Juu, eli olen 13-vuotias tyttö. Mulla on isosisko ja molemmat vanhemmat. Kuitenkin itken tosi usein, johtuen äidistäni. Hän on aina tullessaan töistä suht. normaali ja niin edespäin, mutta noin kahdeksan aikaan illalla hän todella usein alkaa valittamaan monista asioista: en ota kritiikkiä vastaan, siskoni on paljon kiltimpi, en tee kotitötä, pilaan aina kaiken, olen ns. tyhmä ja ajattelematon, jne. Välillä kuulen myös kun hän puhuu siskolleni ja isälleni pahaa, kuinka "se ei tee mitään, on ajattelematon jne" ja usein alan myös itkeä, hän välillä sen verran pahasti sanoo. Välillä tekee jopa mieli lähteä vaeltelemaan yöllä yksin kaduille, jne. En ymmärrä miksi hän valittaa minulle, vaikka yritän parhaani ja teen myös ruokaa, leivon, siivoan, lenkitän koiraa, siivoan kanieni häkkiä jne. Joten, kellään mitään tietoa tai osaisiko joku auttaa? :) :/
Apua, ongelma äidin kanssa :/
4
305
Vastaukset
- vinkki kokeilu...
Uskon että äitisi ei vain ole huomannut sinun tekevän mitään, silloin kun olet juuri sitä tekemässä...kannattaisi ehkä edes kokeilla sellasita, että ilmoitat aina vanhemmillesi kun olet tekemässä jotain heille merkittävää...esim: Hei teen nyt ruokaa, mitä haluaisitte syödä? Taikka menen nyt lenkittämään koiraa...ja huom. aina ennen kuin sisko ehtii. Tosin en usko että siskosi on mitenkään pyhimys...voisithan sinä tarkkailla siskosi tekemisiä, tai liittyä hänen tekemisiinsä mukaan, niin jos vanhemmat alkavat valittaa niin sanot et valittakaa siskolle kanssa...olit hänen kanssaan ja nje...?? Tai no...jotain sellaista...kannattais kokeilla ees et miten tää mahtais toimii?
- Juri kakkad
sanot sille HAISTA PASKA
- kyrpäjoonas
Ootkos sää sitten, mulkkua vailla vai?
- PoikakioP
Jos joku kotityö joskus on tekemättä, monesti vanhemmat haluavat ottaa "työläisten" joukosta yhden, joka heidän mielestään ei tee töitä. Yleensä se on henkilö, joka tekee hommia vähiten. Ja jos työt tekee niin, ettei kukaan sitä sitä huomaa, monesti kenenkään muun huomaamatta siitä työstä kunnia menee sille joka on "ahkerin". Itsen olen saman aiheen uhri lähes joka päivä, mutta mutsi on mutsi, sen tajuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1982747Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1582465Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061152- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait246860Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21853Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies93820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22738Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93719