Oon ollu ihastunut yhteen poikaan noin 4kk ja jutellaan facebookissa jokapäivä ja tosi pitkiäkin keskusteluita ja koulussa aina kattelen sitä välillä ja on se välillä muakin vilkuillu, meinasin jo sit luovuttaa kun tuntu et tää on vaa jotai fb keskustelua jee mut sit sanoin et meen muute vaa istuu yhtee puistoo kun on ihan tylsää ja tää kyseinen poika asuu meitä aika lähellä ja se tuli sit sinne samaan paikkaan missä mää olin. No olin ihan nolona kun en tienny et se tulis sinne ja en saanu yhtään sanaa suusta eikä sekään sanonu mitään. Kateltii siinä kummatki toisiamme ja hymyiltii ja tällee ja sit äiti soitti ja sano et mun pitäs tulla ja sanoin heipat ja lähin.. Noh, tän jälkeen juteltiin taas fb's ja sorittelin et kun en puhunu mitään et jos enskerralla nähtäs niin puhuisin varmasti ja nähtii sit seuraavana päivänä ja kummatkin puhuttiin toisillemme tosi paljon ja selitin sille ties mitä ja taas se välillä katto mua ja hymyili ja naurettii toistemme jutuille jne ja sitte yöl vielä tekstailtii ja tää poika kyseli mun harrastuksia ja lempibändejä jne (: Joo ihan kamala selostus, anteeks! :D
Mut siis kysymys on se et miltä vaikuttaa et tykkääkö tää poika musta ? :/ Oon joskus kauan sitten sanonu et tykkään siitä ja se oli vaan sillee "joo en kerro kellekkää et tykkäät musta, ei mua ainakaa haittaa" -.- En ehkä vielä olis valmis seurustelemaan, mut olis kiva tietää sen tunteista mua kohtaan.. Suoraan kun en viiti kysyä kun pelkään et se sanoo kuitenkin ei ja sit masennun :(
Toivottavasti joku ymmärsi ees jotain :D
Mitä teen? :/
outoselittelijä
4
89
Vastaukset
- aika saletti...
Kyllä uskoisin että tykkää, tuskinpa se muuten sinne puistoon olis tullu :)
- Kyllääääää
Kyllä se vaikuttas olevan ainaki kiinnostunu susta, tsemppiä! ;)
Me sanoo sille vaan että MO!!!!
- 17v poika
Varmasti se on ihastunut suhu! :) En mä ainakaa noin kenellekkää tekis jos en tuntis sitä kohtaa mitää... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276