Tykkääks pojat sellasist pahis tytöist ku ite oon sellane melkei joka päivä tulee jälkkää ja sillee DD: oon yrittäny kyl muuttuu....mut se ainaki tält jaksolt on menny jo iha perseellee :D ja muutenki oon ollu lätkäs yhtee meijä koululaiseee joka itekki vetelää aina välkil kaupas :D pitäskö mun siis kokonaa lopettaa koululle vittuilu ??? :PP
Haluisinnn oikeeesti tietääää ??!! :D
4
139
Vastaukset
- RANDOMILAINEN
No, jos haluut neuvon nii täs oli ainaki = Jos sä niinku oikeesti tykkäät siitä, siis ei sellasta että pieni ihastus teini rakkaus tyyliin vaa ihan niinku selkee fiilis randomi nii su pitäis mennä ja näyttää... Juu ei kantsi mennä sen etee ja sanoo et "Oon ihastunu suhu ja dikkään sust ihan kybäl, alax?" tyyliin sillä siitä tulee "Ei juma kuuliks kaverit? Eikai täst tuu mitään skandaalista juorua" = pakit ihan varmana! (juu on nähny noin tapahtuvan kavereitten kohalla joten älä edes koita!) Must sun pitäis ehkä vähän niinku "liittyä seuraan" eli kuuntelet sen juttuja ja viettää sen kaa aikaa et se ei tuntis vaa sun mainetta! nii sit kun se sua vähän tuntee nii sit vois yksinkertaisesti jonain iltan lähetellä textiviestei ja kysyy haluisko se alkaa mut jos haluut iskee nii siin pitäis olla vähän niinku ihanne tyttömainen, mut oo oma ittes nii sit on kivempaa olla kyseisen tyypin kaa kun ei oo kiva koko ajan olla se ulkokuori päällä ja se on hankalaa, joten 1) Oo oma ittes 2) Tutustu ensin 3) textareil on helppo ja turvallisinta kysyy suhteen alkomahollisuuksia! ONNEE JATKOON!!! Ei kannata sit hankkiutuu mihinkää jälkkään sillä pojat tykkäää kävellä koulusta tyttöjen kaa himaa joten suosittelen et vähän kunnostaudut, tiedän se on vaikeeta mullekki ollu (ennen opettajat etti mua kauppojen takahuoneista raahaten tunnille) mut en jaksanu niit jälkkkäreit joten aikaa on nykyää johonki järkevää = kavereihin, shoppailuu, tietokoneille, pojilleXD, ja muuhunki paskaa....
- tätämieltäminäolen
ole mielummin pahis ku lissu
p.s. pidä kivaa rakas- 69696969 ((;
hahha :DD oookei.........koitetaaa :D
- viiiiiimee
Näin se menee, mun mielestä pahis tytöt on kaikista viehättävämpiä, sitte normaalit, sit ujot ja viimisimpänä lissut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827