Pyöriikö tällä palstalla n. 14-20 vuotiaita "tyttöjä" tai "poikia"? Jos löytyy niin oletteko oikeasti ns. väärissä kehoissa vai kokeiletteko vain miltä tuntuisi olla vastakkaista sukupuolta? Itse olen 16v lähinnä kokeiluasteella oleva "tyttö" ja aion kyllä viedä tämän jutun pidemmälle ja vakavampaan suuntaan jahka muutan omaan kämppään parin vuoden kuluessa.
Teinitransvestiitejä?
23
780
Vastaukset
- 7+20=?
Tarkoitatko nyt transvestiitteja, transsukupuolisia vai transihmisiä yleensäkin?
- Emma95
Transihmisiä
- väärässäkehossa
täällä yksi transsukupuolinen! olen 16 vuotias ja olen elänyt jo monta vuotta naisen kehossa. Etsin keinoja näyttääksni mieheltä, koska sitä olen sisältäni. En ole kertonut tästä vielä kenellekkään tutulleni, koska en halua kenenkään tuttavuuden tietävän minua naisena...
- kans väärässä kehossa
juu mä oon kohta 16 vuotias oikeesti poika mut oon eläny tyttönä 4 vuotiaasta asti. kukaan mun kavereista (paitsi mun ihan bestis) ei tiedä että en oikeasti oo ainakaan vielä ulkokuorellisesti aito tyttö. 2 vuotta vielä niin saan pois nää inhottavat vehkeet ja saan ittelleni ja sit musta tulee oikea nainen :) en malttais enää oottaa niin pitkää
- kans väärässä kehossa
hups unohtu laittaa tohon yhteen kohtaan et saan vihdoin rinnat
- kkjhfjh
kans väärässä kehossa kirjoitti:
hups unohtu laittaa tohon yhteen kohtaan et saan vihdoin rinnat
Kaipa olet jo transtutkimuksissa että hoidot voidaan aloittaa heti kun täytät 18 vuotta. Ellet ole niin pika-pikaa hakemaan lähete tutkimuksiin niin saat homman valmiiksi siihen mennessä.
- 3743643
kkjhfjh kirjoitti:
Kaipa olet jo transtutkimuksissa että hoidot voidaan aloittaa heti kun täytät 18 vuotta. Ellet ole niin pika-pikaa hakemaan lähete tutkimuksiin niin saat homman valmiiksi siihen mennessä.
Blokkaushoidot alkavat ennen 18 ikävuotta.
- kkjhfjh
3743643 kirjoitti:
Blokkaushoidot alkavat ennen 18 ikävuotta.
Mutta rinnat kasvavat vasta varsinaisessa hormonihoidossa joka annetaan Suomessa vasta 18 vuotta täyttäneelle. Mutta blokkaushoidolla voidaan pitää väärien hormonien toiminta tehottomana kunnes ikää on tarpeeksi.
- Paha maailma
No vastataan nyt sitten...
Ikää on 16-vuotta. Transmies, tutkimusten puolivälissä ja ihan varma asiastani.
Elämä ottaa hyvin usein koville ja kannan sekä vakavan että keski-vaikean masennuksen diagnoosia.
Kunhan nyt vielä pari vuotta kestäisin niin eiköhän se sitten ala helpottaa.
Hyvin harvoin tällä palstalla pyörin ja yritän välttää leimaantumista sillä en halua leimautua.
Tahdon olla ihan yhtä mies kuin kaikki muutkin enkä jotakin ''vähemmän'' siksi että tulin maailmaan sellaisena kuin tulin.- 5475346
Etkö saa blokkaushoitoja ennen 18v? Tulisi pituuskasvua lisää.
- kkjhhj
5475346 kirjoitti:
Etkö saa blokkaushoitoja ennen 18v? Tulisi pituuskasvua lisää.
Eihän kirjoittaja puhunut mitään pituudestaan. Yleensä 16 vuotiaalla naisella pituuskasvu on jo pysähtynyt kuukautisten alettua muutama vuosi aiemmin joten blokkaushoito lienee turhaa tuossa vaiheessa. Mutta jos kirjoittaja on tutkimuksissa niin eiköhän blokkaushoitokin ole huomioitu.
- plipplop!
kkjhhj kirjoitti:
Eihän kirjoittaja puhunut mitään pituudestaan. Yleensä 16 vuotiaalla naisella pituuskasvu on jo pysähtynyt kuukautisten alettua muutama vuosi aiemmin joten blokkaushoito lienee turhaa tuossa vaiheessa. Mutta jos kirjoittaja on tutkimuksissa niin eiköhän blokkaushoitokin ole huomioitu.
Idiootti. Ei pituuskasvu lopu kun kuukautiset alkaa. Joillain ne alkaa nimittäin jo 12-vuotiaana. Jääkö kaikki naiset siis 150-senttisiks? Samalla logiikalla sun pituuskasvus ois loppunu ku eka kikkelikarva kasvo.
- pimpelipompeliplop
plipplop! kirjoitti:
Idiootti. Ei pituuskasvu lopu kun kuukautiset alkaa. Joillain ne alkaa nimittäin jo 12-vuotiaana. Jääkö kaikki naiset siis 150-senttisiks? Samalla logiikalla sun pituuskasvus ois loppunu ku eka kikkelikarva kasvo.
Idiootti olet itse!
- välistä vetäjä
plipplop! kirjoitti:
Onko jossain sanottu, että kaikki ovat 150-senttisiä, kun kuukautiset alkavat? Ja miten kuukautiset ja kikkelikarvat liittyvät toisiinsa?? Biomies voi kasvaa murrosiän jälkeen, biotyttö ei, koska luonto on sen niin järjestänyt, ettei raskaana olevalla olisi enää pituuskasvua viemässä energiaa sikiöltä.
Ei se pituuskasvu heti kuukautisten alettua lopu,mutta kasvuspurtti on silloin jo loppusuoralla, kasvu loppuu 1-2 vuoden sisään ollen keskimäärin 7 senttiä. Kuukautiset tosiaan alkavat useimmilla 11-12-vuotiaana, joten transmiehen blokkaushoidot ovat ongelmallisempia kuin tytöillä. Toisaalta 165-senttisen miehen läpimeno-ongelmat ovat ihan eri tasolla kuin 195-senttisen naisen. - 1+5
välistä vetäjä kirjoitti:
Onko jossain sanottu, että kaikki ovat 150-senttisiä, kun kuukautiset alkavat? Ja miten kuukautiset ja kikkelikarvat liittyvät toisiinsa?? Biomies voi kasvaa murrosiän jälkeen, biotyttö ei, koska luonto on sen niin järjestänyt, ettei raskaana olevalla olisi enää pituuskasvua viemässä energiaa sikiöltä.
Ei se pituuskasvu heti kuukautisten alettua lopu,mutta kasvuspurtti on silloin jo loppusuoralla, kasvu loppuu 1-2 vuoden sisään ollen keskimäärin 7 senttiä. Kuukautiset tosiaan alkavat useimmilla 11-12-vuotiaana, joten transmiehen blokkaushoidot ovat ongelmallisempia kuin tytöillä. Toisaalta 165-senttisen miehen läpimeno-ongelmat ovat ihan eri tasolla kuin 195-senttisen naisen.Olet täysin hukassa murrosikäjuttujesi kanssa. Pituuskasvu loppuu murrosiän myötä aivan jokaisella ihmisellä. Tämä johtuu siitä että sukuhormonit edesauttavat pitkien luiden kasvulevyjen luutumista. Koska kivekset aktivoituvat keskimäärin myöhemmin kuin munasarjat, ehtivät pojat kasvaa pidemmiksi ennen kasvulevyjen täydellistä luutumista. Siten alhaiset sukuhormonitasot voivat johtaa pitkään pituuteen ja fyysiseen androgyniaan.
- Jaahans
Olettepa huomattavasti lapsellisempia kuin luulin... suorastaan kolmevuotiaita. Pituuskasvun pysähtyminen on yksilöllistä.
