä

      Kannattaako käyttää steyer aug a2 9,4 mini akkua

      • vitunjonnetsaatana

        Ei


    • Anonyymi

      Itse käytän auton akkua
      Se on todella tehoks ja virta ei ihan heti lopu
      Miinus on se että kannan sitä yhdellä kädellä niin on vaikea ampua full metal aseella

    • Anonyymi

      Kauheen kivasti vastaillaan täällä asiallisiin kysymyksiin, hyvä me!
      Ei se kaikille selvää ole amppeerit ja voltit, kuten sekään kuinka kovin noi motit imee juicea. Mutta taisi siellä yksi tietää, mitä tapahtuu hetken päästä, jos isomman virran pistää moottissa kulkemaan. Käämit palaa. Mutta mainitsematta jäi, että mikäli sniputtelee rauhakseltaan, että ehtii jäähtyä välillä, niin ei muuta tapahdu kuin että ripeämmin pyörähtää kuula maailmalle. Ajan oloon kärjet porsii, kuten edellä mainittiin, mutta että laittaa voi jos ei pelkää remonttia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe