Kehtaanko mennä meidän pimatsun kanssa tuonne kun ei olla kuin muutamassa mätsärissä käyty? :) Ikää tylleröllä vajaa 2v.
Rottweilerien erikoisnäyttely Helsingissä 9.6......
3
107
Vastaukset
Tottakai voitte osallistua, kertahan se on ensimmäinenkin. Treenailette vaan ennen näyttelyä kehäkäytöstä (mm. hampaiden katsominen, kunnon ravi jne). Kyllä kehäsihteeri, tuomari ja vanhat kehäketut opastavat siellä näyttelyssä jos kysyttävää tulee. Mukaan vaan rohkeasti!
- rusettirinta
Tyllerö on juuri sen ikäinen, että sen kanssa voi alkaa harrastamaan mitä vaan. Jos näyttelyt kiinnostaa, niin sinne sitten. Missään harrastusmuodossa ei tarvitse olla mestari. Taidot tulee kokemuksesta. Se siinä koiraharrastuksessa juuri kiehtoo, kun saa muiden arvioita omasta ja koiransa suorituksesta. Ja sitten visusti päättää, että seuraavalla kerralla en ainakaan tee tuota virhettä, niin tuleekin eteen toinen virhe.
Joskus olen ajatellut miten paljosta koiran omistajat jäävät paitsi, jos eivät ole koiransa kanssa mitään harrastaneet Se on aivan kuin uusi maailma nähdä, miten koiran saa vietyä johonkin tavoitteeseen ja yhteistyöhön. Koiran elämä on niin lyhyt, että pitäisi nauttia siitä sen jokaisella osa-alueella. - rot ja ran
Siitä vaan joukkoon mukaan!!! Erkkareissa juoksutetaan rottiksia enemmän kuin muissa näyttelyissä,joten kannattaa varata siihen sopivat kengät ja hyvä kunto ; ) juoksuttajan vaihtokin on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984