Koittakaas nyt hyvänenaika aikuistua!- 60 vuotias mummo
Täällä puhuu 60 vuotias mummo.te 16 vuotiaat paskiaiset vaan vaihratte elimiänne toiseen ja toiseen.koettakaa ymmärtää että jumala loi meirät mieheksi ja naiseksi.siis tajuutteko te.eikä se mies halunnut olla isorintainen läskiperse kun eräät.ja nainen ei halunnut olla isopillunen äijä.miettikää nyt niillä herneaivoillanne.saatanan transut
- köklgjhdfgjh
60 vuotias mummo kirjoitti:
Täällä puhuu 60 vuotias mummo.te 16 vuotiaat paskiaiset vaan vaihratte elimiänne toiseen ja toiseen.koettakaa ymmärtää että jumala loi meirät mieheksi ja naiseksi.siis tajuutteko te.eikä se mies halunnut olla isorintainen läskiperse kun eräät.ja nainen ei halunnut olla isopillunen äijä.miettikää nyt niillä herneaivoillanne.saatanan transut
Vähän epäilyttää että onko kirjoittaja lainkaan mummo, teksti on väärää tyyliä. Tekstin kirjoitustapakin osoittaa että sitä on kirjoitettu puhelimen nettiselaimella pahoja kieliopillisia virheitä tehden.
Minäkin olen saanut lukea näitä raamatullapäähänlyöntikommentteja, mutta yksikään ei ole uskaltanut tulla sanomaan minulle päin naamaa samaa. Jumala loi minut juuri tällaiseksi ja tarkoitti myös että saan edes loppuelämäni elää onnellisempana kuin alkumatkani kärsimykset. Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi, minutkin naiseksi mutta synnynnäisen kehityshäiriön vuoksi olin miehen näköinen. Nyt tuo kehityshäiriö on korjattu aivan kuten mikä muukin synnynnäinen vika korjataan (eikä näistä uskovatkaan valita). - kuules!
60 vuotias mummo kirjoitti:
niin, "mummo" voit sitten mennä sinne kasvimaallesi ja vittuilla ja päteä ym. niille porkkanoille ja jättää meidät omaan rauhaan, tänne ei tarvitse tulla määräilemään ja kertomaan mikä on hyväksyttävää ja tämä on kuule 2000- luku kuule!
- Jep1
Voi mummo (vihaaja) parkaa, ihan on hakoteillä. Sielulla ei ole sukupuolta eikä Jumala luonut meitä mieheksi eikä naiseksi vaan, kun Jumala loi miehen ja naisen, Hän loi heidät omaksi kuvakseen. Tämä ilmaus ei viittaa ruumiiseemme vaan sieluumme. Sielumme on pala Jumalaa, kipinä Hänen jumalallisuuttaan, Hänen valoaan, joka elää meistä joka ikisessä, olipa uskontomme mikä hyvänsä.
- ttomm
Olen -95 transmies ja tajunnut jonkin mättäävän jo pienestä pitäen, eli olen täysin varma asiastani. Olen vasta aivan alussa, hoitoja en ole aloittanut, kun sosiaallisten tilanteiden pelko rajoittaa paljon elämääni. Perheelleni olen kertonut noin kuukausi sitten ja muutamalle kaverille myös. Olen hakeutumassa psykologille, mutta kuten sanottu, se on minulle erittäin vaikeaa, koska en voi hyväksyä itsessäni näkyvää naiseutta - vihaan sitä.
Transmiehiä tunnen, mutta en yhtäkään transnaista, vaikka kovasti haluaisinkin. Eli jos tänne eksyisi joku typykkä, jota kiinnoistaisi jutella, niin annan mielelläni s-postin :)- typykkä89
Minä voisin jutella kanssasi.
- lkkjgh
Miksi hakeudut psykologille? Onko nuo sosiaalisten tilanteiden pelko niin suuri että siihen tarvitaan hoitoa. Puhut hoitojen aloittamisesta (ilmeisesti siis transhoitojen), olet ko siis jo transtutkimuksissa? Ellet ole, voisiko transtutkimukset selvittää tilanteesi ilman psykologin hoitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948