Spiritismiii

Äzipöppää

Haluaisin kovasti pelata spiritismiä, mutta ei oikein ole ketään kenen kanssa pelata. Kaikkin vaan naurais mulle eikä ottais sitä tosissaan... mä oon jo kauan ahlunnut pelata sitä kunnolla. Oon aiemmin pelannu, mut lauta on ollu vääränlainen ja se on ollu pelkästään leikkinä...hjelp

4

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hänen nimessään

Älä harrasta spiritismiä! Jumalaan saa yhteyden rukouksella ja Hän vastaa tavallaan. Spritismillä voi saada yhteyksiä vain pimeyden henkiolentoihin, jotka kyllä mielellään etsivät yhteyksiä ja vaikutusvaltaa ihmisten parissa. Kun spritismissä "kohdistin" liikkuu, se ei ole henkien yksin aikaansaamaa, vaan pelaajat, suostumalla peliin, liikuttavat kohdistinta, käyttämällä sieluaan. Samaa sielua ja ektoplasmaa, kuin meedioistunnoissa. Liekö niin, että sielu ei tässä kerralla kulu. Joka tapauksessa pelaajat antavat itsensä alttiiksi. Huonoimmillaan voi saada elämäänsä vahingon, joka ei erkane koko elämän päivinä. Ja mitä sitten elämän jälkeen. Mitään etua ei ihmiselle pelaamisesta ole. Erikoista tietoa spiritismin kautta voi tulla. Lopulta kuitenkin kaikki saatu "tieto" osoittautuu mitättömäksi tai suorastaan eksytykseksi. Suurin ero on siinä, että joskus liian hyvältä vaikuttava houkutuksen kierros on pidempi kuin joskus toiste. Yleensä sitä suurempi vahinko. Varokaa! Varoittakaa!

• Äzipöppää

Zori mut mulle ei oo olemassa jumalaa. Haluisin vaa kokeilla et mix siitä hihkutaan ja tapahtuux siin ylipäätään mitää.

• minä vain
        Äzipöppää kirjoitti:

Zori mut mulle ei oo olemassa jumalaa. Haluisin vaa kokeilla et mix siitä hihkutaan ja tapahtuux siin ylipäätään mitää.

sun pitäs tehä leivin paperii ouija-lauta(spiritismi lauta) ja sul pitää olla lasi tai HOPEAsormus ja kynttilä.
        huonees pitää olla peilit peitettynä ja ei minkäälaisia teräaseita esillä.
        http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000W61NI/qid=1089799372/sr=8-6/ref=sr_8_xs_ap_i6_xgl60/002-5692913-2066467?v=glance&s=home-garden&n=507846
        tossa paikka jos näät miltä ouija-laudan pitäs sit näyttää. tai jos ei toi näy ni mee amazon.com ja siel kirjotat ouija.
        sillo sul ei saa olla mitää elektroniikkaa pääl, esim. kännykkä, tietokone..
        mut sul pitää siis olla ainoo valo huoneessa kynttilä tai pari. (pitää olla ilta/yö) ja mieluiten ei sais kukaa tulla häiritseen. kysyt kysymyksii mihi voi vastaa kyllä tai ei.
        vaik et kun vastaus on kyllä ni liekki lepattais.
        sit ku haluut lopettaa, ni kysyt luvan. ja et lopeta ennen ku ne vastaa sulle kyllä. eli esim. liekki alkaa taas lepattaan.
        tää toimii, mut suosittelen et teet vaik kaverin kans.. yksin saattaa pelätä.. mun kaveri teki tän kerran ja se tosiaa onnistu, ite en oo viel uskaltanu yksin tehä.
        onnee yritykseen!

jos haluut lisää viel tietoo ni laitappa mailii vaa.

• Kristiina
        minä vain kirjoitti:

sun pitäs tehä leivin paperii ouija-lauta(spiritismi lauta) ja sul pitää olla lasi tai HOPEAsormus ja kynttilä.
        huonees pitää olla peilit peitettynä ja ei minkäälaisia teräaseita esillä.
        http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000W61NI/qid=1089799372/sr=8-6/ref=sr_8_xs_ap_i6_xgl60/002-5692913-2066467?v=glance&s=home-garden&n=507846
        tossa paikka jos näät miltä ouija-laudan pitäs sit näyttää. tai jos ei toi näy ni mee amazon.com ja siel kirjotat ouija.
        sillo sul ei saa olla mitää elektroniikkaa pääl, esim. kännykkä, tietokone..
        mut sul pitää siis olla ainoo valo huoneessa kynttilä tai pari. (pitää olla ilta/yö) ja mieluiten ei sais kukaa tulla häiritseen. kysyt kysymyksii mihi voi vastaa kyllä tai ei.
        vaik et kun vastaus on kyllä ni liekki lepattais.
        sit ku haluut lopettaa, ni kysyt luvan. ja et lopeta ennen ku ne vastaa sulle kyllä. eli esim. liekki alkaa taas lepattaan.
        tää toimii, mut suosittelen et teet vaik kaverin kans.. yksin saattaa pelätä.. mun kaveri teki tän kerran ja se tosiaa onnistu, ite en oo viel uskaltanu yksin tehä.
        onnee yritykseen!

jos haluut lisää viel tietoo ni laitappa mailii vaa.

parhaiten on omissa "istunnoissa" toiminut kristallilasi :) ja jos suvussa on joku ns. "noita" niin esim. hänen raamattunsa tai jokin rakas paljon käytetty tavara :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe