Nuori ja kostea

Ei puuma mielestään

Moikka . Mä kerron uskon tarinaa jossa varmaa jotain totuuksia vaa ei tosiaan oo muuta ku kirjoitelma.

Sari
Oon Sari 15v . Oon 12 henkisestä lestadiolais perheestä.
Seksi asiat on kiellettyä , kuten tv myös .
Myös moni normaali asia on kiellettyjen listalla kuten nyt myöhemmin olen huomannut.

Tässä iässä mulla ole ollut mitään puhetta ees seksistä , mitä nyt Tiinan kans jotain arvailtu . Tiina on myös lestadiolainen , vuotta vanhempi .
Mut ja Tiina käskettiin siivoamaan juhlapaikkaa Tiina siskon häihi . Avuksi tuli sen sulhasen isä , jotai viiskymppine äijä , vatsakas ja lihava , parrakas köriläs .

Juhlapaikalla siivotessa äijä taputteli meitä sinne tänne ja kertoi että yövymme täällä ja että ajetaa pahaa pois yöllä meistä , tarkoitti mua ja Tiinaa .
Yöksi äijä petasi lattialle kaksi vaahtomuovipatjaa vierekkäin ja riisui itsensä alasti ja kömpi leveän peiton alle ja käski meitä kainaloihinsa . Yritimme peiton alle , mutta äijä käski .
- vaatteet pois , ei mullakaa oo
Suht pimeässä sit riisuimme alasti ja siirryimme äijän viereen molemmin puolin . Äijä käsi oli samassa mun rinnan päällä ja varmaa Tiinan kans .
- kumpi ottaa ensin pyhää henkeä ?
Oltiin hiiren hiljaa kun äijä kääntyi Tiinaan päin ja saman tien
Tiinan päälle .
- okei Tiina saa ensin ,sä sit myöhemmin .
Katsoin kuinka peitto kohoili kun Tiinan jalkoja avattiin ja samassa Tiina kirkaisi ja äijä alkoi heilua Tiinan päällä.
Äijä murisi ja huohotti
- kohta saat pyhää henkeä
Peitto karkasi ja näin äijän ison perseen keinuvan Tiinan
Jalkojen välissä . Tiinan jalat olivat polvet koukussa harallaan. Jossain välissä näin kiiltävän tangon liukuvan edestakaisin Tiinassa. Tiinan äänet olivat vaihtuneet itkuisista kiljunnasta ynähtelyyn ja äijä huusi
- nyt saat , saaaat pyhää henkeä ja katsoin kun äijä heilutti rajusti itseään ja piti aisansa näkymättömissä .
Äijä kierähti selälleen ja vetäisi meidät kainaloon ja sanoi
- nukutaan , aamulla on sit Sari vuoro .
Mua alkoi pelottaa mut nukahdin kuitenkin .

Heräsin , äijä nosti mun toisen jalan kylkensä päälle ( oli kääntynyt muhun päin ) liikahteli ja tunnusteli alapäätäni, tunsin samassa painetta ja raastava kipu repi minua kun äijä puhkaisi impeyteni . Ei mulla sillo ollu asioista mitää tietoa , ei niin mitää ja varsinkaan siitä että mun sisään tosiaan pantiin sillo pyhää henkeä , tulin nimittäin raskaaksi . Äijä täytti mua paksulla sauvalla ja puristeli mun tissejä .
- herra vieköön että sul on tiukka pillu ja kuumankostea , taidat olla siitoskypsässä tilassa
Mies murisi ja pumppasi sisääni , nousi päälleni ja nosti jalkani ylös , katsoin äijän elintä ja jotenkin nautin tilanteesta kun äijä porautui uudesta sisääni ja työnteli patukkaansa sisääni jalkani olkapäillään , mun peppu nousi ylös patjasta kun tunsin mite äijä painoi patukkaa pohjaa ja ruiski pyhää henkeä sisääni . Tiina katseli kuinka sisältäni alkoi valua valkoista paksua tahnaa äijän vetäytyessä ja siirtyessä takaisin peiton alle .

Onko kellää samanlaisia kokemuksia ;) ?

4

6953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei puuma mielestään

      Toinen kokemus !

      Parisen viikkoa oli kulunut , makailin illalla lutissa ja koskettelin yöpaidan alla reisien yhtymäkohtaa ja ajattelin äijää ja ekaa kokemusta . Kuulin kun sarana narahti ja ovesta joku astui sisään . Se oli naapurikylän Antti 17v poika johon olin kokouksissa tutustunu . Antti tuli lähemmäs ja riisui itsensä alasti ja alkoi nostaa yöpaitaani , nostin takamustani ja vartaloani niin että kohta olin alasti . Katselin Antin seisokkia ja Valuin kosteutta , pian saisin taas pyhää henkeä ja levitin jalkani . Antti kömpi reisieni väliin ja etsi oikeaa kohtaa , pyydellen anteeksi kun ei osaa kun ensimmäinen kerta . Ohjasin kädelläni seisokin oikeaan kohtaan . Heti
      Antti painoi syvälle ja mulle tuli sanoinkuvaamattoman ihania väristyksiä alapäähäni , muutama liuku sisääni ja pyhähenki suihkusi sisääni .. Sen yön aikana pyhäähenkeä virtasi sisääni monesti . Olin onneni kukkulalla .

      Antti muutti sitten kamariini ja mulle koitti ihanat ajat , sain vähän väliä pyhää henkeä . Mietin monesti kun yksi vaiva oli jäänyt pois , yhdistin sen pyhäänhenkeen ja olinhan siinä oikeassa , olin 16 ja raskaana vaan en Antille . Kihlaus oli selviö . Pian huomasin kuinka vatsani alkoi kasvaa . Antti silitteli vatsaani ja kasvavia nännejäni ja kuiski siellä sitä kasvaa vauva ... Silloin Tajusin liikkeet sisälläni .. Antti sanoi vielä että seuraavan vauvan siittää itse ja kertoi että oli luultavasti Tiinan lapsen isä . Oli kuulemma heinäladossa yhtynyt ja täyttänyt sen pyhällähengellä kolmena yönä peräkkäin .

      3 kulli

      Valtavan mahani kanssa vein ruokaa heinäpellolle . Palatessani naapurin paavo seurasi perässäni , kolmekymppinen Paavo näytti luttia ja sisään päästyämme,
      Paavo käski nojata seinään , halus kuulemma panna raskaana olevaa . Nostaen mekkoa ja repien alushousujani
      Mies työntyi sisääni ja kohta tunsin miehen Jo antaneen spermansa sisääni ...

    • Timppa_87

      :D No Voi pyhä henki sentään !

    • örinäääää

      Hallelujaaaa !!

    • 56789

      tapahtuuko tälläistä ? :D
      voisin mäkin auttaa sua.... :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe