Joo matkustettiin Tjäreborin matkalla Thaimaahan hotelli ****. Ongelmia hotellihuoneen hajujen kanssa. Oppaat eivät meinanneet ottaa mitään kantaa asiaan kun emme ensimmäisellä kertaa retken vuoksi päässeet vaihtamaan huonetta. Eivät vastanneet sen jälkeen s-postiin ja huoneen vaihdon saimme sopia itse hotellin kanssa.
Suomessa valitimme asiasta ja luvattiin reilu 4000€ matkasta 100€ hyvitystä kuuden päivän kärsimyksestä. Sanoimme että emme ole tyytyväisiä satkuun niin vastaus oli ”TÄMÄ ON KORVAUS JA ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY”. Eipä ole 100€ lahjakorttia näkynyt. Taitavat huijata tässäkin asiassa. Epäluotettava matkanjärjestäjä.
Tjärebori ja Thaimaa
VN
2
252
Vastaukset
- ???
Voi ei, mä varasin ensi talvelle matkan Thaimaahan Tjäreborgin kautta:( Oon kyllä aikasemmin käyttäny myös Finnmatkoja ja ongelmia on ollu kyllä sielläkin...
- jonnin joutavaa
Kyllä Thaimaassa nuo hajuhommat ovat ihan normaaleja. Viemärit ovatr avomallisia ja se ite haisee joka paikassa. siihen tottuu ja ja se kuuluu tämän maan juttuihin. Pitää pysyä kotona jos ei voi hajun kanssa elää. Tosin en ole enää 10 vuoteen matkatoimistoa Thaimaan matkoilla tarvinnut enkä oikein ymmärrä mihin niitä tarvitaan..nostaa vain matkan hintaa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181