Jalkalamput

Jaana J.

Tietääkö joku missä on paras valikoima jalka- ym. lamppuja?
Olen etsinyt nettikaupoista ym. sisustusliikkeistä, mutta kovin on pienet valikoimat. Yksi ja sama jalkalamppumalli jokapaikassa. Eletään kuin pahinta pula-aikaa mielestäni.

Ostin viisihaaraisen kromatun jalkalampun, mutta lamput häikäisivät tosi pahasti. En huomannut ostaessani, että puolipallon mallista varjostinta ei saa kääntymään lampun suojaksi. Kokeilin pienempää tehoa, edelleen häikäisi, oli vikaostos. Annoin lampun pois. Kertokaa missä on paras valikoima jalkalamppuja, jotka eivät häikäise, jotka ovat kauniita, joiden valossa on hyvä lukea ja joissa malli on joku muu kuin kaikilla muilla -siis yksilöllinen?

4

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua kiinnostaa sama asia. Ikeat ja muut sisustuskaupat on käyty läpi. Jalkalamppumalleja on vain todella vähän tai sitten en tiedä mistä hakea. Tietoni jalkalamppujen teknisistä ominaisuuksista on olematon, mutta eikös jossain malleissa ole himmennin, joka estää häikäisyä. Olen siirtynyt etsimään ulkomaisista sisustuskaupoista floor lamp, Stehlampe ja lampadaire -sanoilla. Valikoimaa ainakin on runsaasti. Jos ei löydy, voin aina tehdä yksilöllisen lampun itse. Lampunvarjostinkursseja varmaan alkaa syksyllä.

• Pekka P.

No voi. Otsalampun tiedän ja käsivalaisimiakin on myynnissä, mutta minäkään en osaa neuvoa mistä saisi ostaa jalkavalaisimia. Tuleeko ne sisällä sukan kanssa käytettäväksi vaiko ulkona kenkien kanssa?

• zpii

Pekka P., oletko tietokone, kun uuden sanan nähdessäsi päättelet sen merkityksen noin yksioikoisesti?

Joka tapauksessa onnea kieliopintoihin, olitpa kone tai ihminen.

• Pekka P.
        zpii kirjoitti:

Pekka P., oletko tietokone, kun uuden sanan nähdessäsi päättelet sen merkityksen noin yksioikoisesti?

Joka tapauksessa onnea kieliopintoihin, olitpa kone tai ihminen.

Äidin kieli, isän kieli, lehmän kieli, viulun kieli, häpykieli ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe