tampereella on jo hirveä liikennekaaos ja kohta täällä valmistautukaa pahimpaan
takatalvi tulee
16
220
Vastaukset
- asw22
Ei hiutaleen hiutaletta ole taivaalta tullut Kokkolassa. Etelässä sen sijaan 10-20 cm.
- ¤/&HVHJIOPRilk
Takatalvi. Onko se jotain syötävää???
- TOSIrealisti Kokkola
Mikä hiton takatalvi. Ei sellaista ole olemassakaan. Eihän talvi ole Suomessa vielä edes kunnolla alkanut. Miksei puhuta etutalvesta, takakesästä, etukesästä, takasyksystä jne. Siksi, ettei sellaisia vuodenaikoja ole olemassakaan.
Suomessa on vain neljä vuodenaikaa ja piste. Tuliko selväksi, tulihan.
Eikä satojen autojen ketjukolarit johdu sääolosuhteista, vaan syy on AINA ratin takana! Tuliko selväksi, tulihan...- ug5tfj bn cjh
Näin on...
- takatalvitulee
ug5tfj bn cjh kirjoitti:
Näin on...
onko tr jo vaihtanut kesärenkaat
- Kuulut_joukkoon
Suurin syy on ratintakana istuvalla kitka -tai kesärenkaita käyttävällä idiootilla!
- g8vufuhn jk
Tampereella on aina kaaos...
- Hervannast tulee...
No no. Ei sentäs aina nääs...
- TOSIrealisti Kokkola
Hervannast tulee... kirjoitti:
No no. Ei sentäs aina nääs...
Katsokaa mikä ihana Suomen talvi. Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.
On aivan mahtava talvinen ulkoilu- ja pilkkisää...
Joten lopettakaa tuo jatkuva jankutus etu-taka-myöhäis-lumi-räntä-myrsky-puhuri-tuuli yms säästä. Ja ketjukolaritko muka johtuvat sään vaihteluista - ja passkat.
Syy on aina ratin takana. Tuliko selväksi - tulihan! - Tanttarallallallalei
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Katsokaa mikä ihana Suomen talvi. Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.
On aivan mahtava talvinen ulkoilu- ja pilkkisää...
Joten lopettakaa tuo jatkuva jankutus etu-taka-myöhäis-lumi-räntä-myrsky-puhuri-tuuli yms säästä. Ja ketjukolaritko muka johtuvat sään vaihteluista - ja passkat.
Syy on aina ratin takana. Tuliko selväksi - tulihan!Mahtava etukeno, eiku takavino, eiku keskipaino, eiku sisä..eiku...ylätalvi...
- Nyt tuli....
Tanttarallallallalei kirjoitti:
Mahtava etukeno, eiku takavino, eiku keskipaino, eiku sisä..eiku...ylätalvi...
Ulkona sataa nyt lunta vaikka äskön paistoi aurinko.
- Tammerforssen.......
Hei. Takatalvi on taas tullut Tampereelle.
Taivas on pilvessä... - Nekalas_nääs
Määäki näääs vaihron nastarenkaat ja panin viälä lumiketjukkin päälle nääääs.
- TOSItakatalvi
Ripulistin takatalvi tulee! Oletko valmis!
- liberaalipuolue
äänestäkää RKP:tä turvaatte suomen kaksikielisyyden svenskatalande bättre folk
- NiinpäTietenkin_
Jaha, ripulisti taas nauttinut miestä väkevämpää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647