Tietääkö joku missä on paras valikoima jalka- ym. lamppuja?
Olen etsinyt nettikaupoista ym. sisustusliikkeistä, mutta kovin on pienet valikoimat. Yksi ja sama jalkalamppumalli jokapaikassa. Eletään kuin pahinta pula-aikaa mielestäni.
Ostin viisihaaraisen kromatun jalkalampun, mutta lamput häikäisivät tosi pahasti. En huomannut ostaessani, että puolipallon mallista varjostinta ei saa kääntymään lampun suojaksi. Kokeilin pienempää tehoa, edelleen häikäisi, oli vikaostos. Annoin lampun pois. Kertokaa missä on paras valikoima jalkalamppuja, jotka eivät häikäise, jotka ovat kauniita, joiden valossa on hyvä lukea ja joissa malli on joku muu kuin kaikilla muilla -siis yksilöllinen?
Jalkalamput
4
542
Vastaukset
Minua kiinnostaa sama asia. Ikeat ja muut sisustuskaupat on käyty läpi. Jalkalamppumalleja on vain todella vähän tai sitten en tiedä mistä hakea. Tietoni jalkalamppujen teknisistä ominaisuuksista on olematon, mutta eikös jossain malleissa ole himmennin, joka estää häikäisyä. Olen siirtynyt etsimään ulkomaisista sisustuskaupoista floor lamp, Stehlampe ja lampadaire -sanoilla. Valikoimaa ainakin on runsaasti. Jos ei löydy, voin aina tehdä yksilöllisen lampun itse. Lampunvarjostinkursseja varmaan alkaa syksyllä.
- Pekka P.
No voi. Otsalampun tiedän ja käsivalaisimiakin on myynnissä, mutta minäkään en osaa neuvoa mistä saisi ostaa jalkavalaisimia. Tuleeko ne sisällä sukan kanssa käytettäväksi vaiko ulkona kenkien kanssa?
- zpii
Pekka P., oletko tietokone, kun uuden sanan nähdessäsi päättelet sen merkityksen noin yksioikoisesti?
Joka tapauksessa onnea kieliopintoihin, olitpa kone tai ihminen. - Pekka P.
zpii kirjoitti:
Pekka P., oletko tietokone, kun uuden sanan nähdessäsi päättelet sen merkityksen noin yksioikoisesti?
Joka tapauksessa onnea kieliopintoihin, olitpa kone tai ihminen.Äidin kieli, isän kieli, lehmän kieli, viulun kieli, häpykieli ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782