Oon ollu ihastunut yhteen poikaan noin 4kk ja jutellaan facebookissa jokapäivä ja tosi pitkiäkin keskusteluita ja koulussa aina kattelen sitä välillä ja on se välillä muakin vilkuillu, meinasin jo sit luovuttaa kun tuntu et tää on vaa jotai fb keskustelua jee mut sit sanoin et meen muute vaa istuu yhtee puistoo kun on ihan tylsää ja tää kyseinen poika asuu meitä aika lähellä ja se tuli sit sinne samaan paikkaan missä mää olin. No olin ihan nolona kun en tienny et se tulis sinne ja en saanu yhtään sanaa suusta eikä sekään sanonu mitään. Kateltii siinä kummatki toisiamme ja hymyiltii ja tällee ja sit äiti soitti ja sano et mun pitäs tulla ja sanoin heipat ja lähin.. Noh, tän jälkeen juteltiin taas fb's ja sorittelin et kun en puhunu mitään et jos enskerralla nähtäs niin puhuisin varmasti ja nähtii sit seuraavana päivänä ja kummatkin puhuttiin toisillemme tosi paljon ja selitin sille ties mitä ja taas se välillä katto mua ja hymyili ja naurettii toistemme jutuille jne ja sitte yöl vielä tekstailtii ja tää poika kyseli mun harrastuksia ja lempibändejä jne (: Joo ihan kamala selostus, anteeks! :D
Mut siis kysymys on se et miltä vaikuttaa et tykkääkö tää poika musta ? :/ Oon joskus kauan sitten sanonu et tykkään siitä ja se oli vaan sillee "joo en kerro kellekkää et tykkäät musta, ei mua ainakaa haittaa" -.- En ehkä vielä olis valmis seurustelemaan, mut olis kiva tietää sen tunteista mua kohtaan.. Suoraan kun en viiti kysyä kun pelkään et se sanoo kuitenkin ei ja sit masennun :(
Toivottavasti joku ymmärsi ees jotain :D
Mitä teen? :/
outoselittelijä
4
96
Vastaukset
- aika saletti...
Kyllä uskoisin että tykkää, tuskinpa se muuten sinne puistoon olis tullu :)
- Kyllääääää
Kyllä se vaikuttas olevan ainaki kiinnostunu susta, tsemppiä! ;)
Me sanoo sille vaan että MO!!!!
- 17v poika
Varmasti se on ihastunut suhu! :) En mä ainakaa noin kenellekkää tekis jos en tuntis sitä kohtaa mitää... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810