Oon ollu ihastunut yhteen poikaan noin 4kk ja jutellaan facebookissa jokapäivä ja tosi pitkiäkin keskusteluita ja koulussa aina kattelen sitä välillä ja on se välillä muakin vilkuillu, meinasin jo sit luovuttaa kun tuntu et tää on vaa jotai fb keskustelua jee mut sit sanoin et meen muute vaa istuu yhtee puistoo kun on ihan tylsää ja tää kyseinen poika asuu meitä aika lähellä ja se tuli sit sinne samaan paikkaan missä mää olin. No olin ihan nolona kun en tienny et se tulis sinne ja en saanu yhtään sanaa suusta eikä sekään sanonu mitään. Kateltii siinä kummatki toisiamme ja hymyiltii ja tällee ja sit äiti soitti ja sano et mun pitäs tulla ja sanoin heipat ja lähin.. Noh, tän jälkeen juteltiin taas fb's ja sorittelin et kun en puhunu mitään et jos enskerralla nähtäs niin puhuisin varmasti ja nähtii sit seuraavana päivänä ja kummatkin puhuttiin toisillemme tosi paljon ja selitin sille ties mitä ja taas se välillä katto mua ja hymyili ja naurettii toistemme jutuille jne ja sitte yöl vielä tekstailtii ja tää poika kyseli mun harrastuksia ja lempibändejä jne (: Joo ihan kamala selostus, anteeks! :D
Mut siis kysymys on se et miltä vaikuttaa et tykkääkö tää poika musta ? :/ Oon joskus kauan sitten sanonu et tykkään siitä ja se oli vaan sillee "joo en kerro kellekkää et tykkäät musta, ei mua ainakaa haittaa" -.- En ehkä vielä olis valmis seurustelemaan, mut olis kiva tietää sen tunteista mua kohtaan.. Suoraan kun en viiti kysyä kun pelkään et se sanoo kuitenkin ei ja sit masennun :(
Toivottavasti joku ymmärsi ees jotain :D
Mitä teen? :/
outoselittelijä
4
135
Vastaukset
- aika saletti...
Kyllä uskoisin että tykkää, tuskinpa se muuten sinne puistoon olis tullu :)
- Kyllääääää
Kyllä se vaikuttas olevan ainaki kiinnostunu susta, tsemppiä! ;)
Me sanoo sille vaan että MO!!!!
- 17v poika
Varmasti se on ihastunut suhu! :) En mä ainakaa noin kenellekkää tekis jos en tuntis sitä kohtaa mitää... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481