Apua, ongelma äidin kanssa :/

icantdothisanymore

Juu, eli olen 13-vuotias tyttö. Mulla on isosisko ja molemmat vanhemmat. Kuitenkin itken tosi usein, johtuen äidistäni. Hän on aina tullessaan töistä suht. normaali ja niin edespäin, mutta noin kahdeksan aikaan illalla hän todella usein alkaa valittamaan monista asioista: en ota kritiikkiä vastaan, siskoni on paljon kiltimpi, en tee kotitötä, pilaan aina kaiken, olen ns. tyhmä ja ajattelematon, jne. Välillä kuulen myös kun hän puhuu siskolleni ja isälleni pahaa, kuinka "se ei tee mitään, on ajattelematon jne" ja usein alan myös itkeä, hän välillä sen verran pahasti sanoo. Välillä tekee jopa mieli lähteä vaeltelemaan yöllä yksin kaduille, jne. En ymmärrä miksi hän valittaa minulle, vaikka yritän parhaani ja teen myös ruokaa, leivon, siivoan, lenkitän koiraa, siivoan kanieni häkkiä jne. Joten, kellään mitään tietoa tai osaisiko joku auttaa? :) :/

4

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki kokeilu...

Uskon että äitisi ei vain ole huomannut sinun tekevän mitään, silloin kun olet juuri sitä tekemässä...kannattaisi ehkä edes kokeilla sellasita, että ilmoitat aina vanhemmillesi kun olet tekemässä jotain heille merkittävää...esim: Hei teen nyt ruokaa, mitä haluaisitte syödä? Taikka menen nyt lenkittämään koiraa...ja huom. aina ennen kuin sisko ehtii. Tosin en usko että siskosi on mitenkään pyhimys...voisithan sinä tarkkailla siskosi tekemisiä, tai liittyä hänen tekemisiinsä mukaan, niin jos vanhemmat alkavat valittaa niin sanot et valittakaa siskolle kanssa...olit hänen kanssaan ja nje...?? Tai no...jotain sellaista...kannattais kokeilla ees et miten tää mahtais toimii?

• Juri kakkad

sanot sille HAISTA PASKA

• kyrpäjoonas

Ootkos sää sitten, mulkkua vailla vai?

• PoikakioP

Jos joku kotityö joskus on tekemättä, monesti vanhemmat haluavat ottaa "työläisten" joukosta yhden, joka heidän mielestään ei tee töitä. Yleensä se on henkilö, joka tekee hommia vähiten. Ja jos työt tekee niin, ettei kukaan sitä sitä huomaa, monesti kenenkään muun huomaamatta siitä työstä kunnia menee sille joka on "ahkerin". Itsen olen saman aiheen uhri lähes joka päivä, mutta mutsi on mutsi, sen tajuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe