takatalvi tulee

aurat hoi

tampereella on jo hirveä liikennekaaos ja kohta täällä valmistautukaa pahimpaan

16

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asw22

      Ei hiutaleen hiutaletta ole taivaalta tullut Kokkolassa. Etelässä sen sijaan 10-20 cm.

      • ¤/&HVHJIOPRilk

        Takatalvi. Onko se jotain syötävää???


    • TOSIrealisti Kokkola

      Mikä hiton takatalvi. Ei sellaista ole olemassakaan. Eihän talvi ole Suomessa vielä edes kunnolla alkanut. Miksei puhuta etutalvesta, takakesästä, etukesästä, takasyksystä jne. Siksi, ettei sellaisia vuodenaikoja ole olemassakaan.
      Suomessa on vain neljä vuodenaikaa ja piste. Tuliko selväksi, tulihan.
      Eikä satojen autojen ketjukolarit johdu sääolosuhteista, vaan syy on AINA ratin takana! Tuliko selväksi, tulihan...

      • ug5tfj bn cjh

        Näin on...


      • takatalvitulee
        ug5tfj bn cjh kirjoitti:

        Näin on...

        onko tr jo vaihtanut kesärenkaat


      • Kuulut_joukkoon

        Suurin syy on ratintakana istuvalla kitka -tai kesärenkaita käyttävällä idiootilla!


    • g8vufuhn jk

      Tampereella on aina kaaos...

      • Hervannast tulee...

        No no. Ei sentäs aina nääs...


      • TOSIrealisti Kokkola
        Hervannast tulee... kirjoitti:

        No no. Ei sentäs aina nääs...

        Katsokaa mikä ihana Suomen talvi. Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.
        On aivan mahtava talvinen ulkoilu- ja pilkkisää...
        Joten lopettakaa tuo jatkuva jankutus etu-taka-myöhäis-lumi-räntä-myrsky-puhuri-tuuli yms säästä. Ja ketjukolaritko muka johtuvat sään vaihteluista - ja passkat.
        Syy on aina ratin takana. Tuliko selväksi - tulihan!


      • Tanttarallallallalei
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Katsokaa mikä ihana Suomen talvi. Aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.
        On aivan mahtava talvinen ulkoilu- ja pilkkisää...
        Joten lopettakaa tuo jatkuva jankutus etu-taka-myöhäis-lumi-räntä-myrsky-puhuri-tuuli yms säästä. Ja ketjukolaritko muka johtuvat sään vaihteluista - ja passkat.
        Syy on aina ratin takana. Tuliko selväksi - tulihan!

        Mahtava etukeno, eiku takavino, eiku keskipaino, eiku sisä..eiku...ylätalvi...


      • Nyt tuli....
        Tanttarallallallalei kirjoitti:

        Mahtava etukeno, eiku takavino, eiku keskipaino, eiku sisä..eiku...ylätalvi...

        Ulkona sataa nyt lunta vaikka äskön paistoi aurinko.


    • Tammerforssen.......

      Hei. Takatalvi on taas tullut Tampereelle.
      Taivas on pilvessä...

    • Nekalas_nääs

      Määäki näääs vaihron nastarenkaat ja panin viälä lumiketjukkin päälle nääääs.

    • TOSItakatalvi

      Ripulistin takatalvi tulee! Oletko valmis!

    • liberaalipuolue

      äänestäkää RKP:tä turvaatte suomen kaksikielisyyden svenskatalande bättre folk

    • NiinpäTietenkin_

      Jaha, ripulisti taas nauttinut miestä väkevämpää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      229
      1913
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      699
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe